Jump to content

Проблем с хидравлика


xaxaxaxaxaxa

Recommended Posts

Здравейте,

 

извинявам се ако има подобна тема вече, но не открих точно такава. 

 

Проблема се появи тази вечер изведнъж без да е имало признаци преди това.

 

На празен ход като въртя волана и в двете посоки се появява неприятен шум от хидравликата придружен с леки вибрации на волана и на моменти леко съпротивление. Като дам газ или в движение всичко е нормално.

 

Проверих нивото на хидравличната течност и е на МАКС, но е черна (не съм я сменял) и до колкото знам не трябва да е черна. Първото което ще направя е да сменя с нова течност възможно по-скоро.

 

Направих клип - 

 

 

Надявам се да добиете добра представа за проблема от него. 

 

Къде е проблема според вас, ако не се оправи след смяна на течността насочете ме дали рейката да гледам, помпата или друго?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес почна да свети няколко пъти лампата на акумулатора. Нз дали има нещо общо, примерно ако помпата е заяжда и ремъка приплъзва или нещо такова.

 

Ремъка го гледах. Сменен е преди малко повече от 2 години и до сега не съм имал проблем. Като го натисна с палец хлътва с около 1 см. Няма промяна в състоянието му от предните пъти, когато съм му хвърлял око.

 

Утре ще проверя дали като е студена ще прави същото.

Редактирано от xaxaxaxaxaxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен нямаш проблем с хидр. помпа. Търси проблема по ремъка и ролките. При теб алтернатора не е ли с фрайлауф ролка? Нещо там да не е спекло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно не разбирам от ролки и тн каква е точно :) Малко след като я купих смених всички ремъци и ролки. В събота с бащата ще вдигнем капака ще гледаме, ще въртя волана и така. Докато дойде време за сервиз. Но на първо време сменям течността пък да видим.

Редактирано от xaxaxaxaxaxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да 1000% ролка алтернатор! А най-добре виж всички ролки и тн...но тази на алтернатора е заминала от там е и звука Доста гадно е но смяната не е кой знае какво 80лв е алтернативна

Няма никъв смисъл да сменяш течноста смени ролката :)

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да кажем профилактични все пак ще я сменя течността. Простете за невежеството, но ако е ролка на алтернатора не трябва ли да вие нон-стоп, а не само на празен ход и то само като въртя волана...какво е общото с навиването на волана и ролка на алтернатора? Бих си го обяснил с това, че тогава сервото създава някакво напрежение...товари ремъка и всичко по веригата.....но тва са само мой мисли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е...

При навит волан всичко е натоварено естествено ще започнеш да я усещаш и на волана като караш по-магистрала с висока скорост също често дават фира тия ролки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Склонен съм да повярвам,защото днес ми присветка 10тина пъти лампата на акумулатора ей така от нищото. Явно запича ролката после тръгва......но не съм имал шум през това време. Та тая вечер от работа и почна тоя гаден шум, но докато го има него не ми е светкала лампата. ОК ще проверя и тази ролка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така на студена го прави само в последния оборот на волана и доста по-слабо като сила на шум. Като загря до работа почна като снощи. НО пистовия ремък на студен мотор хлътва адски. Подозрения.. или обтегача не си върши работата, а и може би ролката на алтернатора, защото шума идва все от някъде и светването на лампата за акумулатор ми подсказва и затвърждава вашите предположения.

 

От утре остава пред блока докато не оправя проблема, че ремък не ми се къса. Като оправя проблема ще пиша.

 

Ако имате още мнения споделете. 

 

Лек ден:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах точно същите симптоми, като теб. И аз първото нещо, за което си помислих бе хидравличната помпа. Оказа се, както са те посъветвали и колеги по-горе, ролката на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да ползвам темата,при мен като ми загрее маслото и се втвърдява волана,помпата почва да шуми,а маслото в казанчето бълбука.Най-вероятно помпата се е наиграла.Как мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато хидравлична помпа си "тръгне" започва да грее маслото! Въпреки всичко, предлагам да опиташ с по-лекия вариянт - смени първо маслото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо смяташ,че може да е от него,да няма някакъв клапан или нещо.....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапан няма,но има една цедка,която беше излязла от местото си,тя е също преграда между смукателната и връщащата тръба на казанчето.Като я няма и маслото което се връща от рейката в казана,се пени,и помпата засмуква масло с мехурчета,от което започва да шуми и се втвърдява волана.Малко глупаво е измислено,защото въпросната цедка под формата на буквата Г,е върху връщащата тръба и маслото я бута нагоре постоянно,трудно се намества и не знам колко време ще остане на мястото си,трябва от време на време да се проверява.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е,че се пооправи,но пак ми се втвърди волана веднъж,та май няма да мина само с казанчето,макар че не съм го сменял,а само наместих цедката.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При някои модели казанче нямаш достъп да наместиш цедката - там просто сменяш... На В6 не съм гледал дали може да се намести.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...