Jump to content

Къде качествено може да ми направят downpipe на 2.7би-турбо?


Recommended Posts

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе стига с тия легенди за тунинговани 4.2. Това може да го направи някой само напук - без абсолютно никаква логика - нито от икономическа гледна точка, нито от техническа.

2.7 има два проблема - сложност и тегло. 4.2 е по-сложен и по-тежък. Да излупаш половин тон пред предния мост - ебаси тунинга.

Премълчава се и факта, че не е все едно да надуваш атмосферен мотор (със задни вериги :wall: ) и турбо мотор.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе стига с тия легенди за тунинговани 4.2. Това може да го направи някой само напук - без абсолютно никаква логика - нито от икономическа гледна точка, нито от техническа.

2.7 има два проблема - сложност и тегло. 4.2 е по-сложен и по-тежък. Да излупаш половин тон пред предния мост - ебаси тунинга.

Премълчава се и факта, че не е все едно да надуваш атмосферен мотор (със задни вериги :wall: ) и турбо мотор.

До 0.5 няма проблем да се надува. За тия в рс и С нямам представа колко държат. Само за моя проверявах. Не му и трябва повече с тоя обем, поне за 500 коня стига.

PES-освете за нищо не стават, просто прекалено много време бяха единственото решение.

Аз в аудизине наскоро четох една тема за ПЕС дето е сложен на С5, верно бая ги хранят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип нищо не е проблем да се направи. Не е проблем и за биели и лагери, но атмосферния мотор не е оптимизиран за надуване.

Турбо мотора има различни дебитомер, мапсензор, валове, компютър, всмукателен колектор....

Не е проблем да не се разрежда мотора, но това е на цената на повишен разход и изгубена динамика заради невъзможност да се върне аванса. Също не е еднакво да се разрежда мотора с бутала или гарнитури.......нищо не е невъзможно, просто съвременните турбо мотори са изцяло различно конструирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоянски ти па какво се сещаш?  :hilezh:  Толкова е лесно, че всяка втора е погъделичкана както всяка втора 2.7 :) Кажи му на човека само колко ще му струва кита на PES без другата нужна карантия и няма смисъл да обясняваш за валове, бутала...

 

Темата беше за даунпайп на 2.7Т не песове на 4.2

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип нищо не е проблем да се направи. Не е проблем и за биели и лагери, но атмосферния мотор не е оптимизиран за надуване.

Турбо мотора има различни дебитомер, мапсензор, валове, компютър, всмукателен колектор....

Не е проблем да не се разрежда мотора, но това е на цената на повишен разход и изгубена динамика заради невъзможност да се върне аванса. Също не е еднакво да се разрежда мотора с бутала или гарнитури.......нищо не е невъзможно, просто съвременните турбо мотори са изцяло различно конструирани.

Да де, не е оптимизиран за надуване и затова го надуват до 0,5 бара, по нагоре сток не ходи. Но понеже има обем и няма нужда от повече. В А6 в зависимост от поколението е от 400 до 500+, в С5 е 600+, в рс нямам представа. Кви лагери, кви 5 лева, пак се отнесе с глупости.

Стоянски ти па какво се сещаш? :hilezh: Толкова е лесно, че всяка втора е погъделичкана както всяка втора 2.7 :) Кажи му на човека само колко ще му струва кита на PES без другата нужна карантия и няма смисъл да обясняваш за валове, бутала...

Темата беше за даунпайп на 2.7Т не песове на 4.2

Всичко при 2.7т е без пари обаче, като де почне от кулерите до смяна на турбини и т. н. За един прост тръц отиват 5-10 бинки за норматив, кво говорим за 500 коня в 2.7т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нали знаеш, че моторът в RS6 C5 няма нищо общо с другите 4.2-та? Блок, колянов вал, биели, бутала, глави, валове..... всичко е различни, няма смисъл да го даваш за пример тук.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама за какво говорите изобщо...? 4,2 и 2,7 се сравняват до ново ремап, оттам нататък какво значение има какво може да стане като това струва колкото колата х2? Като ще се дават толкова пари вече се гледа съвсем друго на нещата, а една толкова правена кола какво общо има изобщо със 4,2 автомат? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл, много отдавна в този форум темите за чипчета и дали да се махне катализаторът или не, се радват в десетки пъти на по-голяма популярност от по-сериозните теми, в които само се цъка с език и се пишат хвалби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш, че моторът в RS6 C5 няма нищо общо с другите 4.2-та? Блок, колянов вал, биели, бутала, глави, валове..... всичко е различни, няма смисъл да го даваш за пример тук.

Рс имах по скоро предвид атмосферките, турбинирани не споменаваме тук. Но и написах, че нямам представа колко носят там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви лагери, кви 5 лева, пак се отнесе с глупости.

Не обичам кат се праиш на луд. Единствено за лагерите не е проблем да се надуе на 0.5.

Всичко друго, което съм изброил е проблем. Ако щеш алуминиевия блок, който не е предвиден за топлинно натоварване е проблем. Проблем, който се решава с повече гориво и разхода, който  бездруго е безумно голям за вървежа, хвръква още нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пишем за лагерни колички, чети малко.

Кво значение има корубата? Нали двигатели сравняваме! Ако искаш имам под ръка и направен по същия начин Олроуд 2.7Т ръчка?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не пиша във форума,но само като чета какви глупости пишете мисля даже и да не взимам повече!Пишете само това кой какво прочел и гледал в нета без нито един направен мотор,а пък да се движи ъпсурт.Тия 2.7 ги правите много лесно и то за много малко пари,чак до 700 коне се стигна.Нямам отношение и пристрастия към нито един от 2та мотора нито искам да се заяждам с някои,но някой леко грамотен технически много ще ви се смее.За 2.7 ще ви трябват доста средства за 500к.с.,а за 4.2 има такъв турбо в Бг. 680к.с 900н.м. пълен сток и се движи близо 2 г. без никакви проблеми с ГТ42 1.2 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам. Тоя "някой", дето е "леко технически грамотен" може пък да разбере какво е писано и да не ни се смее толкова:).

А човека с турбото, защо не ползва пес кит? ^_^

 

Между другото - 2.7т може да се приеме за един и същ мотор през годините.

4.2 няма два еднакви мотора. Ти за кой разбра, че се говори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво значение има корубата? Нали двигатели сравняваме! Ако искаш имам под ръка и направен по същия начин Олроуд 2.7Т ръчка?!

Голямо, заради окомплектовката. А и има 20 вида 4.2, и само един 2.7Т с 3 вида мощност. Ако тръгнем така да го сравним с някой 4.2 в рс-ка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо, заради окомплектовката. А и има 20 вида 4.2, и само един 2.7Т с 3 вида мощност. Ако тръгнем така да го сравним с някой 4.2 в рс-ка?

Някой от всичките онези за които Крис Харис каза "докато не го изрежеш до червено, си на милостта на бързите дизели" ли?

Яко е осмака, атмосферката също ама да имаш сила на средни е доста по полезно за ежедневка. Ся ако е съботно неделно, осмак с компресор all the way.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно така каза ама то така се вадят 450коня от такъв обем, тези нормалните версии в А сериите си имат нормални ниски/високи обороти. Като 2,8 ама повечко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от всичките онези за които Крис Харис каза "докато не го изрежеш до червено, си на милостта на бързите дизели" ли?

Яко е осмака, атмосферката също ама да имаш сила на средни е доста по полезно за ежедневка. Ся ако е съботно неделно, осмак с компресор all the way.

Разбиса се, че е яко. Затова и са толкова популярни дизелите, освен и заради разхода де. Но все пак може ли някаква сравнителна графика заводски как се очаква да се представят двата мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой кара малък или голям тръц без чип? Никой. Кой ги кара с катализатори? Никой. Графики в нета на чипнат 2.7Т бол. Дори в AZ имаше тема със графики съпоставени между 2.7Т и 4.2 и се виждаше че 2.7Т е по-добър в средни обороти, които са ежедневните. Високите ... като всяка К03ка и дори К04ка умира. Ама едното за сметка на другото. Мен за ежедневка ми беше фън да пържа Пежото едно време, ама то целия му мотор тежеше 50 кила, развърташе се супер бързо и тн. Ама си беше въшка и то си му отиваше да се напиня.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой кара малък или голям тръц без чип? Никой. Кой ги кара с катализатори? Никой. Графики в нета на чипнат 2.7Т бол. Дори в AZ имаше тема със графики съпоставени между 2.7Т и 4.2 и се виждаше че 2.7Т е по-добър в средни обороти, които са ежедневните. Високите ... като всяка К03ка и дори К04ка умира. Ама едното за сметка на другото. Мен за ежедневка ми беше фън да пържа Пежото едно време, ама то целия му мотор тежеше 50 кила, развърташе се супер бързо и тн. Ама си беше въшка и то си му отиваше да се напиня.

 

 

Не съди по себе си какво правят другите. Не всеки си взима кола и я изкормва/маха половината неща. А това за средните обороти ми се струва велика глупост, нещо като въртящият момент при дизелите. А какво правиш докато стигнеш тея "средни обороти"? Пиеш кафенце или се надигаш да олекне малко колата?

Редактирано от hitsider0v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не хваща си топките с лявата ръка и ги повдига, товара олеква с половин кило и колата излита! Па тва кой махал и не махал катализаторите, повярвай ми точно на тия коли 80% са с чип и изкорубени катализатори, тия дето карат сток си вземат малка атмосферка или кадилник! Яко се изсрахте в темата с тия спорове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...