kainy Публикувано 22 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 На керамиката харесвам 3 неща, за които си заслужава 60-те лева отгоре: 1. Първоначалният захват е доста лек и плавно преминава в здрав такъв, което дава възможност за голям комфорт, като в същото време не отнема от спирачните възможности. Общо взето много по-лесно контролиране на спирачния път.2. Не цапа джантите (видимо ).3. Не свирят. Металните в момента много трудно ги докарвам до свирене, но все пак... На този етап не мога да кажа от личен опит кои държат по-дълго, керамиката или металната, защото още не съм изхарчил металните . Керамиката ми издържа почти 25000км, което е личен рекорд. На CLK-то сменях накладки общо взето със смяната на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 За клапите е свирено, още вчера ги спрях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Абе чакате ли да ви светне чека за тия накладки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Ако светне ги сменяй. Аз така чаках щото гледах отвън че има бая накладка, ама вътрешната се оказа че се износва доста повече и бързо задра в диска. Бързо-бързо... Май изкараха още около 1000км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 За клапите е свирено, още вчера ги спрях Като идваш насам ,мое ли спреш и моите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Днес се обзаведох с Оргинални рамки за номерата. По принцип ми трябваше една само но продават две като комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Мойте още не са светнали, сигурен съм, че са с датчик и тн. Ама вече бая километри правя с тях, тъпото е, че забравих да засека ама две смени на масла поне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Трябва цялата техника да карам, а не искам. Когато дойдеш в София тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Да метна един интересен проблем за форумна диагностика . Колата е на място, пуснат климатик и работи спокойно и равномерно. Спирам климатика и почва да тресе леко мотора като оборотите падат с около 20-30 и се връщат обратно. Не се нормализира докато не пусна компресора обратно. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Имах същия проблем миналата година май месец, 3 дни, нищо ме откриха и си спря само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Днеска като го пробвах го нямаше, вече на загряла кола, като вчера май не беше съвсем загряла, като се случи. Но загряла, не загряла, няма значение и такова поведение не трябва да има. Единственото, което предполагам че може да е, е пистовия ремък да е отхлабен и докато се върти и компресора, да го натяга достатъчно, а като го спра да се отпуска. Ама до колко схемата работи точно така, не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 На мен като се появи някой проблем я оставям да поспи през ноща и се надявам да й няма нищо на другия ден, но уви моторчето на БАНК 2 не се е оправило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 А така не става . Особено в момента при мен е точно обратното. Трябва да разбера всичко дето ѝ има, че да си го взема от старата преди да съм го продал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 аз проблеми по колата си не оставам, знаеш Стафане, но като майсторите само цъкат с език и казват няма проблеми, а и този симптом отмина преди повече от 30К км мисля да не го мисля тогава гледах кутия, тампони, компресори и нищо, при мен го правеше и при напълно загряла, дори за първи път го хванах на границата след 1 час работа на място в Петрич Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Защото не са майстори, а "майстори". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Може да вибрира от демпфера на коляновия вал или компресора, но всяка такава проверка струва маса пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Затова е хубаво да се пита дали някой не е минал през диагностика на такъв проблем, щото при такива трудно диагностициращи се неща, човек може да си има големи грижи дори с читав майстор... Едни ще искат да ти сменят половината кола, без да знаят какъв точно е проблема. Други ще ги е страх да вземат решение, за да не се окаже че грешат и после да няма: "Ама ти ми каза че като сменим тая част за торба с пари, ще се оправи и сега е пак същото" и т.н. Целия проблем е че на баш майстора най-често му липсват уменията в диагностиката и не точно само уменията, колкото правилната апаратура, а се разчита на 90% на стар опит, чист късмет и предположения на кило. Още помня едни газаджии как не можеха да ми настроят колата едно време и ме караха да си взема газови свещи за 200лв, но без да предложат да ги платят ако не оправят проблема, нито да могат да обяснят защо каталожни свещи на 5000км биха били проблем. В същото време друг газаджия настрои колата от първия път и проблеми нямаше. Има го и добре познатия момент да се отремонтира само симптома, но да не се лекува причинителя на проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Ходихте ли в Ауди да погледнат проблемите? Там хората имат дългогодишен опит с тези коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Ай сакън недей така . Със седана нали ходих като ми харчеше литър антифриз на разходка до Варна или Букурещ и с допълнителното оплакване, че от време на време влиза в авариен режим и спира турбината. Та резултата след 2 дни колата да седи там беше: "Нищо ѝ няма. Не губи вода. Няма проблеми." А какво се оказа (при друг майстор)? Тест на антифриза показа, че има изгорели газове в системата. От там се разбра че охладителя на ЕГР-а всъщност е спукан и водата отива в турбото, което беше запекло геометрията, а за капак на всичко катализаторите също бяха пълна тапа. Отделно искаха да сменям 3 дюзи, а след една добавка, като ходих втори път, вече искаха само 1 да сменям . Изобщо голямо доверие им имам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Явно трябва да посещаваш тоя майстор само, а не други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 (Редактирано) И това не е вярно . Всеки майстор си има слаби и силни страни. С времето реших, че е по-добре да ходя при различни майстори за различни групи проблеми, пред това да възлагам всичките си надежди в/у един. Тегаво е малко, но просто до сега аз перфектен майстор нито съм намерил, нито виждал... Даже при въпросния, който в крайна сметка оправи колата, пак не мина по вода... Пак се оправяше общо взето проблем след проблем, докато не открихме истинския проблем, което пак е далеч от идеално. Редактирано 23 Юли 2015 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Мен ако ми се появи вибрацията няма как да ида на майстор, щото демпферната шайба е ръждясала яко и съм я пръскал с масло да не гние, на алтернатора шайбата е оригиналната, както и на климатика...Първо тях трябва да сменя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Най-накрая сложих на petio_venkov габаритите Канбус, всичко точно светят перфектно. По-близо до оригиналния ксенон не мисля, че може да се постигне с диод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Говорих с един колега със същата кола,но с 2.0тди ръчка и му казали да сипва малко масло в нафтата.Има ли някакъв смисъл или е простотия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts