Jump to content

Смяна на турбо


veni 76

Recommended Posts

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Понеже го взимам от ауди а4б5 и затова се чудя. Явно на тази б5 е сменявано. Тази която мисля да взема има минимален луфт наляво и дясно казаха ми че е нормално това.

Редактирано от veni 76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ще го сменяш, не надува достатъчно или харчи масло?

П.С. ясно, изпревари ме с отговора :)

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позната история. Ако е втора употреба, почти невъзможно е пак да не харчи масло. Поне да надува е въпроса. И аз бях в това положение и реших да сложа втора употреба. Нямаше никакъв луфт, направо перфектна. Сега надува нормално (пак не ми е бърза де :D), но си подпипва масълце. За 10000 ще чукне 2л. със сигурност, но това не ми е никакъв проблем. Гледай най-вече за пукнатини, ако взимаш втора употреба. Тази мойта, която свалих от колата беше брутално напукана, особено около гейта. Може би затова не надува и при теб. Като я свалиш ще видиш.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да тази която ще взема е от б5 но е чипосана в италия и до последно е карана има лек луфт наляво и надясно но иначе колата вървеше ненормално. Моята има и в 2 те посоки ,но къде да гледам за тия цепнатини незнам. Искам да чипосан после.

Редактирано от veni 76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли дали да чипосваш колата.Все пак мислиш да взимаш турбина втора употреба от кола която е била незнайно кога чипосана,и отгоре на всичко казваш,че има и луфтове.Вероятността след това да търсиш пак турбо според мен е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Няма да го взимам колега спукано е там където ми е показал колегата на снимката . Сега го погледнах

Редактирано от veni 76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Съгласен съм с теб колега. Незнам колко струва ново турбо като моето и от къде мога да го купя.

Редактирано от veni 76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак ново май не си струва (поне за мен), но едно пълно рециклирание е най-добрия вариант.

За Бг нямам идея откъде може да се купи, освен от официален представител, но цената ще е грозна.

Нали има някакви герои , които рециклират, що не го обиколиш да видиш кой какви оферти ще ти даде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само рециклирането да не се случва с китайска средна част .Харча на масло може да е и от много други неща по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавайки бг майсторчетата, вероятноста да наредят човек с китаец , въпреки че изрично е обещана оригинална част е доооста голяма.

Да, най вероятно и главата е за ребилд, но колегата каза че има и проблем с буста, така че рециклирането е едно добро начало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинална турбинка K03-0005 от ebay.de е 1100лв. http://www.ebay.de/itm/Audi-1-8T-Turbolader-110kw-AVJ-Turbocharger-K03-0005-KKK-53039880005-NEU-NEW-/250675836714?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a5d71b72a.Ако смяташ да караш колата 5 и повече годинки, си заслужава.Не съм сигурен дали рециклажа би изкарал толкова.... може би да, ако е с оригинални части и направен кадърно, но и цената тогава ще е солена и малко ще се обезсмисли цялото упражнение.Кофти момент и решението е трудно.Има и доста хора проплакали след рециклаж и в един момент паричките бързо достигат 1000лв. с две сваляния и покупка на нова(втора употреба)+цена за рециклаж на старата.

Още един саит http://www.turbolader-24.de/en/turbocharger-vw/154-53039880005-aeb-ajl-audi-vw-turbocharger-kkk.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност да грешката е моя, К03-0005 се монтира до 2001, http://www.ebay.de/itm/KKK-K03-029-Turbolader-Audi-A4-1-8T-B6-8E-von-Bj-2002-2004-NEU-/311367126609?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item487eed4e51това е цената за нас 625 евро. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз рециклирах моето к03 005 в турбо хют. След 100км забелязах, че колата изпушва доста отзад, главно когато поработи на място и пипна газта. От различни майстори срещнах мнения, че е от турбото от други, че е от главата или мотора. Главата я бях свалях пруди рециклирането на турбото и я ремонтирах, но остава вариант от менте гумички. Турбото беше рециклирано с части melett, до колкото знам май всички с тях рециклират. След това колата тръгна доста по-добре, но все още си пуши и харчи масло, 7к км след рециклажа. Ако трябва сега да избирам, щях да търся втора ръка, винаги може да се познае дали е читава или не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KKK 53039880005. Това е турбината, която е за нашия мотор. Тя заменя старата с номер 029 накрая и  май се монтира на всички 1,8 t до 180 коня. Това ми обясниха като търсех моята, незнам дали е така, но в каталозите на Borg Warner също излиза тази. В Турбо Хют с връщане на старата ми обявиха 1100 лв за нова. Почти съм сигурен, че твоята, която е на колата е спукана и затова не надува, както беше при мен, ако не е гейта или нещо друго. Това автоматично обезсмисля рециклиране, защото ми обявиха към 900 лв, а може и нагоре, ако трябва нов чугун. Отделно колегата ти е обяснил какво се случва при него след рециклиране. Не са един или два случаите. По-добре търси турбина втора ръка без луфтове и цепки. Намират се и резултата е задоволителен. Сега вече за чипове ако мислиш, най-добре нова. Аз мислех също да я чипосвам, но пак не бих рискувал, заради втората употреба турбо, което сложих. Съвета ми е или нова, или що годе читава втора ръка. Рециклиране в БГ аз не бих направил, като знам какви са ни майсторите. На мен ми излезна с втора ръка турбина, гарнитури, масло и работа 600 лв, цялата схема. Тя колата като почне да върви нормално, може и да ти хареса без чип. На мене лично не ми допада вървежа, просто нютоните са малко, а колата е тежка, но определено с работещо турбо нещата са много по-добре от преди и колата е по-приятна за каране. Ако караш на бензин и нямаш газ, ще ти хареса доста, защото при мене на газ е спъната малко. На бенз си се изстрелва доволно.


Аз рециклирах моето к03 005 в турбо хют. След 100км забелязах, че колата изпушва доста отзад, главно когато поработи на място и пипна газта. От различни майстори срещнах мнения, че е от турбото от други, че е от главата или мотора. Главата я бях свалях пруди рециклирането на турбото и я ремонтирах, но остава вариант от менте гумички. Турбото беше рециклирано с части melett, до колкото знам май всички с тях рециклират. След това колата тръгна доста по-добре, но все още си пуши и харчи масло, 7к км след рециклажа. Ако трябва сега да избирам, щях да търся втора ръка, винаги може да се познае дали е читава или не...

Колега и мойта пушеше по същия начин след смяната на турбото. Сложих и добавка Bardahl Full Metal, въпреки, че бях много скептичен, че върши нещо, обаче резултата е поразителен. След 300-400 км, колата спря да пуши, кюнците вече не са толкова черни и разхода на масло ми намаля доволно. Струва към 60 лв, обаче си заслужава. Дори имам чувството, че вървежа се подобри след нея (може и да си внушавам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...