Jump to content

Колата започна да загрява от както почнаха жегите


BikerBoy

Recommended Posts

Колеги колата започна да загрява от както започнаха жегите, преди няколко месеца. Колата вдига 100 по показание на 49 канал, а на таблото показва 90 градуса. Подмине ли показанието на 49 канал на 101, 102 и температурата се покачва и на таблото със съвсем малко. 51 канал през цялото време показва 90. Това се получава при равномерно каране с до 120 км/ч. Подмина ли ги и особено ако ги подмина рязко температурата скача на 110 по табло. Върна ли педала и ако почна да го галя до 100 120 температурата по табло пада на 90 и по 49 канал на 95, 96. Първото което направих е да сменя виско, проблема се пооправи но от скоро към морето по магистралата много почна да вдига пак. Най-лошото тук е че зимата някъде ми преправяха газовата инсталация че капеше от връзките и ги подсилиха със силикон и за капак ми сипнаха течност за запушване на отвори по системата, до лятото нямаше течове, но стопли ли се и колата почва да загрява. Колата както се разбра има газова, модела е Ауди А4 1,8 T Quattro AJL. Въпроса ми е какво да правя да слагам ли течност за промиване на системата, или да прибягвам до по крайни мерки. Сменяни са водна помпа ремъци и термостат преди година и половина и датчик на температурата на водата преди 6 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я първо на ваг-ком и виж какво излиза,ако нямаш обади се.Преди крайните мерки промий хубаво системата да излязат буклуците които сте сипали и дано не е късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ще я закача на ваг-ком, имам кабел. Ще гледам за грешки и какво показва по климатик на 49 канал и какво показва по ваг-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С течноста която са ти сипали са позапушили радиатора,както и малкото радиаторче на парното предполагам.Опитай да го промиеш с препарати но ме съмнява да постигнеш успех,защото съм виждал разглобени задръстени радиатори и гнаста вътре твърда като цимент.Аз лично бих сложил нов има и евтини варианти с гаранция(има и колега от форума който продава) и веднага ще усетиш разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ksi1 вчера направих лог на температурата и показанията на 49 канал и показанията по ваг-ком са идентични. Колата, ако е студено вън, не загрява, но подам ли газ вдига до 100 градуса и повече. На таблото не е мърдала стрелката от 90.

 

ПП: Предложете марка препарат за почистване на радиатора.

Редактирано от BikerBoy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи един байпас на маркучите които влизат в радиаторчето на парното да го изолираш и виж как ще е температурата,буклуците най-често там се събират.Има друг вариант който е по-кофти да превърта турбинката на водната помпа в оста,но карай едно по едно.

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато температурата се покачи и нямам друг вариант пускам да парното да духна на HI и максимална скорост на перките и в краката става ад, това ме навежда на мисълта че не са запушени радиаторите на парното. За помпата, преди година и половина когато взех колата смених помпата с HEPU с метална перка. Остава според мен само промивка или смяна на радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си имал течове след промивката ще тръгнат на ново. Аз бих тествал с нов  термостат. Поне на 1.8 моторите се сменя лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъди сигурен за работата на отоплителната система, защото сега външния въздух е с висока температура и е възможно при запушване зимата да духа хладко. Най вече измии радиаторите отвън, но не с водоструйка, защото ламелите ще станат като стена и няма да си вършат работата. После ако е необходимо промивка на цялата охладителна система и вече никакви добавки за спиране на течове.

ПП: термостата на ВАГ от тези години се сменя лесно на четирицилиндровите двигатели.

Редактирано от S8_TDI Vasko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ще пробвам първо с промивка отвън, не ми пречи и няма да ме затрудни. Ще направя един 2 курса и то ще си покаже има ли ефект и в това ли е било проблема. После ще пробвам с http://www.tec-2000.co.uk/productinfo/radiatorflush/radiatorflush.php дали има ефект. Така че очаквайте продължение по проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промий си системата и ако има течове си ги оправи без да използваш някаква химия.

Сега за загряването:провери си предварението на запалването да не е променено и с колко.Ако имаш зададено голямо предварение ще си загрява без видима причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра си следи автоматично настройката и като му зададеш ново стойност си я следи.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как става колега, през ваг-ком сигурно, но от къде да знам кои са стандартните стойности и да ги следя дали са извън обхват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 За помпата, преди година и половина когато взех колата смених помпата с HEPU с метална перка. 

Изхвърли го тоя боклук и ще се подобри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това как става колега, през ваг-ком сигурно, но от къде да знам кои са стандартните стойности и да ги следя дали са извън обхват.

Точно къде и на кой канал не мога да кажа,но при голямо предварение го има този ефект.Пиша за това защото съм си патил,но при мен автомобила е друг и предварението се регулира по друг начин.

Все пак не изключвай и други причини,но това го провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го ядох същия хОй след слагане на газова, само дето и при леко каране не се оправяше, като изфорсираш мотора и температурата се връщаше за кратко в нормите. Като цяло при мен това си беше проблем на въздух в системата, много малко но много досаден. Предполагам сега пак ще го ям същия хОй щото антифриза е източен заради смяна на турбината. Та решенеието при мен беше всяка сутрин пълня разширителния съд догоре и карам, по някое време той повърне излишното количество антифриз като изстине отново и отново така 2-3 дни подред и нещата се оправиха.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах проблем след монтаж на ГИ с загряване на антифриза. Вдигаше до към 100 градуса па табло, а при натоварвани още повече. Не се оправи, докато не вързах изпаритела паралелно на охладителя. След това температурата заспа на 90 по табло, независимо от стила на шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя си е вързан паралелно но както казах остава някъде малко количество въздух което разваля играта. и се изисква малко търпение и около литър допълнително антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...