Jump to content

S4 B7 конкретни обяви.


Recommended Posts

Винаги съм се удивлявал на проницателния, откриващ всички тайни , поглед на форумния потребител (специалист).Затова искам да погледнете тези две софийски оферти , и дадете мнение,да видите това което аз може би пропускам заслепен от желанието за бърза сделка.

1.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429434637313951&slink=a1b55q

2.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433437097708645&slink=a1b55q

Аз съм ги загледал от вчера ,но забелязвам че обявите имат доста преглеждания (особено първата),което ме навежда на мисълта че е "отлежала" оферта .

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На мен лично ми харесва повече втората поради липсата на газ и автоматичната кутия а иначе на снимките са в горе-долу еднакво с-ние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, B7 е с 6hp кутия, не 5hp, съответно автоматът се държи доста прилично и не убива динамиката на колата. Ако е ръчка, си заслужават само последните от края на 2007 и 2008 по вин, тогава кутията трябва да е с T3 диф като в RS4 B7.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двете изглеждат добре. Мен само не ми харесват тия велурени салони. Първата е подозрителна, много мразя автоджамбазите, дето оставят 3-4 л в резервоара, колкото да се запали колата ... много клошарско. Отделно двигателя е просто невъзможно чист и лъскав, те от магазина не излизат така :)

 

За тази с Газ-та виж коя марка ГИ за сложили и кога (дали е в гаранция). Тя трябва да работи и на газ и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората ми изглежда по-автентична и някак си по-запазена.  Аз лично не бих си взел кола коята е била скъпа като нова и са и сложили газ като стара.  Все си мисля, че който иска да спести от бензина ще пести и от поддръжка а на тези коли поддръжката е скъпа.  Ако познавам човека да, но така докарана не.  Освен това газ от Италия на такава кола ми звучи като минимум 50 хил км на година здраво каране.  Разбира се има и други мнения които ценят че някой друг се е набутал преди с 3-4 хил. за газова уредба.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако е ръчка, си заслужават само последните от края на 2007 и 2008 по вин, тогава кутията трябва да е с T3 диф като в RS4 B7.

Бате я разкажи малко за т3 дифа и трошливи ли са ръчните кутии преди 2007 а

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само като видиш кви простотии е писал джамбаза..."колата е тествана и е супер супер здрава....." Как са я тествали? С бойния чук....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрави са кутиите и са доста по приятни/мазни за работа, от Getrag са си свършили много добре работата. За Т3 дифовете съм чел инфо точно от кой вин ги слагат. Като цяло идеята му е да гони разпределение на въртящия момент 40:60 при нормална работа, при ускорение, излизане от завой и тн да бута повече назад, май до 80% или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм се удивлявал на проницателния, откриващ всички тайни , поглед на форумния потребител (специалист).Затова искам да погледнете тези две софийски оферти , и дадете мнение,да видите това което аз може би пропускам заслепен от желанието за бърза сделка.

1.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429434637313951&slink=a1b55q

2.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433437097708645&slink=a1b55q

Аз съм ги загледал от вчера ,но забелязвам че обявите имат доста преглеждания (особено първата),което ме навежда на мисълта че е "отлежала" оферта .

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

Първо си изясни ръчка или автомат искаш, разликата е от земята до небето.

Редактирано от patokadonald
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че е нормално коли от този род да се задържат по-дълго на обява и да имат много преглеждания.

Предполагам всеки от нас иска да кара бензинова кола с над 200 коня, но малко могат да си го позволят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си изясни ръчка или автомат искаш, разликата е от земята до небето.

Нека кажем така...квото дойде ,50:50 съм за  типа скорости,и двата вида стават,здрави и "бързи",важно екземпляра да е читав.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Гледах и се возих в първата.

8913de918fb8a890.jpg

Инжектори Keihin с червена точка...сигурно са по 200 кинта парчето.

03b5f0acfb7ef0b5.jpg

Читаво монтирана уредба Prins...май по добро няма :eusa_angel: ,НО не бачка :eusa_think: , прехвърля на газ и веднага връща на бензин.Подозирам,че това е проблема накарал италианеца да се раздели с колата,а и джамбазите явно са ударили на камък с отстраняване на проблема тук. Принс май няма представителство в Б-я.Проблем може да е изгорял инжектор или преебан МАП ,но няма как да разберем без софтуер и кабел за диагностика.Иначе  тази уредба сигурно си струва 3К евра,много читаво е сложена,и за 500 лв. макс може да се сложи някакъв добър газов комп+мап и тръгва на газ....всичко останало  е там.

Като возия и вървеж с една дума разочароващо,супер твърдо окачване,направо лагерница,а с 4 човека на баир нема никой,тръпка нула,адреналин нула..било нормално за този мотор,не знам. :nixweiss:

Външно няма груби забележки,задна броня е за боя,фаровете може да се лъснат още,само предна броня е пребоядисвана,останалата ламарина е с оригинална боя,климатика е 6,босето не на нивото  като в A6C4,предните Рекаро седалки са мн.удобни,отзад е тясно  като във  всяка друга А4и така..

184483bd5c6cda57.jpg

Километража според мен е връщан поне със 100К

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го прави при преебан мап сензор. От софта може да се махне но трябва отнякъде софт. Принс се продаваха тук но не помня кой им беше представител. Май не беше от София. Това с комп от друг ГИ да тръгне, не разчитай много или най малкото ще бъде с доволно преправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, не знам какво си очаквал като вървене, но атмосферните 4.2 принципно са си спрели мотори. До сега не съм се возил в нито един, който да е доставил усещане, че върви за конете си. Реално си искат обороти, за да се случи нещо, а електрониката не ги дава. Силата идва доста по-плавно от турбо мотор и това допълнително убива чувството. Като добавим, че S4 B7 в нинакъв случай не е лека кола и с 18-ки джанти тежащи по над 16кг едната, нещата просто са такива.

За мен това е кола за лежерно возене. Трябва да и се сложи една яка генерация, за да си боботи там, отзад докато си бръмчиш нагоре-надолу.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървежа с какво го сравняваш, че не ти харесва? Наистина б7 са си тежки и добре обезшумени и се убива чувството на скорост, сега реално колко върви въпросната кола, по скоро трябва да се засече и да се търси проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 B6/B7 имат съвсем различни предавателни числа при ръчна ск. кутия и автоматична  - съответно вървежа е доста различен....

за справка препоръчвам статията в wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S4

на s4/b7 седан/ръчка му дават 13,4 на 400м сток... което не е бавно.... иначе наистина не създава усещане за голям вървеж...

но е мнооого приятна за каране ... с 300nm на 1000 оборота...

а пък за окачването за първи път чувам на някой да му е твърдо - сравнено с а8 може би да...

но сравнено със S3 примерно .... си е мека возията...

и за звука не съм съгласен - осмака специално при s4 b6/7 има прекрасен звук и със стоковата генерация - просто не се чува вътре докато караш... иначе отвън се чува доста приятно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много индивидуално.

Модерен дизел върви колкото С4ката с три пъти по-малко гориво /100.

Тия коли си удариха 10г и с оглед на развитието на технологиите не са конкурентни.

Б7 е 1800кг ,колкото една 4ф и градско в София ще гори 20/100,че и отгоре.

Наскоро в една друга тема ме убеждаваха ,че 200кг разлика в теглото не било нищо особено ,Бухаха

За да се усети някакъв вървеж ,по-добре ръчка.

Раздавал съм газ на С4 Б8 на Веско и там компресорчето и кутията си казват думата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.4 ги прави заради старта, иначе си е спреляк наистина. Гостадога си е прав че е по скоро за развозване отколкото да чупи кръстове. Ся ако идваш от 90 коне сигурно ше ти се види совалка, ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не казва, че чупи кръстове -  просто е приятна за каране... в никакъв случай не е спреляк...

тука за масоните свикнали на бугати вейрон... може и да им се струва мудна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но е мнооого приятна за каране ... с 300nm на 1000 оборота...

 

и за звука не съм съгласен - осмака специално при s4 b6/7 има прекрасен звук и със стоковата генерация - просто не се чува вътре докато караш... иначе отвън се чува доста приятно!

Колко nm има на колко оборота? Дай пак, моля те.

Какъв е смисълът да караш V8 и да не го чуваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много индивидуално.

Модерен дизел върви колкото С4ката с три пъти по-малко гориво /100.

Тия коли си удариха 10г и с оглед на развитието на технологиите не са конкурентни.

Б7 е 1800кг ,колкото една 4ф и градско в София ще гори 20/100,че и отгоре.

Наскоро в една друга тема ме убеждаваха ,че 200кг разлика в теглото не било нищо особено ,Бухаха

За да се усети някакъв вървеж ,по-добре ръчка.

Раздавал съм газ на С4 Б8 на Веско и там компресорчето и кутията си казват думата.

Кой е тоя модерен дизел дето върви колкото с4-ката? Некой трилитров с няколко турбини ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко nm има на колко оборота? Дай пак, моля те.

Какъв е смисълът да караш V8 и да не го чуваш?

Смисълът е, че не обичам да ми се надува главатa... и синът ми като се вози отзад на дълъг път може да си заспи спокойно....

ако искам да го чувам - ще си отворя прозореца или шибедаха ;)

 

а за върт. момент не знам кое не си съгласен?

post-3213-0-94156000-1436373017_thumb.jp

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Тия заводските графики не ги гледай, те са публикувани от отдел маркетинг, а не от инженери. Отиди някъде на дино да видиш как лекинко се разминават нещата като е в купе мотора и има накачени към него аксесоари.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си, че много добре разбираш за какво ти говоря - ама малко се правиш на ударен :) няма смисъл да спорим

просто колата е с голям мотор и има много тяга още от най-ниските обороти.... което я прави много лесна и приятна за каране.... 

като дизел ама по-хубаво - щото може да се изцеди до 7000 оборота  :zustimm:

определено не е направена за ръчкане, но не е и за подценяване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е тоя модерен дизел дето върви колкото с4-ката? Некой трилитров с няколко турбини ли?

4Ф с фейсов,който без ДПФ,Катове и читав ремап отива на 310-320 коня при смешен разход за вървежа и килата си.

За предлаганото място да не говорим.

Всеки сам си решава,затова написах,че е индивидуален избора.

За мен е безмислено да се атакувА кола тежаща 1800кг с мотор от преди 12-13г ,който харчи 20/100,при положение ,че вече има доста повече алтернативи.

Ако ще я карам само за София -Бургас или нещо такова от време на време съм ОК,но не и за ежедневно придвижване в СФ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4Ф с фейсов,който без ДПФ,Катове и читав ремап отива на 310-320 коня при смешен разход за вървежа и килата си.

За предлаганото място да не говорим.

Всеки сам си решава,затова написах,че е индивидуален избора.

За мен е безмислено да се атакувА кола тежаща 1800кг с мотор от преди 12-13г ,който харчи 20/100,при положение ,че вече има доста повече алтернативи.

Ако ще я карам само за София -Бургас или нещо такова от време на време съм ОК,но не и за ежедневно придвижване в СФ

 

Демек едното ще се чипира, ще се махат/сменят неща а другото ще си стои сток. Готино сравнение. 3.0тди в 4ф си тежи 2 тона особено ако има и екстрички.

А и гледам, че с4-ката ръчка я дават 1600кг - http://auto.ru/cars/audi/s4/iii/group-sedan/mod-68026/?search[section_id]=1

Харчи 20 ама газ, не може да се сравни с 10-14 нафта.

Осмак си е много приятен за каране и градско и извънградско. Има сила навсякъде. Особено е готин за ежедневно придвижване в София.

:hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Тия заводските графики не ги гледай, те са публикувани от отдел маркетинг, а не от инженери. Отиди някъде на дино да видиш как лекинко се разминават нещата като е в купе мотора и има накачени към него аксесоари.

60-80 NM надолу си свали от графиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...