Jump to content

Сменя ли се на определени километри маслото на раздатката


Jajabenksss

Recommended Posts

Някой колега беше сменял със на FEBI и след известно време с оригинални и каза ,че имало разлика. Тъй , че бих ти препоръчал оригиналните масла. По принцип Бардал не е никак лоша марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а раздатката точно 0,5 ли събира или до 0,5?

Питам, защото ако двама колеги се комбинират и на първия сложат 550 мл., втория ще издуха супата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 и нещо побира. Т.е. остава малко над 500 и на следващия му стига с остатък. Тествано е няколко пъти и няма грижи. Щеха да са нагли, ако опаковката беше 750мл :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, мерси за уточнението.

 

Те и сега са си нагли, при положение че най-малката разфасовка е 1л. за възел, който събира по-малко от 500 мл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 10:20, hysterics написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Т.е. потенциално недолива и на двете коли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах маслото за дифове и раздатка едно и също ли е или е различно?

Ако е едно и също разфасовката от литър не е съвсем безсмислена. Аз бих сменил всички чорби на един път.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е различно има две обяснения:

1 имат готово шише и само наливат различно масло с различен етикет

2 шибат ни през панталоните, щото след година престой след отваряне на шишето аз не бих го сипал в отговорен агрегат, да не говорим че ще забравя къде е шишето с половин литър.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има коли, на които е 0.85л. 

Има и дифове с по 1.25л.

 

Не може за всеки модел да има различна опаковка. Бе то може, ама ще е по-скъпо от сега да си купиш 1л. А и те си го правят, пък който иска. На запад не се замислят много - трябва - трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, mradulov написа:

Щом е различно...

 

Маслото за раздатката има добавка, която това за дифа няма. В това са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форд я продават като отделна течност, но дали може да се налее в масло за диф и да се използва за раздатката, някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо и аз вчера четох за това прословуто и меистериозно Sturaco.

Чудя се, ако се продаваше отделно, дали като се добави пропорционално 3% обемни към стандартното диференциално масло, ще се получи масло за раздатка или само си мисля, че тази алхимия е възможна.

Не ми се чете добавките как се вкарват в база, но предполагам, че ако са с еднаква плътност, би могло да се случи без технологичен процес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава, защото ако прецакаш раздатката, после ремонтите са скъпи, ако въобще са възможни. И аз смених маслото на раздатката, процедурата си заслужава, изчезват вибрациите при пълен волан назад и напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално с тези 90-100 лева нито ще забогатееш, ако ги спестиш, нито ще обеднееш, ако ги дадеш.

Но самата добавка сигурно струва 20-30 лева, а с нея може да се направи сума ти масло от диференциално на такова за раздатка. Тогава груповата икономия ще е колосална. Нещо като Грабо.бг :)

Аз си разсъждавам по принцип де, те моите масла така или иначе вече дойдоха (половинката от скъпото съм запазил вече за колега)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо, VAG със сигурност не произвежда сам диференциалното масло, ама като се съди как пазят тайната и никъде по серзизни документи даже не се споменава производителя, смятай какъв марж държат. А маслото за раздатката според мен е едно и също с диференциалното, само му набиват въпросната присадка.

Самият факт, че само 3% Стурако прави маслото за раздатката три пъти по-скъпо от диференциалното, не означава, че самата присадка е толкова скъпа, а по-скоро че е уникална и ВАГ щипе като за последно.

 

Нещо като маслото за АСК - то си е ZF, но ако го взимаш от Ауди, излиза маленко по-скъпо.

Също като клапанчето N75 на Олроуда, което е Пиербург и щамповано с логото на Ауди излизаше 220 лева по спомен, а като част по Пиербург без щампата си го купих за 97 лева с отстъпката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е дали може да се постигне, но крайният келепир би бил за някой сервиз, който ще таксува на старите цени, а ще сипва от гаражното забъркано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

От днес и аз съм кандидат-масониЙ със сменени масла на раздатка и дифове.

Само кажете герба на кой ревер на сакото да го пришия...

 

Майтапа настрана, но маслата от дифовете изтекоха сравнително бистри, но от раздатката изтече черно и гадно, опечено. Защо  така? Толков ли е по-натоварен този възел от останалите? Или температурата е много по-висока?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...