Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, това не е ли стандартния s-line волан?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали е потропвала? Сега пак ли го има?

Не няма тропане. Всичко е било от биалетките. Когато ги свалих тампоните почти ги нямаше. Но носачите са напълно здрави. Явно тези от сервиза са мислели че при тях ще ги сменям и не разбирам. Аз пък нямах никакво време и се доверих. Направо купих частите и тъй. Както и да е сменени са старите запазени , а аз ще си имам обеца на ухото.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукни го тоя балон като воден мехур на крака... :)

Тука по гуми-центровете предлагат да я метна в ряката. Май се разлепил борда между слоевете. Гума на 2 години goodyear f1 xl, made in germany, не е виждала дупка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@N1995,

Този волан боядисван ли е, или така ми се струва? Шевовете на S-line попринцип са бели и червени, поне на моя волан са така.

Не е боядисван, червените шевове са опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше в моята градина... :) 
Но да, еднакви са, само буксите са им различни..

 

П.С. Всъщност на фейсовите с лайн след 2010 есента слагат и едни, които са прави отдолу, те може и да са една идея по-малки.

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм срещал кола, където да мога да си държа краката под волана, така че това не ми е от полза, а и не му е това предназначението. Ако не се лъжа някои тапицери преработваха волани в този вид, но на мен някак си не ми седи хубаво така... прекалено е голям. По-малки и рязани се усещат доста по-добре... и с по-малко обороти де, ама не е такава колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше в моята градина... :) 

Но да, еднакви са, само буксите са им различни..

 

П.С. Всъщност на фейсовите с лайн след 2010 есента слагат и едни, които са прави отдолу, те може и да са една идея по-малки.

 

Тия правите отдолу ги слагат на RS моделите и са по 3к лева по белия свят :) И не е решение за дебели / високи хора, а за бонус спортност :D

 

Иначе - седалката надолу, волана нагоре и проблема се решава, да не е лада тва да ти опират краката във волана и да не можеш да го мръднеш хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Повярвай ми щом съм обмислял варианта да модифицирам релсите отдолу, че да слезе още седалката, значи не е съвсем просто решението :). Дори и при А8-цата, разстоянието до тавана ми е под 1см. Въздушното окачване на комбито сериозно намали количеството дупки, които усещах и с главата си :). Волана съвсем редовно си го трия в краката, което пък батисва бая панталони :).

И да... не е Лада :) Там като ме спираше бай кука ми се караше че си карам за пасажер обувката. Ходи му разправяй че натискам газта и спирачката едновременно :D

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...