krasitt Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 (Редактирано) маховика не пасва аз съм пратил да ми разпробият и балансират един от АБКи сложих комплект съединител от посочените мотори-перфектноА за съединителя от ААТ нещо съм се заблудил там На AFN пасва перфектно маховик от ABK. Аз съм с такъв и нищо не се разпробива Редактирано 30 Януари 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Ставаше въпрос за маховик от 5 цилиндров към 4. Иначе всички маховици на 4 цилиндровия мотори при В4 са еднакви. Пасват на коляновия вал на 4 цилиндрови при В5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 на 5 и 6 цилиндрови мотори захвата на маховика към коляновия вал е с 8 болта,а на 4 цилиндровите е с 6 болта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Всички В3;В4;С3;С4 с 5 и 6 цилиндрови двигатели ли са със съединител на 240 мм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 еми мисля че да на 240,поне докато търсех варианти за моята кола доста съединители изгледах,но май няма по малки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Колеги, малко ЪП на темата. 1. Първо искам да попитам след като сте минали на твърд маховик и вече няколко години карате, навъртяли сте десетки хиляди км., някой дали е имал проблеми - например скъсан вал - колянов или кутия? 2. И в тази връзка малко по-специален въпрос: Нали уж демпферния маховик се слага за обиране на паразитните, камшични и т.н. колебания и вибрации? На какво се разчита като се сложи твърд? На демферната шайба ли? И ако да, оказва ли се достатъчна? (надявам се, че се изказвам адекватно на български, ако някой има забележки към техническите термини нека ме поправи тук и сега.. ) ПС. Не говоря само за това дали на някой му тресе като тръгва, а за паразитните вибрации от мотора. 3. Друго, което искам да попитам, понеже има такива варианти на пазара - някой ползвал ли е комплект за конверсия на VALEO или ITN (твърд маховик, нов с феродов, притискателан диск и лагер...) дали е доволен и съответно мнение по въпрос номер 1 и 2. На пръв поглед се вижда разлика във феродовите дискове, които са с двойни по-големи пружини спрямо тези на оригиналния АФН феродов диск и съответно могат да направят по-голям ъгъл на отклонение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Та това с демпфернатата шайба, което написах горе според не би следвало да е вариант за "гасене" на вибрациите при скоростната кутия, остава си маховика/съединителя да върши работата. Зачетох се за комплектите за конверсия на Валео, там наистина говорят, че феродовия диск е оптимизиран да върши работата на демпферния маховик... http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/18935934554EE8CB817FDDE.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Сложи си демпферен маховик и не вярвай на глупостите дето пишат от Валео. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) Един познат си взе нов демпферен на LUK за АФН, кара няколко месеца . Всичко ОК но след това се появиха вибрации, клатене. Разпитах един познат със сервиз, той разправя, че и други са се оплаквали от нови DMF. Та за това сега питам тук, търся адекватното решение. Редактирано 20 Август 2017 от Schmeichel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) Имам повече от 80 000 км със демпферен маховик и съединител закс,колата е леко засилена, никакви проблеми. От 3000 км съм с по дълга кутия, която още повече товари.... Редактирано 20 Август 2017 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 20 Август 2017 Доклад Share Публикувано 20 Август 2017 (Редактирано) Случката, за които говоря е от миналата година. Дали на пазара не са се появили нискокачесвени DMF? Все пак AFN са по на 18 години... Редактирано 20 Август 2017 от Schmeichel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 На 8/19/2017 at 22:42, Schmeichel написа: Колеги, малко ЪП на темата. 1. Първо искам да попитам след като сте минали на твърд маховик и вече няколко години карате, навъртяли сте десетки хиляди км., някой дали е имал проблеми - например скъсан вал - колянов или кутия? 2. И в тази връзка малко по-специален въпрос: Нали уж демпферния маховик се слага за обиране на паразитните, камшични и т.н. колебания и вибрации? На какво се разчита като се сложи твърд? На демферната шайба ли? И ако да, оказва ли се достатъчна? (надявам се, че се изказвам адекватно на български, ако някой има забележки към техническите термини нека ме поправи тук и сега.. ) ПС. Не говоря само за това дали на някой му тресе като тръгва, а за паразитните вибрации от мотора. 3. Друго, което искам да попитам, понеже има такива варианти на пазара - някой ползвал ли е комплект за конверсия на VALEO или ITN (твърд маховик, нов с феродов, притискателан диск и лагер...) дали е доволен и съответно мнение по въпрос номер 1 и 2. На пръв поглед се вижда разлика във феродовите дискове, които са с двойни по-големи пружини спрямо тези на оригиналния АФН феродов диск и съответно могат да направят по-голям ъгъл на отклонение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Не вярвай на всички глупости,които се пишат в ауди форума. 1Z мотора не е съвършено различен от AFN и живее дълго и щастливо с твърд маховик,не съм чувал нито за скъсан колянов вал нито за скъсан първичен вал на такъв мотор,носи му се слава на много здрав двигател.Оригиналния феродов диск на АФН пружини НЯМА понеже е предвиден да работи с демпферен маховик,пружини имат заместителите,които работят с плътен.Демпферната шайба по никакъв начин не може да изпълни работата на демпферния маховик,а и никой не я кара в маховика има пружини,които позволяват завъртане на двете му части една спрямо друга.Над 200 хиляди километра имам наблюдение над такъв мотор без никакъв проблем с този възел,а се кара на двойна и тройна езда. На моето а4 сложих демпферен на LuK и от доста време чакам да изтрака и да го махна,след замяната му се появиха вибрации и обърнах колата с главата надолу да ги отстраня,накрая разбрах че съм попаднал на рециклиран LuK и оттам тръгва проблема.Ако взимаш демпферен добре проучи нещата преди това,понеже шанса в момента да попаднеш на кофти рециклаж са още по-големи,аз го вземах преди 10тина години и тогава направо съм оцелил шестица от тотото.Маховика го взех от Евро07,когато още прохождаха като фирма и си нямах на идея що за ментета продават,а и всичко си му беше ОК като на оригиналния,само че по това време никой още не беше чувал за рециклиран демпферен маховик в магазините.Дори да съм случил на кофти бройка,освен леки вибрации на празен ход нямам никакъв друг проблем и съм минал с него малко над 250 хиляди,за сега няма признаци да умира.След смъртта му съм си приготвил плътен от Ауди80 и съединител на LuK от 1Z. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Моят феродов диск има пружини, и той има демферни функции явно (ЛУК). Щом ще слагаш от 1Z съединител значи VALEO също ще свърши работа, не знам обаче дали да не се насоча към вариант с 1Z и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 По принцип може и да излезе по-евтино от валеото ако взема маховик от 1Z на старо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 За много години С Валеото има една особеност,(по-скоро педерастия на фирмата Валео)Маховика е така направен че при евентуална замяна пасва само техния съединител,който разбира се продават за доста солена сума.Предполагам че може да се преработи за съединител от 1Z,но при все че плътния маховик е практически неубиваем не виждам смисъл от преработката.Съединителя комплект за 1Z мисля че беше нещо от рода на 200лв и на Sachs и на LuK.Ако все пак имаш задни мисли за някакви проблеми с колата намери такава с 1Z двигател без значение дали е а3 а4 или голф 3/4 и покарай за проба,за да се убедиш за себе си,че няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 Абсолютно вярно е написаното по горе,на всичкото отгоре се счупи ламел на пририскателя след по малко от половин година каране,внимавайте с това валео.Монтирах китаец,някакъв английски бранд с 300 зора го намерих,няма проблем за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 ITN имат кит с твърд маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 ITN e марка на Евро07,сам си прецени дали си струва риска аз не бих си сложил такъв таралеж в гащите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 Това последното пак е вярно за мен,от тези само не отговорни части се взимат или маркови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 ОК, да обобщя: най-добре да се вземе 1Z маховик (на старо) и нови притискател, феродов и т.н. (от ауди 80 1.9 ТДИ) Маховикът ще стане ли без разпробиване на нови отвори или други доработики? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 1Z и AFN са почти еднакви двигатели,особено откъм блок,колянов вал и маховик,никаква преработка няма да ти се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Имали значение,ако се минава на твърд маховик от 1Z/ACE,кой комплект съединител ще се сложи,от 1Z или от ACE.Притискателя и лагера са едни и същи,разликата е във феродовия диск?На 1Z е цял,а на ACE има канали по феродото,има и разлика в пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Не знам как изглеждат един до друг, но аз бих сложил с по-яките пружини. И съответно с по-голям ъгъл на завъртане. Предполагам на 1Z е този, който има по-яки пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Без да имам някаква информацията за разликите между двата бих взел този за 1З,понеже предвиждаш да го слагаш на дизелов двигател,логично е да се присади от сходен дизелов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване