dimlan Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Здравейте, един въпрос.Може ли с микрофибърна кърпа и спрей за почистване на LED TV, каквито продават в Технополис, да се почиства MMI ? Някой, ако е пробвал да сподели опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Аз го чистя с мокра кърпичка и след това подсушавам със суха нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Недей бърса нищо по колата с тия мокри кърпички, че ще сменяш копчета и пластмаси, с времето омеква горния слой и се сговнясва. Най-добре с микрофибърна кърпа и с вода. Тоя ММИ се драска с поглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Недей бърса нищо по колата с тия мокри кърпички, че ще сменяш копчета и пластмаси, с времето омеква горния слой и се сговнясва. Най-добре с микрофибърна кърпа и с вода. Тоя ММИ се драска с поглед.Да, затова питам, да се избегне надраскването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 имам малък проблем с увиснала предна дясна врата, да ми препоръчате някой майстор...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Недей бърса нищо по колата с тия мокри кърпички, че ще сменяш копчета и пластмаси, с времето омеква горния слой и се сговнясва. Най-добре с микрофибърна кърпа и с вода. Тоя ММИ се драска с поглед.К'ви копчета по дисплея, младеж самия монитор го праскам с кърпата и то няколко пъти вече...проблем не виждам да е станАл, ма айде от мен да мине - ще прекъсна тази "порочна" практика. Просто са ми под ръка цял пакет и забърсвам от време на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГАРГАМЕЛ Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Да споделя и аз за разходаДнес врътнах едни бързи 800+ кмКато сутринта превзех Бургас - София за 2ч и 20минСредната по борд се въртеше около 157-160км/чПосле прекарах общи около час и половина в задръстването у Софето и поех към ПерникТам завъртях едни 50 км граЦко и поех наобратно.Не мога да си позная колата след мапването и махането на ДПФ/егр ,катове и т.н Навръщане съм карал предимно със 140-160,където разхода се движи около 6.8-7.7Средна скорост за целия трип 103км/ч.На колонка съм 8,5 или 0,3 надолу по борд,но предполагам дава отклонение заради мапа.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 За какъв мотор става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГАРГАМЕЛ Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 3.0tdi CDYA 2010 Август е колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Че е фейс, ми стана ясно добър разход си докарал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Моя фейс е 9 на колонка и съм давал яко газ по магистралата...имаше едно SQ5 и си правих гаргара от сф до бургас с негоНа хубавия асфалт 160-200, на места дигах и 230... Редактирано 23 Юни 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Воланче си купих малко аз Старото същото като това на снимката, но без с лайн емблемата ако иска някой да драсне лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Светна ми лампа на таблото,за която в сервиза ми казаха,че отговаря за газоразпределителен клапан в колектора(или нещо такова по спомен,жълта лампа).Наложителна ли е смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Светна ми лампа на таблото,за която в сервиза ми казаха,че отговаря за газоразпределителен клапан в колектора(или нещо такова по спомен,жълта лампа).Наложителна ли е смяна? Ест... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 brute сигурно соленоида се е прецакал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 brute сигурно соленоида се е прецакалКакво представлява този соленоид?Аз я закарах в официалния сервиз,където я обслужвам и там констатираха проблема.След това ходих в друг ремонирам сервиз,където ми изчистиха грешката от таблото и ми казаха,че може да се появи отново след 20км,но може и след 2000км.Затова питам дали някой от вас е минал по този път?П.п.В официалния сервиз ми обявиха цена от 1040лв.за клапана и някакво моторче(или поне за тези части разбрах),без работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Ах, моторчето на вихровите клапи сигурно се е прецакало...аз си помислих, че караш 3.2 v6 бензин...Каква грешка ти е записало точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Пробвай първо да смениш само моторчето- читаво втора употреба макс 80-100лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Един интересн въпрос Понеже явно ще се налага да си разпарчетосвам сам седана (докъдето мога ), то кой е най-правилния начин да премахна заключването на волана, че все пак да мога да я кача на репатрака като я нося да сваляме мотор, скорости и т.н.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Такива турих аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Колеги голяма сложнотия ли е тоя ваг ком ? Питам от чисто любителски интерес. Би било добре ако се науча поне да чета грешките по колата и да знам поне некви параметри. Гледах в youtube,че даже некви екстри се пускат с некви кодове..Ако някой има мерак да сподели и даде ноу хау ще съм благодарен Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Пробвай първо да смениш само моторчето- читаво втора употреба макс 80-100лв...Ако светне пак сигурнно това ще направя.По принцип тази лампа се водела ''check'' и отговаряла за елетрониката по двигателя,а като грешка давала,че не подава гориво към първия цилиндър,което е грешка,защото при изчистването и всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Да повторя някои въпроси, че утре ще ръчкам по колата: 1. Как да изключа имобилайзера, че да не се заключва волана, след като почна да разглобявам електрониката. 2. Вратите има ли начин да се заключват/отключват ръчно при липса на ток (за шофьорската и багажника е ясно) 3. Моторчето за адаптивните светлини във двата фара едно и също ли е, или са ляво и дясно? 4. Усилването на волана има ли регулация (софтуерна) или факта че се втърдява още при 30км/ч говори за технически проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 пичове дайте някакъв линк или ми помогнете какво масло да си купя за скоростната кутия, търсих в търсачката нищо не намерих... нещо не се разбирам с нея от къде/кой и какви пари за литър... Предварително Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 (Редактирано) Да повторя някои въпроси, че утре ще ръчкам по колата:1. Как да изключа имобилайзера, че да не се заключва волана, след като почна да разглобявам електрониката.2. Вратите има ли начин да се заключват/отключват ръчно при липса на ток (за шофьорската и багажника е ясно)3. Моторчето за адаптивните светлини във двата фара едно и също ли е, или са ляво и дясно?4. Усилването на волана има ли регулация (софтуерна) или факта че се втърдява още при 30км/ч говори за технически проблем?1-3 не4 има ама е по няква сложна формула и не бих си правил експерименти да не се очистиш като ти стане лек волана на магистралата примерно. Имаше някъв сензор който дефектира чат пат, другото е вече механична драма някъде. Редактирано 26 Юни 2015 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts