Jump to content

Има или няма проблем ? 2009г. Audi A4 1.8 TFSI


Recommended Posts

Здравейте, предстои ми закупуване на Sedan 2009г. Audi A4 1.8 TFSI автоматик, четох по форумите, че имало проблем с автомата. Моля за вашите мнения и наблюдения.

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като четеш и вярваш на писаното по форумите,най-вероятно е да си купиш колело или карта за градски транспорт:).Всички аудита имат проблем с автомата.Ремонта на гаранционните ги покрива дилъра,след гаранция се опъват и в добрия случай плащаш част от ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Мултитроник ли питаш? Ако километрите на колата може да се докажат, намира се в отлично състояние, без видими проблеми с автоматичната кутия и цената е добра за теб, тогава го взимай. Кара се много приятно с мултито. Колата сменя меко и неусетно, а оборотомерът при отнемане на газта слиза до около 1300-400 оборота при 60-70 км/ч някъде. Тестваха една 160 коня мисля че беше, пак с мулти, ако въобще питаш за това, и установиха, че ускорението от място е най-бързо на D със задържане на спирачката. Естествено това силно натоварва кутията (и не само). Ако не го правиш и не я ръчкаш от 4500-5000 оборота рязко, тя ще те вози много дълго. Може да мине над 100 000 км, а може и да направи "контракции" и след 1000 км. Нищо не се знае. А на режим S беше малко по-бавна отколкото на D в режим пълна газ. Двигателят е добре на това купе. Колата върви много прилично. Е, не е като 3.0тди или 3.0 тфси, но Върви също. Пазил ли я е предния собственик, ще й се радваш дълго и много. Лично аз в тази конфигурация бих се спрял на ръчна кутия, но ти си знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форума достатъчно го пояснява,както и колеги с аудита 2010-а и на горе на няма и 100 000 км.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлега,

 

би ли пояснил?

Колегa, Що тЪй са се намеси неподготвен. :hilezh:

Т.Златев, тъй като това е форум, би ли доложил явни факти, теми и други, които да подкрепят думите ти. Защото така за хвърлени в пустиня... За каква кути говориш-типтроник, дсг, мултитроник? Или всички са дроб. Конкретизирай, за да излезе истината и да е полезна темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно

Забравих,че ние коли не караме......

Да слагаш под общ знаменател всички кутии на всички аудита е меко казано смешно!

Другото бобу го е пояснил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е лешник...тотал...

То за това всеки ми вика ти луд ли си бе АЛди автомат...ся ша видиш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно няма да има мнение от колегата.

 

та, може би ще има хора, които не са разбрали, това което ЦЕЦО започна да казва,  а именно - не всички кутии на Ауди , без значение от коя година са дроб.

има слаби има и силни страни, така че  - за да има цел форума и темата, въпроса на автора се отнася до мултитроник.

като се пусне думичката 'мултитроник' в търсачката на форума или в google.com излиза достатъчно информация.

 

нека не забравяме, защо Ауди Форума набра толкова популярност - защото хората си помагат с информация.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би колегата Златев иска да каже, че няма кутии които не се чупят - нито на Ауди, нито на която и да е друга марка. Не знам защо постоянно се разграничават автомати  и ръчки на този принцип, след на като на всеки е ясно, че всичко рано или късно се чупи... Правиш и караш това е, няма нищо страшно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

интересен коментар - автоматиците на ауди били чупливи .... ми те повечето са ZF (не Ауди), същите които са в mercedes, bwm, английските кокошарници и пр. Имахме една А8 на 580 000 км, която никога не е имала проблем с автомата, само е сменяно маслото на 70К км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би колегата Златев иска да каже, че няма кутии които не се чупят - нито на Ауди, нито на която и да е друга марка. Не знам защо постоянно се разграничават автомати  и ръчки на този принцип, след на като на всеки е ясно, че всичко рано или късно се чупи... Правиш и караш това е, няма нищо страшно ...

 

От три месеца четене по английски и български сайтове разбрах, че единствено трансмисията на ZF е по-дълговечна, но се монтира само на куатро, същата се монтира и на БМВ.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP19_transmission

 

Мултитроника е на ЛУК, които са перфектни в съединителите, но явно нямат традиции в АСК, за щастие Ауди прекратиха поставянето им. Тайно се надявам отново да се върнат към ЗФ. Оправиха грешката с ПД сега трябва да оправят и грешката с АСК, за да не търсят феновете им други алтернативи.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Multitronic

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22957-audi-se-otkazva-ot-variatornata-transmisiia/

 

Другата проблемна скоростна кутия, която се монтира на Ауди е DSG. която е разработка на АУДИ и BORG Warner, които пък са работили с Aisin другият производител на АСК, но според Аутобилд по-лошият.

 

 https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox

 

Колегата от предният пост говори точно за ЗФ скоростна кутия, която е издържала 580000км, за съжаление не всички Аудита са с такава, а само куатро

 

Само не ме нападайте не съм специалист, а човек, който също търси коя е най безпроблемната АСК на Ауди.

Редактирано от rgadzhev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че ще имаш проблем ако редовно обслужваш качествено колата си за мен всичко опира до това

Няма вечни неща все някой ден правиш нещо далеч съм от мисълта че хората от форума които карат мулти ги правят всяка седмица нали? То и ръчка да вземеш съединител маховик 1000лв минимум много хора ги сменят дори по-често ама си траят

Автомата си е кеф и си заслужава всеки лев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости, едната ми кола е със ZF 6HP19 на 159,000 реални километри и вече рита и прескача.

Аудито което е мултитроник е на 202,000 км и няма абсолютно никакви драми с кутията и никога не е имало. 

 

Във всичко има и една известна доза късмет :) Ако колата е запазена и подърждана добре, няма никакво значение с каква кутия е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук някъде е истината, но трябва да имаш наблюдения за тези за заключения. В случая си прав, защото го виждам с очите си ...:)

Тук късметът играе решаваща роля. Моя мултитроШляк е на 185к и все още работи без забележки, за сметка на типтроника на един приятел с б5 на същите километри, който рита като откачен и т.н....

За новите няма да отварям дума, само ще кажа,че миналата седмица карах Б8 на 130к с току що сменен мултитроШляк за 8000€ :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моя мултитроШляк е на 185к и все още работи без забележки, за сметка на типтроника на един приятел с б5 на същите километри, който рита като откачен и т.н....

Дайте я тая Б5-ца на 185к км да я купя:)

 

Има ли документ твоя приятел, че някога е сменял масло:) Тук някъде е истината, но трябва да имаш наблюдения за тези за заключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо вечно на тоя свят.

Има калпава поддръжка и заводски дефекти.

Говоря предимно за Б8 ,където дори АБ направиха специален репортаж и се оказа,че около 60к има немалко случаи на припаднала кутия.

Типтроника за мен е здрав на база лични преживявания с чипнати коли и на още няколко човека около мен.

Кутиите са подминали отдавна 600нм ,но има една малка тайна.

Маслото се сменя на всеки 60к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...