Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

На керамиката харесвам 3 неща, за които си заслужава 60-те лева отгоре:

 

1. Първоначалният захват е доста лек и плавно преминава в здрав такъв, което дава възможност за голям комфорт, като в същото време не отнема от спирачните възможности. Общо взето много по-лесно контролиране на спирачния път.

2. Не цапа джантите (видимо :)).

3. Не свирят. Металните в момента много трудно ги докарвам до свирене, но все пак...

 

На този етап не мога да кажа от личен опит кои държат по-дълго, керамиката или металната, защото още не съм изхарчил металните :). Керамиката ми издържа почти 25000км, което е личен рекорд. На CLK-то сменях накладки общо взето със смяната на маслото :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако светне ги сменяй. Аз така чаках щото гледах отвън че има бая накладка, ама вътрешната се оказа че се износва доста повече и бързо задра в диска. Бързо-бързо... Май изкараха още около 1000км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте още не са светнали, сигурен съм, че са с датчик и тн. Ама вече бая километри правя с тях, тъпото е, че забравих да засека ама две смени на масла поне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да метна един интересен проблем за форумна диагностика :). Колата е на място, пуснат климатик и работи спокойно и равномерно. Спирам климатика и почва да тресе леко мотора като оборотите падат с около 20-30 и се връщат обратно. Не се нормализира докато не пусна компресора обратно. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска като го пробвах го нямаше, вече на загряла кола, като вчера май не беше съвсем загряла, като се случи. Но загряла, не загряла, няма значение и такова поведение не трябва да има. Единственото, което предполагам че може да е, е пистовия ремък да е отхлабен и докато се върти и компресора, да го натяга достатъчно, а като го спра да се отпуска. Ама до колко схемата работи точно така, не знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен като се появи някой проблем я оставям да поспи през ноща и се надявам да й няма нищо на другия ден, но уви моторчето на БАНК 2 не се е оправило :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така не става :). Особено в момента при мен е точно обратното. Трябва да разбера всичко дето ѝ има, че да си го взема от старата преди да съм го продал :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз проблеми по колата си не оставам, знаеш Стафане, но като майсторите само цъкат с език и казват няма проблеми, а и този симптом отмина преди повече от 30К км мисля да не го мисля :) тогава гледах кутия, тампони, компресори и нищо, при мен го правеше и при напълно загряла, дори за първи път го хванах на границата след 1 час работа на място в Петрич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да вибрира от демпфера на коляновия вал или компресора, но всяка такава проверка струва маса пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова е хубаво да се пита дали някой не е минал през диагностика на такъв проблем, щото при такива трудно диагностициращи се неща, човек може да си има големи грижи дори с читав майстор... Едни ще искат да ти сменят половината кола, без да знаят какъв точно е проблема. Други ще ги е страх да вземат решение, за да не се окаже че грешат и после да няма: "Ама ти ми каза че като сменим тая част за торба с пари, ще се оправи и сега е пак същото" и т.н. Целия проблем е че на баш майстора най-често му липсват уменията в диагностиката и не точно само уменията, колкото правилната апаратура, а се разчита на 90% на стар опит, чист късмет и предположения на кило. Още помня едни газаджии как не можеха да ми настроят колата едно време и ме караха да си взема газови свещи за 200лв, но без да предложат да ги платят ако не оправят проблема, нито да могат да обяснят защо каталожни свещи на 5000км биха били проблем. В същото време друг газаджия настрои колата от първия път и проблеми нямаше.

 

Има го и добре познатия момент да се отремонтира само симптома, но да не се лекува причинителя на проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходихте ли в Ауди да погледнат проблемите? Там хората имат дългогодишен опит с тези коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай сакън недей така :). Със седана нали ходих като ми харчеше литър антифриз на разходка до Варна или Букурещ и с допълнителното оплакване, че от време на време влиза в авариен режим и спира турбината. Та резултата след 2 дни колата да седи там беше: "Нищо ѝ няма. Не губи вода. Няма проблеми." А какво се оказа (при друг майстор)? Тест на антифриза показа, че има изгорели газове в системата. От там се разбра че охладителя на ЕГР-а всъщност е спукан и водата отива в турбото, което беше запекло геометрията, а за капак на всичко катализаторите също бяха пълна тапа. Отделно искаха да сменям 3 дюзи, а след една добавка, като ходих втори път, вече искаха само 1 да сменям :). Изобщо голямо доверие им имам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И това не е вярно :). Всеки майстор си има слаби и силни страни. С времето реших, че е по-добре да ходя при различни майстори за различни групи проблеми, пред това да възлагам всичките си надежди в/у един. Тегаво е малко, но просто до сега аз перфектен майстор нито съм намерил, нито виждал... Даже при въпросния, който в крайна сметка оправи колата, пак не мина по вода... Пак се оправяше общо взето проблем след проблем, докато не открихме истинския проблем, което пак е далеч от идеално.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако ми се появи вибрацията няма как да ида на майстор, щото демпферната шайба е ръждясала яко и съм я пръскал с масло да не гние, на алтернатора шайбата е оригиналната, както и на климатика...Първо тях трябва да сменя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая сложих на petio_venkov габаритите :) Канбус, всичко точно светят перфектно. По-близо до оригиналния ксенон не мисля, че може да се постигне с диод :)

 

gabarit.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...