ghostdog Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 PES-освете за нищо не стават, просто прекалено много време бяха единственото решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Абе стига с тия легенди за тунинговани 4.2. Това може да го направи някой само напук - без абсолютно никаква логика - нито от икономическа гледна точка, нито от техническа.2.7 има два проблема - сложност и тегло. 4.2 е по-сложен и по-тежък. Да излупаш половин тон пред предния мост - ебаси тунинга.Премълчава се и факта, че не е все едно да надуваш атмосферен мотор (със задни вериги ) и турбо мотор. Редактирано 3 Януари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Абе стига с тия легенди за тунинговани 4.2. Това може да го направи някой само напук - без абсолютно никаква логика - нито от икономическа гледна точка, нито от техническа.2.7 има два проблема - сложност и тегло. 4.2 е по-сложен и по-тежък. Да излупаш половин тон пред предния мост - ебаси тунинга.Премълчава се и факта, че не е все едно да надуваш атмосферен мотор (със задни вериги ) и турбо мотор.До 0.5 няма проблем да се надува. За тия в рс и С нямам представа колко държат. Само за моя проверявах. Не му и трябва повече с тоя обем, поне за 500 коня стига.PES-освете за нищо не стават, просто прекалено много време бяха единственото решение.Аз в аудизине наскоро четох една тема за ПЕС дето е сложен на С5, верно бая ги хранят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 По принцип нищо не е проблем да се направи. Не е проблем и за биели и лагери, но атмосферния мотор не е оптимизиран за надуване.Турбо мотора има различни дебитомер, мапсензор, валове, компютър, всмукателен колектор....Не е проблем да не се разрежда мотора, но това е на цената на повишен разход и изгубена динамика заради невъзможност да се върне аванса. Също не е еднакво да се разрежда мотора с бутала или гарнитури.......нищо не е невъзможно, просто съвременните турбо мотори са изцяло различно конструирани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Стоянски ти па какво се сещаш? Толкова е лесно, че всяка втора е погъделичкана както всяка втора 2.7 Кажи му на човека само колко ще му струва кита на PES без другата нужна карантия и няма смисъл да обясняваш за валове, бутала... Темата беше за даунпайп на 2.7Т не песове на 4.2 Редактирано 3 Януари 2016 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 По принцип нищо не е проблем да се направи. Не е проблем и за биели и лагери, но атмосферния мотор не е оптимизиран за надуване.Турбо мотора има различни дебитомер, мапсензор, валове, компютър, всмукателен колектор....Не е проблем да не се разрежда мотора, но това е на цената на повишен разход и изгубена динамика заради невъзможност да се върне аванса. Също не е еднакво да се разрежда мотора с бутала или гарнитури.......нищо не е невъзможно, просто съвременните турбо мотори са изцяло различно конструирани.Да де, не е оптимизиран за надуване и затова го надуват до 0,5 бара, по нагоре сток не ходи. Но понеже има обем и няма нужда от повече. В А6 в зависимост от поколението е от 400 до 500+, в С5 е 600+, в рс нямам представа. Кви лагери, кви 5 лева, пак се отнесе с глупости.Стоянски ти па какво се сещаш? Толкова е лесно, че всяка втора е погъделичкана както всяка втора 2.7 Кажи му на човека само колко ще му струва кита на PES без другата нужна карантия и няма смисъл да обясняваш за валове, бутала...Темата беше за даунпайп на 2.7Т не песове на 4.2Всичко при 2.7т е без пари обаче, като де почне от кулерите до смяна на турбини и т. н. За един прост тръц отиват 5-10 бинки за норматив, кво говорим за 500 коня в 2.7т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Нали знаеш, че моторът в RS6 C5 няма нищо общо с другите 4.2-та? Блок, колянов вал, биели, бутала, глави, валове..... всичко е различни, няма смисъл да го даваш за пример тук. Редактирано 3 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Тя темата отдавна зави в друга посока(то тва в реда на нещата де :Д) предлагам да се направи една тема за 2.7 и неговите ъпгрейди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Ама за какво говорите изобщо...? 4,2 и 2,7 се сравняват до ново ремап, оттам нататък какво значение има какво може да стане като това струва колкото колата х2? Като ще се дават толкова пари вече се гледа съвсем друго на нещата, а една толкова правена кола какво общо има изобщо със 4,2 автомат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Няма смисъл, много отдавна в този форум темите за чипчета и дали да се махне катализаторът или не, се радват в десетки пъти на по-голяма популярност от по-сериозните теми, в които само се цъка с език и се пишат хвалби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Нали знаеш, че моторът в RS6 C5 няма нищо общо с другите 4.2-та? Блок, колянов вал, биели, бутала, глави, валове..... всичко е различни, няма смисъл да го даваш за пример тук.Рс имах по скоро предвид атмосферките, турбинирани не споменаваме тук. Но и написах, че нямам представа колко носят там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 (Редактирано) Ни сам та разбрал уе. Сори. Редактирано 3 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Е то стана такава мешаница, говорехме само за А6 с автомати, стигнахме до РС-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Кви лагери, кви 5 лева, пак се отнесе с глупости.Не обичам кат се праиш на луд. Единствено за лагерите не е проблем да се надуе на 0.5.Всичко друго, което съм изброил е проблем. Ако щеш алуминиевия блок, който не е предвиден за топлинно натоварване е проблем. Проблем, който се решава с повече гориво и разхода, който бездруго е безумно голям за вървежа, хвръква още нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Не пишем за лагерни колички, чети малко.Кво значение има корубата? Нали двигатели сравняваме! Ако искаш имам под ръка и направен по същия начин Олроуд 2.7Т ръчка?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trohilio Публикувано 3 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2016 Пичове не пиша във форума,но само като чета какви глупости пишете мисля даже и да не взимам повече!Пишете само това кой какво прочел и гледал в нета без нито един направен мотор,а пък да се движи ъпсурт.Тия 2.7 ги правите много лесно и то за много малко пари,чак до 700 коне се стигна.Нямам отношение и пристрастия към нито един от 2та мотора нито искам да се заяждам с някои,но някой леко грамотен технически много ще ви се смее.За 2.7 ще ви трябват доста средства за 500к.с.,а за 4.2 има такъв турбо в Бг. 680к.с 900н.м. пълен сток и се движи близо 2 г. без никакви проблеми с ГТ42 1.2 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Абе не знам. Тоя "някой", дето е "леко технически грамотен" може пък да разбере какво е писано и да не ни се смее толкова.А човека с турбото, защо не ползва пес кит? Между другото - 2.7т може да се приеме за един и същ мотор през годините.4.2 няма два еднакви мотора. Ти за кой разбра, че се говори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsider0v Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Кво значение има корубата? Нали двигатели сравняваме! Ако искаш имам под ръка и направен по същия начин Олроуд 2.7Т ръчка?!Голямо, заради окомплектовката. А и има 20 вида 4.2, и само един 2.7Т с 3 вида мощност. Ако тръгнем така да го сравним с някой 4.2 в рс-ка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 4 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Голямо, заради окомплектовката. А и има 20 вида 4.2, и само един 2.7Т с 3 вида мощност. Ако тръгнем така да го сравним с някой 4.2 в рс-ка?Някой от всичките онези за които Крис Харис каза "докато не го изрежеш до червено, си на милостта на бързите дизели" ли?Яко е осмака, атмосферката също ама да имаш сила на средни е доста по полезно за ежедневка. Ся ако е съботно неделно, осмак с компресор all the way. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Вярно така каза ама то така се вадят 450коня от такъв обем, тези нормалните версии в А сериите си имат нормални ниски/високи обороти. Като 2,8 ама повечко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsider0v Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Някой от всичките онези за които Крис Харис каза "докато не го изрежеш до червено, си на милостта на бързите дизели" ли?Яко е осмака, атмосферката също ама да имаш сила на средни е доста по полезно за ежедневка. Ся ако е съботно неделно, осмак с компресор all the way.Разбиса се, че е яко. Затова и са толкова популярни дизелите, освен и заради разхода де. Но все пак може ли някаква сравнителна графика заводски как се очаква да се представят двата мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 4 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Кой кара малък или голям тръц без чип? Никой. Кой ги кара с катализатори? Никой. Графики в нета на чипнат 2.7Т бол. Дори в AZ имаше тема със графики съпоставени между 2.7Т и 4.2 и се виждаше че 2.7Т е по-добър в средни обороти, които са ежедневните. Високите ... като всяка К03ка и дори К04ка умира. Ама едното за сметка на другото. Мен за ежедневка ми беше фън да пържа Пежото едно време, ама то целия му мотор тежеше 50 кила, развърташе се супер бързо и тн. Ама си беше въшка и то си му отиваше да се напиня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsider0v Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 (Редактирано) Кой кара малък или голям тръц без чип? Никой. Кой ги кара с катализатори? Никой. Графики в нета на чипнат 2.7Т бол. Дори в AZ имаше тема със графики съпоставени между 2.7Т и 4.2 и се виждаше че 2.7Т е по-добър в средни обороти, които са ежедневните. Високите ... като всяка К03ка и дори К04ка умира. Ама едното за сметка на другото. Мен за ежедневка ми беше фън да пържа Пежото едно време, ама то целия му мотор тежеше 50 кила, развърташе се супер бързо и тн. Ама си беше въшка и то си му отиваше да се напиня. Не съди по себе си какво правят другите. Не всеки си взима кола и я изкормва/маха половината неща. А това за средните обороти ми се струва велика глупост, нещо като въртящият момент при дизелите. А какво правиш докато стигнеш тея "средни обороти"? Пиеш кафенце или се надигаш да олекне малко колата? Редактирано 4 Януари 2016 от hitsider0v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Не хваща си топките с лявата ръка и ги повдига, товара олеква с половин кило и колата излита! Па тва кой махал и не махал катализаторите, повярвай ми точно на тия коли 80% са с чип и изкорубени катализатори, тия дето карат сток си вземат малка атмосферка или кадилник! Яко се изсрахте в темата с тия спорове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsider0v Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Аз що не съм си ги махнал нито на 3.2-ката, нито на 4.2-ката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts