BATBOBI Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Здраейте колеги ,някой знаели защо мостноща на колата ми падна след като смених комутатора с около 40% може ли да е от тоеа че комутатора не е читав и от къде да си купя хубав комутатор..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Купихме нов на 4max "уж" полски на един приятел и колата не вървеше както трябва. Старият му бешв от проблемните bosch, но намерихме hitachi втора ръка и всичко се оправи, новия отиде в коша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 5 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 (Редактирано) И моя беше бош и изгоря,но преди да изгори колата си вървеше чудесно. Кажете от къде да взема чудесен комутатор .Оборотите се вдигат бързо ,а километража мудно се вдигат с новия комутатор Редактирано 5 Август 2015 от BATBOBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Как така оборотите се вдигат бързо,а километража бавно. Няма логика да е в комутатора проблема при такива симптоми. Съединител ? Автоматик или ръчка е комата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 5 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 (Редактирано) Ръчка ,220кс.все едно турбото излезе в отпуска луда работа.Не е съединител 100% Редактирано 5 Август 2015 от BATBOBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Мини на новите бобини без комутатор, има тема някъде из раздела. Возията се подобрява и отмяташ проблема с комутатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 (Редактирано) и получаваш проблем мине не мине гръмнала бобина .......или по-точно комутатора в бобината.основния елемент който се скапва е въпросния комутатор и с какво си мислите че са подобрени нещата като вместо на мястото за охлаждане на радиатора на кутията на въздушния филтър изведнъж пляснем електронния ключ на едно от най-горещите точки по мотора.... Редактирано 6 Август 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 (Редактирано) На моето а3 агу оригиналния комутатор е проблемния бош, карал съм и с хитачи и с хюко, никакви проблеми с тях, всъщност от повече от три години карам с хюкото, а хитачито е резерва. Предполагам че и аев-то няма да има проблем с хюко, ако не може да се намери хитачи. Редактирано 6 Август 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 За една от предишните коли бях взел точно Хитачи, заради проблемния Бош, но така ми остана и в момента го продавам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Хюкото е много добра алтернатива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 15 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 Незнам какво стана,но колата в момента много мудно набира ,да е макс 90 кс.луда работа некви щайги ме изпреварват. Сега съм в Свиленград и ако има НЯКОЙ В ХАКОВСКА ОБЛАСТ КОЙТО РАЗБИРА МОЖЕ ЛИ ДА Я ПОГЛЕДНЕ.неиакам някой дасе учи на колата ми знаете ли такъв или трябва да си идвам до софето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 18 Август 2015 Доклад Share Публикувано 18 Август 2015 ако е от комутатора работи на 3 цилиндъра и се усещат вибрации при ускорение на место(на свободна).Твоят проблем е толкова зле описан, че човек освен за съединител за друго не може да се сети. Колата вдига бързо обороти но не и скорост. Значи съединителят приплъзва и не предава оборотите към скоростната кутия. Определи какъв е проблема и тогава пиши, ако намериш майстор също е вариянт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Колата след като смених комутатора се оправиха цилиндрите ,но сега няма мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skynet Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Колега, като се прибереш в София искаш ли да пробваме да ремонтираме стария ти комутатор ?А относно проблема ти в момента, искаш да кажеш ,че на място колата се форсира добре. Но примерно ако я настъпиш на 1 или 2-ра предавка не иска да ускори както преди, съответно и оборотите на предавка не се вдигат толкова бързо.Свещите гледал ли си ? Завишен разход на гориво? С нещо трябва да ни насочиш за да може да помогнем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Разход уникален 7-8 на сто.свещи NGK iridium на нови.Оборотите се вдигат ,но няма ускорение.УНИКАЛНО БАВНА.Скоро в софия незнам да ли ще си дойда,сега съм в бургас. Може ли да е от комутатора така,ако се направи диагностика да покаже от каквое . За 8 години имам за първи проблем с колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 22 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Никой ли не е имал подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Началник, тия кошници са далече от ладовите мотори като проблеми и решения, да, ето аз например съм имал "явление" подобно на описваното, беше пробит маркуч по турбопътищата и кошника не вървеше както трябва, ръмжи, харчи и се подиграва нахално.Та за ладовите мотори, там "не върви" си има няколко до болка познати момента, при теб "не върви" може да значи десетки неща. Тайната се казва "диагностика". Ако същата не казва нещо конкретно, тогава се мисли тип "ладови проблеми".Може да са бая хубавини, заминал съединител например, едва-едва отлепя совалката, изгубена компресия на цилиндър-два-три......., разплакано турбо без желание за живот......, какво ли не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 23 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 (Редактирано) Кажете в Бургас къде може да се отиде ,човек който разбира Редактирано 23 Август 2015 от BATBOBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Колеги от форума от Бургас няма ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 30 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 Нико си бил голям варненски професор бе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 Човекне че нещо , ама за 25дни,щяха да я разкостят тая кола и да се види какво що.Ако не си правил диагностика или изобщо ходил в сервиз незнам какво очакваш?В Бургас ходя или в Еврокар срещу Мола ,сега Бова или при Деян,ама там се записваш две седмици предварително,защото е читав и има много работа.Може да е турбо,вакуми,Н75....Как разбра ,че не е съединител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 Нико си бил голям варненски професор бе....Да бе, при наличието на такива "потребители" на марката, човек и академик ще стане.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване