Jump to content

S4 B7 конкретни обяви.


Recommended Posts

По принцип 99% държа да е Ес-ка,но има и В8-ци 3.0TDI quattro за същите пари. Което ме разколебава в известна степен,да го ева.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419446921038445#_=_

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Тази кола ходил ли си да я гледаш? Така както имам наблюдения съвсем малки, тази цена е една от най-ниските за В8 изобщо, а не като мотор на нашия пазар, представям си какво ще получиш за нея.... Иначе идеята ти да инвестираш в В8 е добра, ни за 18 000 лева едва ли ще уцелиш нещо хубаво и с екстри....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има една Б8ца в мобилето, 3.0ТДИ на почти 500 000км. и изглежда определено по-добре от тази. Също така е мега базова, освен спортен мултиволан няма нищо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че всички са имали вече минимум по една S4 B6 и една S4 B7, като втората са я взели само да направеят сравнение дали е толкова спряла колкото B6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега съм я свалил. Не намирам нищо читаво на пазара. Гроб до гроб. Или съм станал много взискателен, или си е е*** ***ката.

 

След лятото може пак да я пусна, ама сега си пътуваме смейно с нея, че другата ни е двуврата.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво търсиш но аз гледам за Б6 С4 вече сигурно няколко месеца и няма нищо ставащо, твоята я загледах и бая се чудих но не ми се слиза от автомат на ръчка....иначе е слънчева не можа ли да я реализираш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идваха 5-6 човека за тия 2-3 месеца, в които беше пусната. Общо взето всички ми обясняваха, че имало перфектни B7 S4 за 17-18 бона и моята била скъпа, но аз реших, че е излишно да им обяснявам колко струва една читава B6 и една читава B7 в чужбина.

 

Имаше едно момче, дойде с парите направо. Хареса я много и като го повозих малко нас*ра с извинение. Не че колата е самолет, но явно не очакваше толкова, защото дойде с едно Рено 70-80 коня и накрая ми каза, че ще си помисли 1-2 дни, че му се сторила много бърза.

 

И то като й платих всичко след това реших, че ще й се порадвам още малко. Сега има и за 11-12 някакви S4-ки - да ходят да ги купуват и да се радват после. За мен тая кола ми е под номер 1 за надежност от всички коли, които съм имал. В смисъл е ся да ми кажеш палим за Испания примерно, което са 3000км, паля и тръгвам без да мисля, че нещо може да ме предаде. Как да е! Коли се купуват и продават и за всяка си има пазар.

 

А относно автомата, имаше един американски форум, един беше писал, че е имал S4 B6 ръчка и си е купил S4 B7 автомат. Беше писал, че го е карал 2 седмици и го е продал, за да си вземе S4 B7 ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавите коли си струват пари и рано или късно някой ги оценява. Дръж си на цената е не се ядосвай от тъпи коментари и сравнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идваха 5-6 човека за тия 2-3 месеца, в които беше пусната. Общо взето всички ми обясняваха, че имало перфектни B7 S4 за 17-18 бона и моята била скъпа, но аз реших, че е излишно да им обяснявам колко струва една читава B6 и една читава B7 в чужбина.

 

Имаше едно момче, дойде с парите направо. Хареса я много и като го повозих малко нас*ра с извинение. Не че колата е самолет, но явно не очакваше толкова, защото дойде с едно Рено 70-80 коня и накрая ми каза, че ще си помисли 1-2 дни, че му се сторила много бърза.

 

И то като й платих всичко след това реших, че ще й се порадвам още малко. Сега има и за 11-12 някакви S4-ки - да ходят да ги купуват и да се радват после. За мен тая кола ми е под номер 1 за надежност от всички коли, които съм имал. В смисъл е ся да ми кажеш палим за Испания примерно, което са 3000км, паля и тръгвам без да мисля, че нещо може да ме предаде. Как да е! Коли се купуват и продават и за всяка си има пазар.

 

А относно автомата, имаше един американски форум, един беше писал, че е имал S4 B6 ръчка и си е купил S4 B7 автомат. Беше писал, че го е карал 2 седмици и го е продал, за да си вземе S4 B7 ръчка.

 

Наясно съм че автомата спъва много но на мен ми трябва за ежедневка не за състезателна кола....то 4.2 може и бавно да върви :)

Иначе положението в мобилето е много зле, то реално тия не заслужава да си правя труда изобщо да ходя да ги гледам.  :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваите че се обаждам но пък чак много да спъва не съм съгласе се пак има и ръчен режим на волана и той е много приятен за смяна на предавките особено за междуградски пътища.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавите коли си струват пари и рано или късно някой ги оценява. Дръж си на цената е не се ядосвай от тъпи коментари и сравнения.

+1

Подкрепям напълно!Хубавото който го цени,ще го намери!

 

С тея S4-ки/8Е/ за 11-12 бона/за момента/,ми се струва,че може да има изненада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тия коли са си вечно наши! Не ми дреме дали някой ще ми я оцени и т.н. Колата си е специален модел и кефа да я имаш и караш е голям. Аз лично всеки път се качвам и слизам с усмивка от нея и се обръщам дори да си я гледам като малко дете. Бих я продал само ако си намеря изгодно RS4 B5 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извиняваите че се обаждам но пък чак много да спъва не съм съгласе се пак има и ръчен режим на волана и той е много приятен за смяна на предавките особено за междуградски пътища.

Човек

Имаш ли ди на идея каква е реалната разлика при автомат и ръчка!?

Тия автомати убиват колата ужасно много.

Загубите отиват на над 30% ,отделно и по-високото тегло.

Това ,че има ръчен,спортен и ала бала режим от волана не променя абсолютно нищо по отношение на мощноста достигаща на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе те немците тия ала бала спортни режими така ги слагат само да ги има там не казвам че не е по бавна но си има и плюсове и то доста автомата особено на тази кола

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с кутията няма. Просто дразни малко повече с по-бавните си смени и смените тогава когато най малко го очакваш. Иначе ако на някой му е първи автомат може много да му хареса, защото липсва база за сравнение. Да не говорим, че с автомата и веднъж не можеш да я изнесеш с вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова стоменах за смяната от волана от там можеш да ги сменяш като на ръчна кутия а на мен лично ми е втори автомат.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за автомата нищо не казвам.....

Имам предвид,че има много повече загуби от ръчката.

А че е комфортен спор няма

Но чак пък да се очакват чудеса в спортен режим.....

С кой автомат е s4-ката?

6-speed ZF 6HP19 tiptronic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам реални наблюдения как вървят ръчка срещу автомат, но по каталозите гледам, че разликата е само 0.1 сек. до 100км/ч. (5,8 срещу 5,9с.) Нагоре колкото и да е, все си мисля, че проценти от сорта на 30% са абсурдни. Дали пък работата не опира само до усещане у шофьора, имайки предвид нещата, които ShoxXx описа? Под 6 секунди...си е под 6 секунди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо всички съдят колко върви една кола по времето 0-100??? А че нагоре дърпа ръчна няма значение, все пак под 5 секунди е мамата си ебало.... Колкото и жалко да звучи 25-30+% за тия автомати е нещо съвсем нормално и е доказано много пъти с дино измервания... Ся който не го кефи може да си приказва квото иска, ама реалността е друга!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По- скоро проблема идва, че автоматите са с памет и ако караш лежерно 10 - 20 минути, и решиш да настъпиш до долу - кутията мисли 1 секунда колко скорости да свали - 1 ли, 2 ли, докато свали аиде още време, и отделно този торк докато се развърти, пък ръчката - от 5 - та на 3-та и отлиташ. Ако се търсят светофарни гонки - ръчката да, ама ако се кара повече - автомата дава удобство, пък и винаги може с перцата да си цъкнеш 2 надолу, е не е като ръчката, ама за 1 секунда повече няма да се свърши света. Да си вземеш голяма, удобна  кола с ръчка не го разбирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

. Да си вземеш голяма, удобна  кола с ръчка не го разбирам.

Съгласен съм,но тук  обсъждаме "голяма" кола като име ,не като габарити :)

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...