kpematop Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Дори мисля, че майсторите ще накупят хпартменти по морето дори Търси 4G 3.0 bitdi...държи на тунинг и всичко може да се модифицира по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Аз съм си решил проблема с ДПФ/ЕГР и дюзите...Единственото скъпо нещо, дето може да ме изненада е автомата... Много рисково е да караш кола във високия клас около 5 годишна. Хем няма части, хем като намериш са скъпи Е какво те плаши автомата... нали не е от онези дето не се ремонтират. Малко вероятно е да трябва да го смениш целия, пък и да трябва пак няма да е кой знае каква космическа цена. При всички случаи май се оказва доста по на далавера от ръчката, дето спокойно удряш два бона ако трябва да смениш маховика и съединителя . Въпреки това сигурно ще си запазя ръчката, дет се вика за черни дни, след като метна автомата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Ако някой намери 4.2fsi фейс allroad.. Ама да не е черен да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Скоро мисля, че ще ми трябва хидротрансформатор. Плъзга ми кутията като е на 6та на 2000 оборота, като дам газ оборотите отиват на 3000 и нищо не се случва. Май ще намаля мощността в ниските... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Скоро мисля, че ще ми трябва хидротрансформатор. Плъзга ми кутията като е на 6та на 2000 оборота, като дам газ оборотите отиват на 3000 и нищо не се случва. Май ще намаля мощността в ниските. Ем, да... недостатъка си им остава, че не държат на бой много много... Много се надявах ръчката на тоя кораб да е хубава, точно за да я понабичим малко, ама тя се оказа бахти сопата. Затова и реших че не си заслужава инвестицията в ремонти, поддръжка и ъпгрейд... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Файда няма от тия чипове. Ще дойде времето, когато няма да може да вдигате повече от 140 на магистралата. Днеска чета глоба/фиш от 1100лв пич минал с А6-ца с 190 км при ограничение 60. Та като ви турят навсякъде камери и тунига ще овехне. А това време ще дойде много скоро...2-3 годинки макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 (Редактирано) Когато това време дойде, ще се обезмислят не чиповете, а мощните коли като цяло. Ако искам да карам със 140(не повече), мога да го направя с далеч по-евтина, като цена и поддръжка, кола. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 То идеята с мощна кола не е колко над 140 ще вдигнеш, а за колко време ще вдигнеш 140.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 (Редактирано) Съгласен съм. Обаче, от определени коне и нютонметри нагоре, става безмислено. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Не знам защо хората свързват мощните коли само с максималната висока скорост... Има толкова други работи които са от значение... Най-важните според мен са повишената динамика/стабилност (по-добро окачване и кормилна система), по-силни спирачки, което при ниски скорости е огромен плюс и най-вече много по-кратко време за изпреварване (знам че по закон и то неможе да е с превишена, но това никога няма да го спазя) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Истината е, че сме си грандомани. А за Щатите да не говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 (Редактирано) Както и да го погледнеш на 10сек. ускорение до 100км/ч. 3-3,5 на долу е доста! Редактирано 17 Юли 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Говорим за доускорение от 60-140, където разликата е минимална. Второ нито в града нито на магистралата ще ти трябва до-ускорение. Единствено извън магистралата, където ще сложат камерки и кефа ще овяхне. Трето кефа от тези коли е комфорта, а не скоростта и едни +- 50 кончета едва ли ще променят нещо. Лично мнение, на който както му харесва така. Споделям опит просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Абе друго си е да караш с чип, без ЕГР и кат след като преди това си бил със стоков мрЪтвец..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 На магистралата всичко е точно ама като се качиш в планината, особено с някое бензинче около 200 коня и почва да ти се реве колко е зле, а да не говорим и ако си качил 1-2ма и малко багаж. Може ограничението да е 90, но като ластичниш между 60 и 90 постоянно, нуждата от още малко кончета и въртящ момент се усеща зверски. На магистрала с по-слабичка кола също не е приятно като е по-натоварено и всекви индивиди почнат да карат у лево. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 sky не са глупости чиповете, когато ти пръцне катализатора може само да се спрат ламбдите без да си чипваш колата. ЕГР-а като замине се спира без да се чипва колата.Мощната кола се кара по-лесно от една маломощна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bloody Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Говорим за доускорение от 60-140, където разликата е минимална. Второ нито в града нито на магистралата ще ти трябва до-ускорение. Единствено извън магистралата, където ще сложат камерки и кефа ще овяхне. Трето кефа от тези коли е комфорта, а не скоростта и едни +- 50 кончета едва ли ще променят нещо. Лично мнение, на който както му харесва така. Споделям опит просто.Опит от какво, спрелото 3.0тди ли дето си имал. Или дизеловия фокус дето имаш? Смешни работи говориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Аз карам бавно-бързо 200-220, рядко 240, и пак сънувам едно рс6, незнам явно не съм добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Опит от какво, спрелото 3.0тди ли дето си имал. Или дизеловия фокус дето имаш? Смешни работи говориш.Дай да се посмеем заедно тогава Верно беше спряло, нямаше чип, но пък имаше комфорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Само от цялата ти теза не разбрах за какво ти е 3.0TFSI?? 2.0 ТДИ има същия комфорт...Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Не знам защо хората свързват мощните коли само с максималната висока скорост... Има толкова други работи които са от значение... Най-важните според мен са повишената динамика/стабилност (по-добро окачване и кормилна система), по-силни спирачки, което при ниски скорости е огромен плюс и най-вече много по-кратко време за изпреварване (знам че по закон и то неможе да е с превишена, но това никога няма да го спазя)Напълно съм съгласен с теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Защото не искам дизел. Второ искам 4х4 и от висчки бензинови 2.0Т, 2.8ФСИ и 3.0Т, последния е най-безпроблемен. Но всеки има право на избор. Никой никого не е спрял да си троши главата, който както намери за добре. За мен дали ще е 240 коня или 290 коня е все едно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Според мен 2.8 FSI е по-безпроблемен, защото има един "двигател" по-малко в коша. За мен кола с турбо и автомат е кола с поддръжка с 3 двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 4.2 FSI е опция, ако не те бърка разхода, който не е хич малък при 3.0 TFSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 (Редактирано) Малко по темата за Европата и екологията: Originally Posted by westwest888 Everything is illegal in Sweden. Exhaust. Tint. Carbon. Engines over 4 litres. Parking. Paying less than 81.5% in taxes. Driving anything but a bike.I think this thread is a waste. Why would you think that?I got 40% tint all around on my B7i got 3" cat back exhaust with no mufflersjust got my DPF removedand i pass emission without problems every year just look at The old Volvos here 90% of them has atleast 300hp on them and They pass emission without problemsold cars hee are so freaking cheap to supercharge.especially Volvos and Saab П.С. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/522590-3-0-TFSI-or-V8-4-2-FSI?p=8369763&viewfull=1#post8369763 Редактирано 18 Юли 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts