Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Аз за 5 години нито един път не ми е давало грешка нито с моторчета нито с клапи, а от ауди ми твърдяха...ще видиш ти с нашия мръсен въздух ще ги сменяш много скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нашия мръсен въздух не е шега. Ти пак си до морето и бриза обира повечето лайна. Ела в София да видиш колата 1 ден след автомивка, филтрите в купето и въздушния на какво стават. Сменям филтри в купето на 4 месеца и излизат все едно съм ги забравил през 2012 вътре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми дава implausible signal, но се движат без проблем, като ги гледам на ВАГКОМа нямат никакво забавяне...Доста евро4, които идват при мен са със сменяни моторчета или директно целите клапи. Когато са били гаранционни колите са ги сменяли, ако са давали някъв яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам май работи колата, щото кюнците не ги цапа, аз няма да наливам пари в тая кола излишно. Утре 1075лв за едните вихрови клапи, други ден още 1075лв за другата страна. Няма никакъв бенефит от тия клапи в сравнение с 3.2 и 4.2 бензините.

Скъпо е да се поддържа 4ф-ка и не е за всеки. Както енчо вика трябваше да си стоиш с 2.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че е скъпо, но хубаво е, че има как да се оправям. Следващата промяна по колата е ламаринка преди EGR cooler-а да не вземе да протече и да се видя в чудо малко аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчетата са различни с буквата L отделно не може да се купят, само с M и D, които са за евро4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR cooler-а не е толкова тегъв за смяна, а и не е скъп, така че няма какво да му се плашиш толкова. Кадърен майстор го вади без да разглоби половината мотор :). При мен за половин ден приключи всичко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си виждал моя мотор под капака, ЕГР кулера е много по-голем от твоя...Бих предпочел да го шунтирам. Само да вметна на новите каляски в ЕГР кулера има катализатор, за да не се затлачват колекторите и новите мотори са само с една вихрова клапа, за да работят в по-голям синхрон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щяха да ти предложат, да насадиш от стария модел моторчета и ти им разби фантазиите...

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам и още един проблем с предницата, откак я имам за 7 месеца съм купил 6 носача и един шенкел. Горен преден десен носач взех LMI от аутоплюс и за 2 седмици му се разби шарнира. Стария който свалих пак беше сменен преди 2 месеца и днес го занесох да го рециклират. Не виждам смисъл да купувам пак нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остана ли нещо работещо в твоята кола, Креваторе? Всичко наред св маха с флекса или със софта. Май не е за тебе тая кола.

 

Не случайно като качи първата снимка на face-а, беше със заглавие "Това е жертвата"  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Всичко наред св маха с флекса или със софта...

На това му се вика олекотяване на конструкцията. Да бяга по-бърже :hilezh:

И без това са тежки тези бангии. Ей го на - моята е само 70-80 кила по-лека от А8/Д3 4.2 дето е бъкана с екстри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно за дискове и накладки дадох близо 1000лв ама сега поне спира както аз искам и съм много доволен. Но за моторче няма да извадя и лев. Нито ще олекоти конструкцията, нито ще бяга повече колата, нито по-икономична, само, ще ми направи джоба по-лек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига се стиска бе, махна ЕГР-тата на всички милионници от форума един ден по-малко на малдивите и ще оправиш разпада :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това му се вика олекотяване на конструкцията. Да бяга по-бърже :hilezh:

И без това са тежки тези бангии. Ей го на - моята е само 70-80 кила по-лека от А8/Д3 4.2 дето е бъкана с екстри...

Викни Креватора с флекса, гаранция ще ти я направи по лека. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Примерно за дискове и накладки дадох близо 1000лв ама сега поне спира както аз искам и съм много доволен. Но за моторче няма да извадя и лев. Нито ще олекоти конструкцията, нито ще бяга повече колата, нито по-икономична, само, ще ми направи джоба по-лек :)

Нещо послъга тука, освен ако не са оригинални ама ти ако си купиш нещо оригинално ще погледна навън дали е изгряло слънцето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чак толкоз добрия самарянин, че да спонсорирам Гюнтер и цялото му семейство до 9-то коляно с купуването на моторчета за 1000Евра :)

bloody защо си писал в подписа 3.2? Смени го на 4.2 както си е.


2 диска по 196лв, 2 диска по 160лв, 1 комплект накладки 280лв, 1 комплект накладки 220лв с отстъпката ми се вързаха на прилична цена. Това е на марката АТЕ, отделно дадох още 50лв да ми престържат предните дискове, защото се изкривиха на първата седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2 карам в момента.

250 струват оригинални накладки, yellowstuff на EBC също. Задните са наполовина. Това за 4.2. За 3.0тди са бая по малки и по евтини съответно.

За 3.2-ката купувах предни миналта седмица textar 170 без отстъпки. Какви АТЕ си взимал та са толкова скъпи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен за 321мм система, ATE power disc отпред и нормални АТЕ дискове отзад, плюс керамични накладки отпред и нормални отзад, миналата година стъпи на 900лв всичко. Плюс още почти 300лв за металните маркучи. Напълно реална си е цената. Че някой може да изкотка малко по-добри отстъпки, то това е ясно. Разликата в спирането обаче е осезаема.

 

Също така буквално седмица-две преди да тоталирам седана, смених накладките и реших да пробвам металните на АТЕ за сравнение с керамичните (които сега си прехвърлих заедно с дисковете на комбито) и си затвърдих мнението, че за предимно градско шофиране, керамичните са много по-добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При спиране бучат странно и диска не седи лъскав, а все едно на петна. Както и да е, доволен съм от спирането, не съм я тествал от 270 до 0, ама според мен ще кипне спирачната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...