emoo1994 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Оказа се че темата е сравнително елементарна но има много малко "материал" за нея в интернет. И ако не познавате някой ,който да ви даде инфо и акъл това би било пречка за решаване на проблема.1 во. Що имало 10 тина номера на централното,като моя е такъв 8D0 862 257 E ,другите ще съвпаднат ли?Ами логично да.8L0 862 257 P8L0 862 257 G8L0 862 257 K8D0 862 257 B8D0 862 257 LТова са едни и същи модули,просто са произведени по различно време с различна серия. Щом буксите влезнат (те са 3) значи всичко е ок.2 ро. Моята си бучеше и даваше сигнали,моторчето въртеше ма ха де...не работи?Ами,помпения гравичен елемент е заминал. В такъв случай целия модул си работи обаче няма налягане (елемента е изтъркан) Праха от графит се вижда много ясно по цялата платка. Отделно на основата на помпения елемент се вижда как се е променила траекторията от окръжност в някво елипсовидно нещо.3 то. И ся кво цяла нова помпа ли трябва? Само графичния елемент. Смяната е сравнително лесна дори и за мен. Смятам че другите неща също могат да се поправят ако например моторчето ви е изгоряло. И си намерите счупена със здраво моторче или обратно.Смятам че хвърлих малко "светлина" по темата. Смятам че до няква степен е сравнително полезна. Бих приел критики и поправки ако съм сгрешил някъде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Ето ти информация: http://www.digakom.com/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A4Различават се по доста неща модулите, не е достатъчно само "да влезнат буксите". Проблема с колелцето е ясен на всички. Общо взето няма как да се открие топлата вода тепърва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Така. Първо да подчертая, че моделите, които си изброил не е сигурно, че са съвместими. Лично аз в момента се боря с такъв проблем. Всеки, който прави ретрофит и преминава от помпа без дистанционно, към такава с почти няма спънки. Най-често хората, правещи такива ретрофити имат проблем с обхвата на централното, което се корегира с допълнителни кабели към една от буксите, играещи ролята на антена. При мен обаче не се получи и вината я виждам само в несъответствие и несъвместимост на помпата. 8L0 помпите имат почти пълна заменяемост и там проблемът не е на лице.Лично моето мнение след тази драма е, че както много други неща, така и принципа с 1000-та вида помпи е гениален идиотизъм от страна на Audi. Можело е да оборудват автомобилите с далеч по-малко видове помпи, като се има в предвид, че надали има разлика между помпите за двуврати и четириврати автомобили. Единствената разлика е честотата на която "комуникират" с дистанционното и поддръжката на екстри.8D0 862 257 L - те такава помпа няма. А тази която е на "L" и е 8L0 не поддържа нито аларма, нито дистанционно. Тоест далеч не е съвместима с останалите. Нито пък 8D0 862 257 B, която има само централно. Същото като "B" е и положението при "K". В желанието си да помогнеш, подвеждаш другите потребители. Темата далеч не е нито проста, нито лесна, камо ли елементарна. Иначе темата е интересна и би било хубаво някой най-накрая да подреди цялата каша с централните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 (Редактирано) Да повдигна темата, някой намерил ли е само графичното помпено колело (или както и да се нарича там), защото до колкото поручих проблема е точно в него. Поздрави Редактирано 14 Юни 2017 от podigoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 И аз го търсих без успех... Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Аз го намерих в ebay.de, не е най-евтино но... 52 евро http://www.ebay.de/itm/182600689495 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 То за толкова пара ще се намери цял работещ модул. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Е да, също така в ибей пак цял модул е 60 евро, но уж това понеже е ремонтен комплект трябва да е някакъв рециклаж, т.е. да не е износено и се очаква да работи по-дълго от друг модул втора употреба. Така или иначе го поръчах, ще е разбере хахахаа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Сериозно ли са измислили 1000вида. Та по темата,на мен ми се счупи въпросната лопатка. След някоя друга тема,май стигнах до извода че във помпата е комфорт модула за прозорците. аз към момента нямам комфорт,но ще снимам ппмпата тия дни. Та въпроса е,ако съм прав,коя помпа да търся. Колата е А4 Б5 96г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Търси по номера на твоя модул. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 смених го,лошото е че сега не ми работи заключването от копчето на шофьорската врата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Модул със същия номер ли сложи? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 искаш да кажеш от бутона, през `96-та копче на кората все още няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Добре,бутон да бъде Не видях дали номера е същия,тъй като старата не е в мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Трябва да се обучи. Става с вагком или с втори ключ. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Втори ключ за момента нямам,но ще видя за,ваг ком. Благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 23 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2019 Колеги, за да не отварям нова тема ще използвам тази. Доколкото разбрах всички В5-ци, без значение фейлс или пре фейс са с въпросната вакуум помпа. При някои обаче помпата излиза на диагностиката чрез vag-com на контролер 35, докато при други - не. Аз съм от тези неуспешните. Въпросът ми е има ли как да се замени помпата с такава, която да може да бъде програмирана с vag-com? Нямам идея дали моята е с аларма, тъй като аларма имам, но не съм сигурен дали не е допълнително слагане - имам нещо под капака. Колата е преди фейса 2.6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fish_man Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Кой номер е твоята помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Идея си нямам, все още там не съм разглобявал. Едва преди два дни научих, че помпите играят ролята и на контрол модул. Та се чудех дали при заменянето й с по-нов модел ще може да се програмира с ваг-ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mahoki Публикувано 28 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2019 Здравейте, и аз като много от вас имам проблем с вакуум помпата ( ауди а4, б5)8D0862257 B. Малко история и на моя случай- след отваряне на помпата установих, че е счупила графитните лопатки. Взех друга помпа и извадих само колелцето, но след няколко успешни опита за заключване, помпата счупи и това колелце. Установих, че работи по-дълго време от нормалното и част от вратите се заключват по-бавно от другите. Прочетох, че има два кръга -1-ви шофьорска врата и резервоар и 2-ри кръг- останалите три врати. При мен по-бавно се затварят трите врати- явно има проблем с вакуума на някоя от тях. Въпроса ми е , дали може да се прехвърли само моторчето от голф или пасат при положение, че помпата е с два изхода за маркучи, а при изброените коли е с един? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fish_man Публикувано 2 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2020 На 25.12.2019 г. at 1:02, Frozen1 написа: Идея си нямам, все още там не съм разглобявал. .... Няма никакво разглобяване. Издърпваш декоративната кора зад десния стоп и поглеждаш отвътре, право надолу, покрай калника. Там в една подобна на дунапрен опаковка се намира вакуум-помпата, ще се ориентираш по кабелите и маркуча(-те). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdravko_jett Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 На 28.12.2019 г. at 9:16, mahoki написа: Здравейте, и аз като много от вас имам проблем с вакуум помпата ( ауди а4, б5)8D0862257 B. Малко история и на моя случай- след отваряне на помпата установих, че е счупила графитните лопатки. Взех друга помпа и извадих само колелцето, но след няколко успешни опита за заключване, помпата счупи и това колелце. Установих, че работи по-дълго време от нормалното и част от вратите се заключват по-бавно от другите. Прочетох, че има два кръга -1-ви шофьорска врата и резервоар и 2-ри кръг- останалите три врати. При мен по-бавно се затварят трите врати- явно има проблем с вакуума на някоя от тях. Въпроса ми е , дали може да се прехвърли само моторчето от голф или пасат при положение, че помпата е с два изхода за маркучи, а при изброените коли е с един? Благодаря! колега аз направих следното, купих помпа от голф 3, разглобих 2 те кутиии и прехвърли помпата с моторчето от г3 на моята и понеже пластмасовата тръбичка не пасваше с около 5мм покъса сряазах е и наставих с парче маркуле, всичко стана идеално . откключва заключва вече2 месеца без проблем. и моята турбинка беше се счупила. от голф 3 пасва идеално в леглото на аудито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 На 15.01.2020 г. at 16:05, zdravko_jett написа: колега аз направих следното, купих помпа от голф 3, разглобих 2 те кутиии и прехвърли помпата с моторчето от г3 на моята и понеже пластмасовата тръбичка не пасваше с около 5мм покъса сряазах е и наставих с парче маркуле, всичко стана идеално . откключва заключва вече2 месеца без проблем. и моята турбинка беше се счупила. от голф 3 пасва идеално в леглото на аудито Същият вариант е направен и при мен и работи от около година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 17 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2020 Какви са стъпките ако искаме да сложим на кола преди фейса помпа от кола след? Понеже те излизат във вагком и можеш да ги кодираш, как става точно този номер и става ли изобщо, заслужава ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 Здравейте. Извинявам се за двойния пост. Помпата е 4АО 862 257 А. Интересно ми е освен помпа със същия номер. Коя друга би била подходяща? Също така се води с допълнителна вентилация и има просто един вкаран маркуч там, който не води никъде. Играе ли някаква роля тая вентилация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване