Jump to content

Някой знае ли разположението на цилиндрите 3.0 V6 ASN 220 коня


theoneee

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Ако някой знае разположението ще ми спести доста главоболия и време :) Чичо Гоогъл намери една снимка която прикачам, но не съм много сигурен дали е вярна. Междувременно ще споделя и проблема - колата прекъсва на ниски обороти, направихме и диагностика и постоянно дава грешка в запалване на 4-ти цилиндър, утре ще сменя бобината с нова и ще видя дали е от това, сменил съм свещите. Ако някой знае моля да сподели иначе ме чака принципа на уцелването :)

post-38426-0-51570400-1434882518_thumb.p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са спокойно,издърпай кабел за свеща докато работи колата на четвърти цилиндър и ако няма промяна нестабилната работа си оцелил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз съм собственик на същия мотор.Като си я купих беше същата работа.Тъпото е , че работи винаги на тези обороти.Човека дето ми я продаде ми каза , че е от бобината , а диагностиката даваше грешка в запалването.Сменихме бобината направо на място.Сега работи чудно.
Има два вида. Едната е по дълга. 


Как си с разхода градско + клима  ? 

Редактирано от TheMission
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем с ц5 2,8,на ниски не работи един цилиндър.Оказа се зацапана дюза.Но това след като смених свещи,кабели,бобини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се появи след каране на около 50 км извънградско, пак светна чека и се пак си я карах така до Габрово. Днес я закачих на диагностика и дава грешки на 4,5,6 цилиндър като проблеми при запалването,  изчистил съм ги и сега чакам да светне пак за да видя кое първо ще се появи като грешка... Иначе прекъсването спря след като смених бобината мотора си работи гладко, но този чек не спира да свети. За разхода още не мога да кажа засякох я обаче ми даде разход от 17/100 извънградско, но това е при каране на 120-140 км/час на връщане с по - нормално каране ми смъкна на 14/100 ама си мисля, че тоя чек и оказа влияние на разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Това е много висок разход колега. На колко километра се предполага че е автомобила ти? Има едни вариатори на разпределителните валове, може и да са те...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия мотор и от отдавна търся някой да отвори тема за него . Относно прекъсването ми се случва много рядко и то май само на високи обороти - светва чек и отчита прекъснал 4-ти цилиндър . Верно колата се ползва предимно на газ ...свещите са нови..., но незнам дали има причина наистина ( светнал чек или нещо друго ) и аз да имам подобни разходи на гориво . В градски условия за 6-7км в посока ми харчи 18-20 газ за гр. Пловдив и то без трафик задръствания . Между градско, планинско пак почти толкова - 15-17 . Само магистрално пада на 12-14 със скорос 120-140 .

Извинявам се ако не пиша точно по темата , но ще я следя с интерес !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много ти харчи колата. Това е разход като за 4.2 Отиди да ти проверят вариаторите! На колко хил. км е колата ти? 

Редактирано от kristian92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по табло колата е на 185000 и изглежда като на толкова. Според мен даже и да е на 285000 за този мотор не би трябвало да е много . Незнам обслужващите агрегати колко живот имат , но по двигателя кутиите и окачването всичко е профилактирано и обслужено.

По принцип прочетох , че на този мотор му дават голям разход на масло ( при мен е 2-3 литра за 10000км.) ....как въобще да съм сигурен мотора в какво състояние е ?

В моя случай е по-добре да попитам за : Къде в пловдив могат да ми погледнат и прегледат тези вариатори ...

Те не трябва ли да отчитат някъква грешка ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не отчитат грешка докато не се завъртят на 180гр и стане мазало. Може и да няма никакви проблеми с тях, но е хубаво да ги погледнеш. Разхода на масло също ти е прекалено голям... това е сравнително здрав и безпроблемен мотор. Ако имаш път я карай в d-bross в София!!!

Samsung Note Edge using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Малко инфо по темата, както се казва по - добре късно отколкото никога :) При мен проблемът с прекъсването на цилиндрите се оказа ей тази джаджа от прикачената снимка която комадва въздуха в колекторите, при мен се беше прецакала изобщо не се командваше от вакумните клапи и си се е движела като свободен електрон. След нейната смяна и вървежа стана друг. Така този пишльок струва безумно скъп нов е около 600 лв., но благодарение на колегата more го намерих втора употреба с колекторите. Така вече и разхода се оправи в градски условия папка около 17/100 км при положение, че целия град е като лунен пейзаш 1-ва, 2-ра. Извън града ми смъкна на 12-13/100 км. 

517064_x800.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох, че тези вихрови клапи могат да се изключат и приключват драмите с тях. Мисля, че Стефан (крематор) го беше правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някъде четох, че тези вихрови клапи могат да се изключат и приключват драмите с тях. Мисля, че Стефан (крематор) го беше правил.

 

Само при дизелите става този номер, на бензинов мотор ако не работят в диапазона 1500-3500 об/мин колата ще е доста спъната и разхода ще е завишен, ако останат в отворено положение в ниските върви и след 3500 я няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред отгоре под кората е самия механизъм, самите клапи се движат вътре във всмукателния колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега как я открихте че точно тя не е както трябва? Аз имам едно жужене между 2800 и 3700 оборота като я настъпя додоло. Звука е като все едно въздуха не преминава както трябва през нещо. Нещо му пречи... Мисля си дали и моето такова не е заминало? Най-интересното че не е винаги и понякога го няма.. Променя се и звука на двигателя като я настъпя, като го има и като го няма. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
On 21.03.2016 г. at 8:44 PM, theoneee said:

Малко инфо по темата, както се казва по - добре късно отколкото никога :) При мен проблемът с прекъсването на цилиндрите се оказа ей тази джаджа от прикачената снимка която комадва въздуха в колекторите, при мен се беше прецакала изобщо не се командваше от вакумните клапи и си се е движела като свободен електрон. След нейната смяна и вървежа стана друг. Така този пишльок струва безумно скъп нов е около 600 лв., но благодарение на колегата more го намерих втора употреба с колекторите. Така вече и разхода се оправи в градски условия папка около 17/100 км при положение, че целия град е като лунен пейзаш 1-ва, 2-ра. Извън града ми смъкна на 12-13/100 км. 

517064_x800.jpg

При мене проблемът е че единият Валон е изолиран, понеже се е спукал.Пречили му че работи само с един а не с двата вакума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ilian Kadrekov Най-много да счупи работещата вилка. Те и без това са достатъчно изпечени от 15 год служба.

 

Ето в тая тема VBI доста подробно е обяснил как се е справил той с този проблем:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...