Brazer Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 :) Само при 4x4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) Благодаря! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 След смяна маслото на раздатката колата спря да тресе .Всичко е както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jajabenksss Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Както ти казах,нали?Радвам се, че се реши да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 След смяна маслото на раздатката колата спря да тресе .Всичко е както трябва.Производителя не препоръчвал смяна!!!Същия казва, да се кара маслото 30х.км. и после въпроси от сорта: що се завариха лагерите..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Колко пари е литъра на маслото понеже в Германия го видях 43 или 47 euro 0.850л. оригиналното на Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 31 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2015 Някой може ли да обясни процедурата по смяна на маслата на диф и раздатка? Има ли нещо специфично ?И как да проверя дали маслото в куъията е достатъчно? Само развивам пробката и ако текне силно значи количестеото е достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 1 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2016 (Редактирано) На запалена кола отвърташ пробката и ако текне значи е ОК. Редактирано 1 Януари 2016 от DonTodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Тука в Англия на две места ходех вече и масло с номер G 055 145 никъде не излиза и казват , че на раздатката се слагало 0.5 литра от G 052 145 S2 което ми го дават за диференциалите също. Редактирано 17 Януари 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Toва ли е маслото на диференциалите? Редактирано 17 Януари 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Да това е маслото за диференциалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Едно не ми стана ясно колко масло побира предния и колко задния диференциали. По документи в Ауди ми казаха 1.5 литра на диференциал , а тука колегите казват по литър на всеки един. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Аз пък останах с впрчатление че са 2.5л в двата дифа и 0.5л в раздаткатаСмяната как става? Източват се през едната пробка и се налива през другата нали?В ебаy излиза 80лв литъра за деференциала, не съм гледал тук колко идва с отступки и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Задния диф го източваш. Предия и раздатката трябва да ги изсмучеш понеже нямат пробки отдолу.Маслото в порше е +-68лв без отстъпка, трябват ти 2л и нещо пп спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 (Редактирано) По тази логика в задния си наливаш 1.5 л в предния 500-600 се изсмукват и съответно вкарваш ново с две думи се освежава маслото в предния , а не подменя напълно. Редактирано 18 Януари 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 След като сложиха автоматика, всичко беше точно, но при ускорение се усещаха прилични вибраци при 1500+ оборота, та чак докато превключи. Особено добре се усещаше, когато при нормално каране (1200-1500 оборота) се започне ускорение без сваляне на предавка и по-леко при газ до ламарината Интересното е, че нито при седана, нито при комбито имах подобно държание преди прехвърлянето на кутията. Споменавам и двете, защото от седана прехвърлихме само предния диференциал и раздатката, докато задния си остана от ръчката. Тъй като го бях предвидил така или иначе, първо реших да сменя маслата на дифовете и раздатката (на кутията го бях сменил малко преди да я тоталирам колата и след смяната само беше допълнено малко). Дифовете глътнаха близо 2.5л, а раздатката 0.5л (в този ред на мисли, ако на някой му трябва да свирка ). Най-интересното е, че вибрациите на практика изчезнаха. Остана съвсем лека такава в определени моменти, която в последствие ще търся от какво е. Т.е. си нямам на идея, защо се разтрепери така, но смяната на маслата определено имаше ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Сега са ти останали масла ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Ей досега бях в гаража и сменахме маслото на задния диференцял 1.2 литра изтече направо боза в пълния смисъл на думата , а събра 1.5 литра точно. Огледах се за преден диференцал ама двете полуоски влизат направо в кутията , между кутията и кардана има още едно малко тяло което за мен е раздатката. За сефте го правя тъй, че дайте едно рамо къде е този преден диференцял и прословутата му пробка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Предния диф,трябва да махнеш кората под двигателя и от дясната страна гледай за пробка.Предния е със една.Отваряш я източваш маслото и от там наливаш новото.Не е като задния с две пробки,една за източване и друга за наливане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Махнах я гледах ама не я видях. Тъй като няма пробка за точене предполагам се изтегля. Колко маслото горе долу се успява да изкара от него. На мен ми останаха само 600 мл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) При мен двата глътнаха 2.5л масло. Не съм питал майстора, кой колко, но щом задния ти е глътнал 1.5л, то за предния остава 0.900-1л да глътне.Иначе да, предния с машина го теглиха и майстора спомена че бая си е играл да изкара повечко масло (затова някои може да вадят по-малко) Редактирано 12 Февруари 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 При мен предния събра 900-1л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Най-интересното е, че вибрациите на практика изчезнаха. Остана съвсем лека такава в определени моменти, която в последствие ще търся от какво е. Т.е. си нямам на идея, защо се разтрепери така, но смяната на маслата определено имаше ефект. Така... след 3D реглаж и баланс на гумите, се оказа че разковничето (за останалата вибрация) било в гумите . Едната имаше дисбаланс от 200 грама, за другите нямаше смисъл да питам, а и факта че ми бяха лепили със силикон (без да ми кажат) втулките, показваше колко добре са ми ги сменяли . Знам си аз, че има смисъл да си ползвам едни и същи гумаджии и да не изневерявам с други, но това са рисковете да сменяш летни със зимни в края на Януари Интересното беше, че на реглажа, колата почти нямаше проблеми, само малко завит надянсо волан. Имайки на предвид, на какво разглобяване беше подложена, си е направо чудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Изчезнаха ли вибрациите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване