veni 76 Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Колеги искам да сменя турбото , намерил съм к03 029 но не знам дали става за моята кола която е А4Б6 1.8т AVJ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Ами то твоето оргиналното е такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) Понеже го взимам от ауди а4б5 и затова се чудя. Явно на тази б5 е сменявано. Тази която мисля да взема има минимален луфт наляво и дясно казаха ми че е нормално това. Редактирано 24 Май 2015 от veni 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Някои Б5-ци също са с такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Моята има луфт и в двете посоки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) А защо ще го сменяш, не надува достатъчно или харчи масло?П.С. ясно, изпревари ме с отговора Редактирано 24 Май 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Погорва масло и не надува достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Позната история. Ако е втора употреба, почти невъзможно е пак да не харчи масло. Поне да надува е въпроса. И аз бях в това положение и реших да сложа втора употреба. Нямаше никакъв луфт, направо перфектна. Сега надува нормално (пак не ми е бърза де ), но си подпипва масълце. За 10000 ще чукне 2л. със сигурност, но това не ми е никакъв проблем. Гледай най-вече за пукнатини, ако взимаш втора употреба. Тази мойта, която свалих от колата беше брутално напукана, особено около гейта. Може би затова не надува и при теб. Като я свалиш ще видиш. Редактирано 26 Май 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Да тази която ще взема е от б5 но е чипосана в италия и до последно е карана има лек луфт наляво и надясно но иначе колата вървеше ненормално. Моята има и в 2 те посоки ,но къде да гледам за тия цепнатини незнам. Искам да чипосан после. Редактирано 26 Май 2015 от veni 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 ей тук някъде....по принцип се цепят във топлата част отвътре ,но може и отвън да има нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Мерси колега ако има още нещо което се сещате да погледна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Помисли дали да чипосваш колата.Все пак мислиш да взимаш турбина втора употреба от кола която е била незнайно кога чипосана,и отгоре на всичко казваш,че има и луфтове.Вероятността след това да търсиш пак турбо според мен е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Няма да го взимам колега спукано е там където ми е показал колегата на снимката . Сега го погледнах Редактирано 26 Май 2015 от veni 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 и тук ще кажа ,че тва купуването на 2ра употреба вентилатор си е направо 6 от 49 .....да не кажа 1 от 50 ама вие си знаете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 27 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 (Редактирано) Съгласен съм с теб колега. Незнам колко струва ново турбо като моето и от къде мога да го купя. Редактирано 27 Май 2015 от veni 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Чак ново май не си струва (поне за мен), но едно пълно рециклирание е най-добрия вариант.За Бг нямам идея откъде може да се купи, освен от официален представител, но цената ще е грозна.Нали има някакви герои , които рециклират, що не го обиколиш да видиш кой какви оферти ще ти даде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Само рециклирането да не се случва с китайска средна част .Харча на масло може да е и от много други неща по колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Познавайки бг майсторчетата, вероятноста да наредят човек с китаец , въпреки че изрично е обещана оригинална част е доооста голяма.Да, най вероятно и главата е за ребилд, но колегата каза че има и проблем с буста, така че рециклирането е едно добро начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Оригинална турбинка K03-0005 от ebay.de е 1100лв. http://www.ebay.de/itm/Audi-1-8T-Turbolader-110kw-AVJ-Turbocharger-K03-0005-KKK-53039880005-NEU-NEW-/250675836714?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a5d71b72a.Ако смяташ да караш колата 5 и повече годинки, си заслужава.Не съм сигурен дали рециклажа би изкарал толкова.... може би да, ако е с оригинални части и направен кадърно, но и цената тогава ще е солена и малко ще се обезсмисли цялото упражнение.Кофти момент и решението е трудно.Има и доста хора проплакали след рециклаж и в един момент паричките бързо достигат 1000лв. с две сваляния и покупка на нова(втора употреба)+цена за рециклаж на старата. Още един саит http://www.turbolader-24.de/en/turbocharger-vw/154-53039880005-aeb-ajl-audi-vw-turbocharger-kkk.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 27 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Аз мислех че моето е K03-029. Незнам каква е разликата между двата модела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Всъщност да грешката е моя, К03-0005 се монтира до 2001, http://www.ebay.de/itm/KKK-K03-029-Turbolader-Audi-A4-1-8T-B6-8E-von-Bj-2002-2004-NEU-/311367126609?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item487eed4e51това е цената за нас 625 евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 k03 029 е така наречената к03S и е с малко по голяма топла част. http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-kkk-turbo-specs.87926/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Аз рециклирах моето к03 005 в турбо хют. След 100км забелязах, че колата изпушва доста отзад, главно когато поработи на място и пипна газта. От различни майстори срещнах мнения, че е от турбото от други, че е от главата или мотора. Главата я бях свалях пруди рециклирането на турбото и я ремонтирах, но остава вариант от менте гумички. Турбото беше рециклирано с части melett, до колкото знам май всички с тях рециклират. След това колата тръгна доста по-добре, но все още си пуши и харчи масло, 7к км след рециклажа. Ако трябва сега да избирам, щях да търся втора ръка, винаги може да се познае дали е читава или не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 KKK 53039880005. Това е турбината, която е за нашия мотор. Тя заменя старата с номер 029 накрая и май се монтира на всички 1,8 t до 180 коня. Това ми обясниха като търсех моята, незнам дали е така, но в каталозите на Borg Warner също излиза тази. В Турбо Хют с връщане на старата ми обявиха 1100 лв за нова. Почти съм сигурен, че твоята, която е на колата е спукана и затова не надува, както беше при мен, ако не е гейта или нещо друго. Това автоматично обезсмисля рециклиране, защото ми обявиха към 900 лв, а може и нагоре, ако трябва нов чугун. Отделно колегата ти е обяснил какво се случва при него след рециклиране. Не са един или два случаите. По-добре търси турбина втора ръка без луфтове и цепки. Намират се и резултата е задоволителен. Сега вече за чипове ако мислиш, най-добре нова. Аз мислех също да я чипосвам, но пак не бих рискувал, заради втората употреба турбо, което сложих. Съвета ми е или нова, или що годе читава втора ръка. Рециклиране в БГ аз не бих направил, като знам какви са ни майсторите. На мен ми излезна с втора ръка турбина, гарнитури, масло и работа 600 лв, цялата схема. Тя колата като почне да върви нормално, може и да ти хареса без чип. На мене лично не ми допада вървежа, просто нютоните са малко, а колата е тежка, но определено с работещо турбо нещата са много по-добре от преди и колата е по-приятна за каране. Ако караш на бензин и нямаш газ, ще ти хареса доста, защото при мене на газ е спъната малко. На бенз си се изстрелва доволно.Аз рециклирах моето к03 005 в турбо хют. След 100км забелязах, че колата изпушва доста отзад, главно когато поработи на място и пипна газта. От различни майстори срещнах мнения, че е от турбото от други, че е от главата или мотора. Главата я бях свалях пруди рециклирането на турбото и я ремонтирах, но остава вариант от менте гумички. Турбото беше рециклирано с части melett, до колкото знам май всички с тях рециклират. След това колата тръгна доста по-добре, но все още си пуши и харчи масло, 7к км след рециклажа. Ако трябва сега да избирам, щях да търся втора ръка, винаги може да се познае дали е читава или не...Колега и мойта пушеше по същия начин след смяната на турбото. Сложих и добавка Bardahl Full Metal, въпреки, че бях много скептичен, че върши нещо, обаче резултата е поразителен. След 300-400 км, колата спря да пуши, кюнците вече не са толкова черни и разхода на масло ми намаля доволно. Струва към 60 лв, обаче си заслужава. Дори имам чувството, че вървежа се подобри след нея (може и да си внушавам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване