itolev Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Мини АЕЦ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Говорих с един колега със същата кола,но с 2.0тди ръчка и му казали да сипва малко масло в нафтата.Има ли някакъв смисъл или е простотия? Сипват, но двутактово. При помпа дюзите има някаква идея. Ама при комон рейла 3.0 ТДИ не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Мини АЕЦ ? Бронирано,всичко важно е там..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 (Редактирано) На Пасата рейката беше електрическа или с ел. помпа, не знам дали правилно го обяснявам и не съм имал никакви дертове там.На Мерцедеса имаше някакво виене, смениха му нещо плюс маслото в хидравликата (не съм 100% сигурен, но мисля това направиха) и заспа и до днес си е ОК.На Аудито чат пат, като се прави пълен завой с много ниска скорост се чува леко виене баш как си вие хидравлика и то не винаги.Това лекува ли се със смяна на маслото на хидравликата, Герака не го е пипал 2 години изобщо.Няма някъде омасляване или загуба на хидравлична течност иначе. Предполагам има ползва да се направи смяна и без никакви проблемации да създава, съвет какво масло точно да се сложи и тънкости при смяната има ли?Примерно както е при смяната на маслото с пълненето на масления филтър на ръка. Редактирано 23 Юли 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Като взех комбито имах същия проблем. Попринцип при мерцедеса ми само трябваше да долея хидравлична течност и се оправяше, но на аудито си беше пълно. Така че като я обслужвах им казах да сменят и маслото на хидравликата и заспа. Какво масло са сложили и как се сменя обаче не знам. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 На мен като се появи някой проблем я оставям да поспи през ноща и се надявам да й няма нищо на другия ден, но уви моторчето на БАНК 2 не се е оправило И аз имам такъв проблем с БАНК 2, а като го пробвам на OUTPUT TEST се получава че работи добре, защото моторчето си прави нормалният цикъл 20%-80% , както и на БАНК 1 и на актуатора на турбината. При положение че съм им сложил от новите лостчета и съм изчистил всмукателните колектори и ЕГР не мога да разбера от къде произлиза проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 От втулките на оста на клапите. Вероятно има луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Най-вероятно. И какво е решението ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Или нови или спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Бах... това е двигател на годината за 2004-та, вие го опростихте и окастрихте като руски мотор на Жигулка. Има ли нещо смислено, дето са сложили инженерите вътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 някой да се е сблъсквал с тези грешки, а да знае решението им Address 01: Engine Labels: Redir Fail!Control Module Part Number: 4F2 910 402 D HW: 4F0 907 401 B Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000AG 0010 Software Coding: 0011372 Work Shop Code: WSC 02334 785 00200 VCID: 2045FE59F3D8C292 Faults Found: 005662 - Glowplug for Cylinder 5 (Q15) P161E - 001 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 125113 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.30 Time: 20:45:29 Freeze Frame: RPM: 840 /min Torque: 93.6 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 13.68 V Duty Cycle: 24.5 % Temperature: 22.5°C 000565 - Boost Pressure P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 125702 km Time Indication: 0 Date: 2015.07.07 Time: 10:01:56 Freeze Frame: RPM: 1701 /min Torque: 354.9 Nm Speed: 73.9 km/h Absolute Pres.: 2162.4 mbar Absolute Pres.: 1570.8 mbar Mass Air / Rev.: 646.3 mg/str Temperature: 33.3°C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Свещичка и не ти надува турбото, виж за пробойни покрай интеркулерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 1. Свещ на 5ти цилиндър2. Турбото не надува нещо -> преглед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 трябваше да да започна как се появи проблема докато си карам нормално ( за скороста нямам спомен но беше на около 2000 оборота ) изведнъж започва да мига лампата за подгревните свещи, подавам газ но колата няма мощност , отбивам гася вадя ключа след което поставям ключа паля и всичко си е наред и това до следващия път , за около 3000 километра 4 пъти ми е го правили и все набива тази грешка , за сега с всички които съм говорил всички ми казват турбината е заминала, дайте майстор който наистина да може да диагностицира дали тя е заминала или е някъв друг проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Моторчето на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Или куп други работи... Нали и на мен всеки ми разправяше че е моторчето на турбината и се оказа, че е зацепила геометрията от вода, идваща от спукания охладител на ЕГР-а . Иначе симптомите ми бяха същите. За съжаление най-точната диагностика беше турбото да се свали и да се занесе на стенд. Там се тества дали е моторчето или друго. Ако всичко е наред, се почва да се търси проблем по веригата. Ако не е моторчето и се открие проблем в турбото, е почти 100% че не се е развалило само и има нещо което го е прецакало. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Абсолютно същия проблем го имах и аз, оказа се зацапана геометрия и разбити лагерчета на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Запецнала е от прегряване или от пикащи дюзи...Това с антифриза ми е странно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Всъщност още не е решен проблема на 100% , турбината пристигна днес по куриер и утре сутринта ще я монтирам и ще видим резултата. Който се интересува за сервиза- GR turbo, Разлог, 560лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Добра е цената, най-евтино е в unitech turbo в МЕИ-Варна, там съм правил турбини на дизелови бегачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 То на никой не му се вярваше за тая вода, ама ей го на... Иначе на мен ми взеха 400лв за рециклажа при Митко Турбото. Не съм ходил лично и доколкото знам има противоречиви отзиви, но за един следобед ми направиха турбото и 6 месеца си бачкаше супер, преди да го блъсна , и сигурно ще си го прехвърля на комбито... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Ако е само чистене на турбото, това е работа за 1-2 часа, в реал турбо взимат 160лв за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) И други неща имаше, ама убий ме ако помня какво беше... Много бързах да си взема колата . А и това беше цялата цена, със свалянето, качването, диагностиката, носенето и т.н. Смисъл беше в друг сервиз колата, не при турбаджиите. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Да кажа на всички собственици на 3.0 тди фейслифт, че ограничението за максимална скорост е 290 в софтуера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Тройки сток, или "пипани" стигат 290? А тия, дето не са фейски? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts