Jump to content

Сменя ли се на определени километри маслото на раздатката


Jajabenksss

Recommended Posts

След смяна маслото на раздатката колата спря да тресе .

Всичко е както трябва.

Производителя не препоръчвал смяна!!!

Същия казва, да се кара маслото 30х.км. и после въпроси от сорта: що се завариха лагерите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой може ли да обясни процедурата по смяна на маслата на диф и раздатка? Има ли нещо специфично ?:)

И как да проверя дали маслото в куъията е достатъчно? Само развивам пробката и ако текне силно значи количестеото е достатъчно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Тука в Англия на две места ходех вече и масло с номер G 055 145 никъде не излиза и казват , че на раздатката се слагало 0.5 литра от G 052 145 S2 което ми го дават за диференциалите също.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно не ми стана ясно колко масло побира предния и колко задния диференциали. По документи в Ауди ми казаха 1.5 литра на диференциал , а тука колегите казват по литър на всеки един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък останах с впрчатление че са 2.5л в двата дифа и 0.5л в раздатката

Смяната как става? Източват се през едната пробка и се налива през другата нали?

В ебаy излиза 80лв литъра за деференциала, не съм гледал тук колко идва с отступки и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задния диф го източваш. Предия и раздатката трябва да ги изсмучеш понеже нямат пробки отдолу.

Маслото в порше е +-68лв без отстъпка, трябват ти 2л и нещо пп спомен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази логика в задния си наливаш 1.5 л в предния 500-600 се изсмукват и съответно вкарваш ново с две думи се освежава маслото в предния , а не подменя напълно.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

След като сложиха автоматика, всичко беше точно, но при ускорение се усещаха прилични вибраци при 1500+ оборота, та чак докато превключи. Особено добре се усещаше, когато при нормално каране (1200-1500 оборота) се започне ускорение без сваляне на предавка и по-леко при газ до ламарината :)

 

Интересното е, че нито при седана, нито при комбито имах подобно държание преди прехвърлянето на кутията. Споменавам и двете, защото от седана прехвърлихме само предния диференциал и раздатката, докато задния си остана от ръчката.

 

Тъй като го бях предвидил така или иначе, първо реших да сменя маслата на дифовете и раздатката (на кутията го бях сменил малко преди да я тоталирам колата и след смяната само беше допълнено малко). Дифовете глътнаха близо 2.5л, а раздатката 0.5л (в този ред на мисли, ако на някой му трябва да свирка :)).

 

Най-интересното е, че вибрациите на практика изчезнаха. Остана съвсем лека такава в определени моменти, която в последствие ще търся от какво е.

 

Т.е. си нямам на идея, защо се разтрепери така, но смяната на маслата определено имаше ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей досега бях в гаража и сменахме маслото на задния диференцял 1.2 литра изтече направо боза в пълния смисъл на думата , а събра 1.5 литра точно. Огледах се за преден диференцал ама двете полуоски влизат направо в кутията , между кутията и кардана има още едно малко тяло което за мен е раздатката. За сефте го правя тъй, че дайте едно рамо къде е този преден диференцял и прословутата му пробка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния диф,трябва да махнеш кората под двигателя и от дясната страна гледай за пробка.Предния е със една.Отваряш я източваш маслото и от там наливаш новото.Не е като задния с две пробки,една за източване и друга за наливане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах я гледах ама не я видях. Тъй като няма пробка за точене предполагам се изтегля. Колко маслото горе долу се успява да изкара от него. На мен ми останаха само 600 мл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен двата глътнаха 2.5л масло. Не съм питал майстора, кой колко, но щом задния ти е глътнал 1.5л, то за предния остава 0.900-1л да глътне.

Иначе да, предния с машина го теглиха и майстора спомена че бая си е играл да изкара повечко масло (затова някои може да вадят по-малко)

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-интересното е, че вибрациите на практика изчезнаха. Остана съвсем лека такава в определени моменти, която в последствие ще търся от какво е.

 

Т.е. си нямам на идея, защо се разтрепери така, но смяната на маслата определено имаше ефект.

 

Така... след 3D реглаж и баланс на гумите, се оказа че разковничето (за останалата вибрация) било в гумите :). Едната имаше дисбаланс от 200 грама, за другите нямаше смисъл да питам, а и факта че ми бяха лепили със силикон (без да ми кажат) втулките, показваше колко добре са ми ги сменяли :). Знам си аз, че има смисъл да си ползвам едни и същи гумаджии и да не изневерявам с други, но това са рисковете да сменяш летни със зимни в края на Януари :D

 

Интересното беше, че на реглажа, колата почти нямаше проблеми, само малко завит надянсо волан. Имайки на предвид, на какво разглобяване беше подложена, си е направо чудно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...