Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Говорих с един колега със същата кола,но с 2.0тди ръчка и му казали да сипва малко масло в нафтата.Има ли някакъв смисъл или е простотия?

 

Сипват, но двутактово. При помпа дюзите има някаква идея. Ама при комон рейла 3.0 ТДИ не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Пасата рейката беше електрическа или с ел. помпа, не знам дали правилно го обяснявам и не съм имал никакви дертове там.

На Мерцедеса имаше някакво виене, смениха му нещо плюс маслото в хидравликата (не съм 100% сигурен, но мисля това направиха) и заспа и до днес си е ОК.

На Аудито чат пат, като се прави пълен завой с много ниска скорост се чува леко виене баш как си вие хидравлика и то не винаги.

Това лекува ли се със смяна на маслото на хидравликата, Герака не го е пипал 2 години изобщо.

Няма някъде омасляване или загуба на хидравлична течност иначе.

 

Предполагам има ползва да се направи смяна и без никакви проблемации да създава, съвет какво масло точно да се сложи и тънкости при смяната има ли?

Примерно както е при смяната на маслото с пълненето на масления филтър на ръка.

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като взех комбито имах същия проблем. Попринцип при мерцедеса ми само трябваше да долея хидравлична течност и се оправяше, но на аудито си беше пълно. Така че като я обслужвах им казах да сменят и маслото на хидравликата и заспа. Какво масло са сложили и как се сменя обаче не знам.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен като се появи някой проблем я оставям да поспи през ноща и се надявам да й няма нищо на другия ден, но уви моторчето на БАНК 2 не се е оправило :)

И аз имам такъв проблем с БАНК 2, а като го пробвам на OUTPUT TEST се получава че работи добре, защото моторчето си прави нормалният цикъл 20%-80% , както и на БАНК 1 и на актуатора на турбината. При положение че съм им сложил от новите лостчета и съм изчистил всмукателните колектори и ЕГР не мога да разбера от къде произлиза проблема.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах... това е двигател на годината за 2004-та, вие го опростихте и окастрихте като руски мотор на Жигулка. Има ли нещо смислено, дето са сложили инженерите вътре?  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да се е сблъсквал с тези грешки, а да знае решението им 

 

 
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F2 910 402 D    HW: 4F0 907 401 B
  Component and/or Version: 2.7L V6TDI  G000AG  0010
           Software Coding: 0011372
            Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
                      VCID: 2045FE59F3D8C29
2 Faults Found:
 
005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15) 
               P161E - 001 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 125113 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.06.30
                    Time: 20:45:29
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 840 /min
                    Torque: 93.6 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 1.0 %
                    Voltage: 13.68 V
                    Duty Cycle: 24.5 %
                    Temperature: 22.5°C
 
000565 - Boost Pressure 
               P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 125702 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.07.07
                    Time: 10:01:56
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1701 /min
                    Torque: 354.9 Nm
                    Speed: 73.9 km/h
                    Absolute Pres.: 2162.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1570.8 mbar
                    Mass Air / Rev.: 646.3 mg/str
                    Temperature: 33.3°C
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябваше да да започна как се появи проблема :) 

докато си карам нормално ( за скороста нямам спомен но беше на около 2000 оборота ) изведнъж започва да мига лампата за подгревните свещи, подавам газ но колата няма мощност , отбивам гася вадя ключа след което поставям ключа паля и всичко си е наред и това до следващия път , за около 3000 километра 4 пъти ми е го правили и все набива тази грешка , за сега с всички които съм говорил всички ми казват турбината е заминала, дайте майстор който наистина да може да диагностицира дали тя е заминала или е някъв друг проблема 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Или куп други работи... Нали и на мен всеки ми разправяше че е моторчето на турбината и се оказа, че е зацепила геометрията от вода, идваща от спукания охладител на ЕГР-а :). Иначе симптомите ми бяха същите. За съжаление най-точната диагностика беше турбото да се свали и да се занесе на стенд. Там се тества дали е моторчето или друго. Ако всичко е наред, се почва да се търси проблем по веригата. Ако не е моторчето и се открие проблем в турбото, е почти 100% че не се е развалило само и има нещо което го е прецакало.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия проблем го имах и аз, оказа се зацапана геометрия и разбити лагерчета на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност още не е решен проблема на 100% , турбината пристигна днес по куриер и утре сутринта ще я монтирам и ще видим резултата. Който се интересува за сервиза- GR turbo, Разлог, 560лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра е цената, най-евтино е в unitech turbo в МЕИ-Варна, там съм правил турбини на дизелови бегачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на никой не му се вярваше за тая вода, ама ей го на... Иначе на мен ми взеха 400лв за рециклажа при Митко Турбото. Не съм ходил лично и доколкото знам има противоречиви отзиви, но за един следобед ми направиха турбото и 6 месеца си бачкаше супер, преди да го блъсна :), и сигурно ще си го прехвърля на комбито...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е само чистене на турбото, това е работа за 1-2 часа, в реал турбо взимат 160лв за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

И други неща имаше, ама убий ме ако помня какво беше... Много бързах да си взема колата :). А и това беше цялата цена, със свалянето, качването, диагностиката, носенето и т.н. Смисъл беше в друг сервиз колата, не при турбаджиите.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа на всички собственици на 3.0 тди фейслифт, че ограничението за максимална скорост е 290 в софтуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...