kainy Публикувано 21 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Ако са ти рязани предните дискове е нормално да са по-шумни. Иначе за от 270 до 0, керамичните не са много добър избор, а течността ще е неизползваема следващите 10-тина минути . Ако сложиш дот5.1 обаче ще е доста по-добре, но сутрин трябва да се свикне малко, че преди да загрее може да се насветкаш в някой . При такива спирания всъщност по-опасното е да не ти се пръсне някой от маркучите или да изпусне спирачната помпа. Това с помпата съм го играл и не беше забавно, а с маркучите отдавна реших проблема като минах на метални. Такава комбинация с 200 до 0, само мирише малко и грее, но всичко е точно. Редактирано 21 Юли 2015 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Чета си тука и като слушам как спирате с от 270 или 200 до нула чак се чудя къде ги карате по писта или по пътищата тези коли. Аз съм с оргиналните дискове и накладки и колата спира чудесно.Според мен по окачването и двигателя е най разумно да се слагат оригинални части. Много по добро качество е от която и да е фирма заместител поне това съм го изпитал на собствен гръб няколко пъти и не мисля отново да правя същата грешка. Също като Стефан сменях отпред от дясно горен преден носач. Оргиналния си е оригинален няма мърдане всичко останало кара година и отгоре в България два месеца и отгоре и хайде пак вдигай отккачай амортисьора подменяй с две думи загуба на време пари и донякъде нерви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Ако се търси перформънс, има доста афтър маркет марки, които са по-добри от оригиналните.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Говорим за нормално както е предвидена колата. Дори подчертах окачването и двигателя специално. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 То и за тях важи същото. Стига хората, които решават какво да сложат, да разбират.Sent from my HTC One X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 И кой са тези афтър маркет марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Тук говорим за дискове и накладки, не за окачване и части по двигателя. И това с 200 до 0 е само една ситуация. Ако ти се наложи да слизаш по дълъг планински път лесно ще усетиш недостатъците на оригиналните спирачки, особено ако решиш да го направиш малко по-динамично. Освен това какво лошо има човек да си намали малко спирачния път. Пък и не е лошо да можеш да скочиш на кошницата и да направиш няколко обиколки на track day-a без да ти се разглоби колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Виж наистина не ми се е налагало да спускам продължително някъде и нямам представа как се държат но след 4-5 ще се прибирам и ще видя какво ще е положението в Карпатите. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 При нормално спускане не би трябвало да имаш проблем, въпреки че не е изключено. Само че със съвсем малко усилия ако човек иска да се позабавлява по завойчетата (дори без да се превишава скоростта, в зависимост от конфигурацията на пътя), много бързо изпъкват слабостите на заводското изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 И слабостите на шофьора изпъкват заедно със загрялите спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Виждал съм девойки да успяват да си запалят накладките докато слизат от Симеоново/Драгалевци, така че тази реалност изобщо не я коментираме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Спасението нали знаете къде е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 И главата на къртицата може да изпъкне исто в такава ситуация. И главата на къртицата може да изпъкне исто в такава ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Стана забавно Редактирано 21 Юли 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Българските шофьори масово са с невероятно ниска култура на шофиране! Поне по 1-2 пъти всеки път като се прибирам по Тракия има неандерталци, които решават че трябва да се престроят от дясна в лява лента карайки примерно с не повече от 100, когато зад тях идва кола с двойно по-висока скорост! Така че по-доброто спиране не мисля че е някакъв лукс а абсолютна необходимост за държава като бг... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Ако караш с максималната разрешена скорост няма да имаш проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 22 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Малко хора се замислят за значението на спирачките и гумите... Навик на голяма част от българите е да отидат в Метро да си купят Кормурана на прИмоция щото е "нова" гума и какво толкова, после да си вземат dephi накладки за 35лв, щото "нали си спира", после да си изтържат дисковете защото "има още малко живот в тях" и т.н. Че икономиите се налагат при много хора, за съжаление много малко от тях икономисват умно и после като валне малко дъжд и някой е сложил някви измислени гуми с ковящи метални накладки, става част от онези групички от по 2-3 автомобила на пред 2-3 светофара, дето седят на дъжда до колата и пишат протоколи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 (Редактирано) И слабостите на шофьора изпъкват заедно със загрялите спирачки. Аз също съм прегрявал спирачките скоро след като се сдобих с колата и си мислех, че е безсмъртна. Това при спускане през Петрохан. От тогава знам, че има лимити. Все пак 2 тона кола + 4 човека и багаж + динамично спиране от 70-80 до 20 на всеки завой си казва думата. Не е задължително да спираш от 270, за да прегреят. Редактирано 22 Юли 2015 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 http://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/hakvaneto-na-koli-vyzmozhno-i-opasno-6039815 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Аз като я купих колата й спрех интернета да не хване вирус или крака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 А аз все повече намразвам 4G и харесвам 4F. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Вземи си А7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Голямото ТТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 А7 не ми върши работа, но виж S4 Avant по ми се връзва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bloody Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 А аз все повече намразвам 4G и харесвам 4F.А и е по хубаво 4ф, нале? :hilezh:И при мен за 321мм система, ATE power disc отпред и нормални АТЕ дискове отзад, плюс керамични накладки отпред и нормални отзад, миналата година стъпи на 900лв всичко. Плюс още почти 300лв за металните маркучи. Напълно реална си е цената. Че някой може да изкотка малко по-добри отстъпки, то това е ясно. Разликата в спирането обаче е осезаема. Също така буквално седмица-две преди да тоталирам седана, смених накладките и реших да пробвам металните на АТЕ за сравнение с керамичните (които сега си прехвърлих заедно с дисковете на комбито) и си затвърдих мнението, че за предимно градско шофиране, керамичните са много по-добри.Да де нали това казвам за 4.2-ката взех yellowstuff на ЕБЦ и са по евтини, явно керамиката за АТЕ е по специална. Нема лошо, имали сте пари дали сте. Ама що Креватора сега се цигани да даде пари за нещо по смислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts