landolin Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 (Редактирано) Вижте на какво попаднах днес във форума на фиат - http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=10562Та се чудех дали има някаква истина в това, че за газ е по добре само студеният въздух Аз мисля да пробвам с блокирана клапа - да смуче само студен въздух (и без това само паля и карам 1-2км на безин) пък ще видя как се отразява на вървежа и разхода. Между другото чат пат като зависна в задръстванията и загрее повечко колата ми се стува, че найстина става малко мудна - най вероятно това е плод на безцелно лутащите се неврони из мозъчната ми кутия ама знае ли човек Редактирано 7 Декември 2006 от landolin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 студен въздух за работа на газ, а топъл на бензин /когато е студен двигателя де/ това е правилото за оптимална горивна смес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Сега като се замисля има резон в казаното....Карам моя автомобил на кратки разстояния и през тези 3,4 километра колата е сравнително по-пъргава и определено върви по-добре от случаите в които е загрял до нормална работна температура.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 студен въздух за работа на газ, а топъл на бензин /когато е студен двигателя де/ това е правилото за оптимална горивна смес По-скоро:Студен въздух за мощност.Топъл въздух за икономия.Избора е ваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 За бензина не знам как е, но на газ разхода се вдига доста от топлия въздух. Въздуховода, който е вързан отвън на генерацията направо го махаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 8 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 За бензина не знам как е, но на газ разхода се вдига доста от топлия въздух. Въздуховода, който е вързан отвън на генерацията направо го махаме.Напълно съм съгласен с тебе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 19 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2006 От няколко дена и аз пробвам с откачена тръба на топлия въздух пък ще видим кво ще стане. Иначе ми се струва, че наистина няма онова леко замисляне и падане на мощността при загрял двигател, но е възможно да е само на умствено-психическа основа или казано иначе - плод на болния ми мозък и на по големите ми зимни обувки Разхода ще го засеча като свърши газта в бутилката. Поживьом увидим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moniglow Публикувано 22 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2006 (Редактирано) Прочетох темата и реших да видя как е при мен/ В-4 АВК - гори много на градско-зимата 15-16,лятото 13-14/,оказа се че клапата е блокирана и смуче само топъл въздух /но не директно чрез маркуч към колекторните тръби - маркуча го няма , а от обема на двигателният отсек/ ! Колата е внесена от Италия и тази блокировка са я правили там .Направих я в положение само на студен въздух/карам на газ/,обаче сега имам проблем- извън града на високи скорости гасне,иначе в града сякаш наистина е по-пъргава и при загрят мотор,което преди не беше така.Мисля си да не би при висока скорост принудително да влиза по-голямо количество въздух и да обеднява сместа та затова да гасне? Пишете какво става при Вас,а пък ако някой знае какво става да обясни .Все още засичам разхода и незнам има ли промяна. Редактирано 22 Декември 2006 от moniglow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 22 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2006 Мисля си да не би при висока скорост принудително да влиза по-голямо количество въздух и да обеднява сместа та затова да гасне? Точно така се получава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 23 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2006 Виж накъде е насочен въздуховода. Не трябва да е срещу посоката на движение. Ако можеш обърни го назад или настрани. Само по инерция да гасне, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Вижте на какво попаднах днес във форума на фиат - http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=10562Та се чудех дали има някаква истина в това, че за газ е по добре само студеният въздух Аз мисля да пробвам с блокирана клапа - да смуче само студен въздух (и без това само паля и карам 1-2км на безин) пък ще видя как се отразява на вървежа и разхода. Между другото чат пат като зависна в задръстванията и загрее повечко колата ми се стува, че найстина става малко мудна - най вероятно това е плод на безцелно лутащите се неврони из мозъчната ми кутия ама знае ли човек Топъл въздух се подава към карбуратора просто за икономия (макар и много малка) На работата на двигателя на газ, например това въобще не влияе, ако всичко останало е в ред. Аз например паля до температури на въдуха до -10 -15 гр.С направо на газ (даже понякога превключвам след 8-10 сек на бензин защото замръзва изпарителя). Имам смукач поставям на ~ 1000 об/мин и всичко е у редо! Критерий за добра работа на студен двигател на газ е да не излиза много кондензат от ауспуха (след първите 20-30сек. работа). Ако излиза пара ячко значи гориво въздушната смес е много бедна, колата губи мощност, особено на ниски обороти 1200 - 1900 (така че невроните ти са у ред, вакуумната система обаче може и да не е, провери я) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Прочетох темата и реших да видя как е при мен/ В-4 АВК - гори много на градско-зимата 15-16,лятото 13-14/,оказа се че клапата е блокирана и смуче само топъл въздух /но не директно чрез маркуч към колекторните тръби - маркуча го няма , а от обема на двигателният отсек/ ! Колата е внесена от Италия и тази блокировка са я правили там .Направих я в положение само на студен въздух/карам на газ/,обаче сега имам проблем- извън града на високи скорости гасне,иначе в града сякаш наистина е по-пъргава и при загрят мотор,което преди не беше така.Мисля си да не би при висока скорост принудително да влиза по-голямо количество въздух и да обеднява сместа та затова да гасне? Пишете какво става при Вас,а пък ако някой знае какво става да обясни .Все още засичам разхода и незнам има ли промяна.Въобще няма значение откъде идва въздуха за горене при работа на карбураторен двигател на газ пропан бутан (има една малка теоретична подробност, в Италия карат само на пропан, но в случая едва ли важи) На високи скорости при 3200 3400 оборота, ако колата "гасне" (искаш да кажеш губи мощност!?!?) вероятно причината е в газовата система, почни с изпарителя, дренирай от него боклуците (ако си карал например над 30000 км на газ без да дренираш) и виж всички кранчета дали са отворени докрай! Най-добре иди на сервиз за регулиране на газовата уредба (там мерят СО и лесно хващат всички проблеми) включително и по изпарителя (пробити мембрани) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Аз например паля до температури на въдуха до -10 -15 гр.С направо на газ (даже понякога превключвам след 8-10 сек на бензин защото замръзва изпарителя).Браво бе, майстор. Тая кола да не ти е служебна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kojota Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Много интересно това със студения и топлия въздух , моята колица си върви добре на газ - само в баира я усещам че няма много душа. Искам обаче да ви попитам - имам чуството че на газ - смукача не ми работи ( поне не усещам разлика аз ) - влие ли се вобще работата на газ при студен мотор от смукача ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 На мойта кошница си работи перфектно, почти винаги я паля на смукач, щото оборотите й са ниски и гасне. След 1-2мин. го връщам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 В крайна сметка колеги,колко от вас смятат,че е по-добре на газ да се кара само сьс студен вьздух?Това не разбрах само от цялата тема,а тя е точно за това.Аз нямам клапа за вьздуха и си сменям позицията на маркуча,който е един-зимата(на топло) и лятото(студено).Да го оставям ли и зимата да смуче само студен вьздух или...?Как би било по-добре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 Винаги със студен. Зиме, лете, само въздуховодите да не са срещу въздушната струя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moniglow Публикувано 9 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2007 След като извих въздуховода да не бъде срещу движението проблема с гасненето при висока скорост се оправи. В града колата е по-пъргава,но за съжаление разхода сякаш не намаля! Смятам,че на газ по-студен въздух - по-добре ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k22 Публикувано 24 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2007 Аз си мисля че на нъпълно изправната кола не и пука студен или топъл въздух ще лапа.Освен това италианците, дето си слагат прецизно газовите уредби с разни емулатори, що не са го измислили до сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2007 Коя кола пита, че ти каза, че не и пука? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 16 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2007 Малко да съживя темата - сега пък минах в другата крайност - пуснах да смуче само топъл въздух. Преди няколко дена един роднина ми се похвали как след известни проблеми с газовата, пуснал само топлия въздух и след това разхода му паднал и ауспуха побелял. Аз не вярвах на това, но реших и аз да пробвам и след 1 ден работа на газ и пуснат само топъл въздух и какво да видя - моя ауспух също му опада чернилката и побеля За разхода още не мога да кажа, че ми се налага да доливам, но по груби сметки е паднал май, като го засека със сигурност ще пиша как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 23 Април 2007 Доклад Share Публикувано 23 Април 2007 ... но по груби сметки е паднал май...Не забравяй,че вече времето е топло.А и наистина като взима топъл въздух работи по добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R@do Публикувано 26 Април 2007 Доклад Share Публикувано 26 Април 2007 Аз имам друго питане - маркуча от към генерацията съм го махнал, но и този за входящият въдух, за да не ми гасне на празен ход.т.е. смуче въздух от към двигателният отсек - как се отразява това на разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 26 Април 2007 Доклад Share Публикувано 26 Април 2007 Така трябва да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване