Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ако са ти рязани предните дискове е нормално да са по-шумни. Иначе за от 270 до 0, керамичните не са много добър избор, а течността ще е неизползваема следващите 10-тина минути :). Ако сложиш дот5.1 обаче ще е доста по-добре, но сутрин трябва да се свикне малко, че преди да загрее може да се насветкаш в някой :). При такива спирания всъщност по-опасното е да не ти се пръсне някой от маркучите или да изпусне спирачната помпа. Това с помпата съм го играл и не беше забавно, а с маркучите отдавна реших проблема като минах на метални. Такава комбинация с 200 до 0, само мирише малко и грее, но всичко е точно.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Чета си тука и като слушам как спирате с от 270 или 200 до нула чак се чудя къде ги карате по писта или по пътищата тези коли. Аз съм с оргиналните дискове и накладки и колата спира чудесно.Според мен по окачването и двигателя е най разумно да се слагат оригинални части. Много по добро качество е от която и да е фирма заместител поне това съм го изпитал на собствен гръб няколко пъти и не мисля отново да правя същата грешка. Също като Стефан сменях отпред от дясно горен преден носач. Оргиналния си е оригинален няма мърдане всичко останало кара година и отгоре в България два месеца и отгоре и хайде пак вдигай отккачай амортисьора подменяй с две думи загуба на време пари и донякъде нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за нормално както е предвидена колата. Дори подчертах окачването и двигателя специално.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим за дискове и накладки, не за окачване и части по двигателя. И това с 200 до 0 е само една ситуация. Ако ти се наложи да слизаш по дълъг планински път лесно ще усетиш недостатъците на оригиналните спирачки, особено ако решиш да го направиш малко по-динамично. Освен това какво лошо има човек да си намали малко спирачния път. Пък и не е лошо да можеш да скочиш на кошницата и да направиш няколко обиколки на track day-a без да ти се разглоби колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж наистина не ми се е налагало да спускам продължително някъде и нямам представа как се държат но след 4-5 ще се прибирам и ще видя какво ще е положението в Карпатите.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нормално спускане не би трябвало да имаш проблем, въпреки че не е изключено. Само че със съвсем малко усилия ако човек иска да се позабавлява по завойчетата (дори без да се превишава скоростта, в зависимост от конфигурацията на пътя), много бързо изпъкват слабостите на заводското изпълнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм девойки да успяват да си запалят накладките докато слизат от Симеоново/Драгалевци, така че тази реалност изобщо не я коментираме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И главата на къртицата може да изпъкне исто в такава ситуация.

И главата на къртицата може да изпъкне исто в такава ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българските шофьори масово са с невероятно ниска култура на шофиране!

 

Поне по 1-2 пъти всеки път като се прибирам по Тракия има неандерталци, които решават че трябва да се престроят от дясна в лява лента карайки примерно с не повече от 100, когато зад тях идва кола с двойно по-висока скорост!

 

Така че по-доброто спиране не мисля че е някакъв лукс а абсолютна необходимост за държава като бг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко хора се замислят за значението на спирачките и гумите... Навик на голяма част от българите е да отидат в Метро да си купят Кормурана на прИмоция щото е "нова" гума и какво толкова, после да си вземат dephi накладки за 35лв, щото "нали си спира", после да си изтържат дисковете защото "има още малко живот в тях" и т.н. Че икономиите се налагат при много хора, за съжаление много малко от тях икономисват умно и после като валне малко дъжд и някой е сложил някви измислени гуми с ковящи метални накладки, става част от онези групички от по 2-3 автомобила на пред 2-3 светофара, дето седят на дъжда до колата и пишат протоколи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И слабостите на шофьора изпъкват заедно със загрялите спирачки.

 

Аз също съм прегрявал спирачките скоро след като се сдобих с колата и си мислех, че е безсмъртна. Това при спускане през Петрохан. От тогава знам, че има лимити.

 

Все пак 2 тона кола + 4 човека и багаж + динамично спиране от 70-80 до 20 на всеки завой си казва думата. Не е задължително да спираш от 270, за да прегреят.

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз все повече намразвам 4G и харесвам 4F.

А и е по хубаво 4ф, нале? :hilezh: :hilezh:

И при мен за 321мм система, ATE power disc отпред и нормални АТЕ дискове отзад, плюс керамични накладки отпред и нормални отзад, миналата година стъпи на 900лв всичко. Плюс още почти 300лв за металните маркучи. Напълно реална си е цената. Че някой може да изкотка малко по-добри отстъпки, то това е ясно. Разликата в спирането обаче е осезаема.

 

Също така буквално седмица-две преди да тоталирам седана, смених накладките и реших да пробвам металните на АТЕ за сравнение с керамичните (които сега си прехвърлих заедно с дисковете на комбито) и си затвърдих мнението, че за предимно градско шофиране, керамичните са много по-добри.

Да де нали това казвам за 4.2-ката взех yellowstuff на ЕБЦ и са по евтини, явно керамиката за АТЕ е по специална. Нема лошо, имали сте пари дали сте. Ама що Креватора сега се цигани да даде пари за нещо по смислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...