stenli111 Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 Здравейте, колеги,колата е А6.ц4.95г.2.3.133 коня AAR бензин-газ ще се опитам подробно да обясня проблема дано да е ясно че да ме разберете.Проблема с паленето започна от скоро на бензин отказа да пали по рано но на газ си палеше от раз.Но я оставих на майстор за смяна на гумички на клапаните,като си я взех ми казаха че са нагласили делкото както си е по белези,но колата започна да пали много трудно на газ,и като пусна климатика я спъваше толкова много че едвам потеглях на първа.Врътнах делкото леко в предварение,и вървенето и оборотите се оправеха но паленето остана трудно въртя не пали връщам ключа втори опит веднага пали.Реших да погледна свещите,и какво да видя всичките бяха черни викам си явно в тях е проблема,зачистих ги и запали от раз дори на бензин с добри оборот,но всичко беше за два дена и пак започна да пали трудно,и сплаващи от 200-1000 оборота.Взех нови свещи с един електрод за газ,и пак запали от раз на бензин но веднага започна да мени оборотите от 1100 почти до изгасване,и при газ е така и пак почна да пали много трудно не знам вече къде да търся проблема моля за съвети ако някой е имал такъв проблем,и може да помогне ще съм много благодарен. Приятен ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) Да не дърпа въздух отнякъде . Редактирано 7 Септември 2015 от Rasing Solutions Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Ако са сваляли главата или са откачали ремъка може да не са уцелили белезите на ангренажа. Редактирано 8 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Не са сваляли главата само ремъка май са откачали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Има малко развитие сутринта реших да погледна дебитомера той е добре няма изкривявания,и не закача никъде.Открих един маркуч който излиза от гофрето и влиза в изпарителя скъсан до скобата.Гофрето не беше добре поставено към плочката за газ,и дросел клапите,и от долу мисля че е тръбата за за маслените пари не беше добре поставена.оправих тези неща пробвах я на газ но не запали,обърнах я на бензин веднага запали със стабилни обороти малко високи но това е защото бях подал изкуствено газ да държи обороти.След това я обърнах на газ работи добре върви,пали си на газ но след 2-3 паленета пак спря да пали на бензин върти припалва,припуква,и угасва като че ли се дави нещо,за сега е това продалжавам да се боря с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Здравейте, колеги за сега оправих проблема с паленето на бензин като е студена пали от раз,но като загрей става много трудно паленето.Сякаш нещо се дави,съмнявам се в температурния датчик да не прави нещо беля.Някой можели да ми каже при AAR,2.3 къде се намира датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 на главата където излиза големия маркуч който отива към радиатора,датчика е отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Колега проблема с трудното палене идва от това че клапата е пропаднала . Може никъде да не закача но ако малко по ниско от където трябва вече тя не е плътно около стените и от там като въртиш въздуха минава около нея но не може да направим нужния вакум за да повдигне клапата и следователно да пусне горивото . В същото време така дори след като запали ще върви но няма да има добри свободни обороти . Това с препалва гасне мъчи се е точно клапата . Свали я и я сложи на стъкло за да видиш права ли е , но запомни преди да я свалиш лепенката от коя страна е за да си я сложиш пак така , от долна страна под нея има една ламаринка която трябва да центроваш като я направиш да затваря колкото се може по-плътно което точно 90 градуса наклон ако я пуснеш по ниско както ти казах минава повече въздух и на бензин няма да пали а на газ ще пали като зил ако запали . Това за клапата , маслените пари направо пускай маркуча от двг някъде на долу и запуши дупката в гофрата с тапа от някоя бутилка . Свали и колектора за да ти се отворят дюзите и провери стъпковото моторче и маркучите дали са стегнати и дюзите дали са на място ако не те мързи смени им и гумичките . На мойта кола от гърмежи беше се счупил държача и направо изкачаха дюзите . Ако направиш тези неща колата почва да пали буквално от четвърт , но до следващия гръм . Ако всичко тръгне и работи отиди на газ анализатор да ти центроват точно изпарителя за да не гърми и караш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Гърмежи до сега не съм имал на газ пали,и работи добре,на бензин също работи добре.Когато е студена на бензин пали от четвърт засега проблема който остана и искам да отстраня.Е това че като мине над 70-80 градуса,и няма палене на бензин само върти на празно,за това си мислех да не е от температурния датчик.Да лъже компа,да вкарва повече гориво и да се дави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Да , точно с такъв проблем купих колата и съм правил какво ли не . Също бях забелязал че допълнителната дюза която е от ляво под колектора , синята не пуска гориво не съм сигурен обаче дали всеки път тя трябва да работи или само на студено . Моята не работеше никога , не идваше никъв ток до дюзата но въпреки това след горе изписания начин на центровка колата палеше винаги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Задължително ли трябва да сваля клапата,защото не е крива,и ме страх после дане объркам нещо.И как точно се регулира тази пластинка от доло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Отгоре като я гледаш няма да я видиш ,тя точно се сваля с един болт този в центъра като махнеш гофрата . Ламаринката можеш и на ръка да я изкривиш малко според зависи нагоре или на долу има нужда . Това че не опира е добре но трябва да видиш като падне долу къде ляга по стената или долу централно на ламаринката .Като свалиш гофрата пробвай да натиснеш леко клапата трябва леко да потъва около 5мм и да си застава пак на правилно място така ще разбереш дали клапата ти е пропаднала или не . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Благодаря за съветите колега ще пробвам като имам време и пак ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 7 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Здравейте, колеги клапата на дебитомера беше пропаднала опитх се да я регулирам повдигна я сега мусля че е добре.Обаче клапата е доста крива проблема с паленето си остана даже почна да работи на по вусоки обороти.Мисля си проблема да не идва от кривата клапа,и може ли да се изправи по някакъв начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Принципно няма невъзможни неща, но защо не потърсиш някоя друга, втора ръка? Потърси из моргите.Нека някой по-запознат да каже, дали е същата като на 2,0 16V (ACE и подобните), защото такива има много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarquattro Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Хора имам подобни проблеми с Ауди 100 ц4 2.0 16в. Дайте ми съвет за някой майстор в СОФИЯ ,та да отида и да ги оправя най-накрая... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги забравих да спомена че открих лека пукнатина на филтарната кутия.Намазх я със силикон до кадето стигам но остана още,също и гуфрето е напукано от горе и доло няма дупка но е започнало да се процепва.Незнам дали това може фа оказва някакво влияние на мотора,и проблема с паленето. Редактирано 9 Януари 2016 от stenli111 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Оказва и то много клапата на дебитомера работи на вакумен принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Здравейте, колеги днес си поиграх малко с колата залепих кутията,и гофрето мисля че сега не дърпа въздух.Свалих клапата успях да я поизправя,опитах се да регулирам пластинката под нея в момента като я натисна слиза на долу 4мм.Обаче на бензин нещата се влошиха пак не пали а от газ като я обърна на бензин ако нея много трудно захапва трябва да натискам педала иначе веднага гасне,а преди работеше добре.Дали не съм дигнал много на горе клапата,моля ако някой може да помогне да се преборя с проблема благодаря ви. Приятна вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 19 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Здравейте, колеги да подновя старата тема,все още се боря с проблема с трудното палене на топал двигател на бензин.Още зимата взех друг дебитомер с права и изправна клапа,но проблема си остана.Като е студена си пали от раз но като загрей няма палене,сега в жегата дори и да е студена колата пали трудно Запалва и угасва така няколко пъти и Запалва с претрисване.След няколко секунди оправя оборотите,ако застудей времето пали от раз,иначе добре работи на бензин, и газ.Моля някой ако може да помага със съвети да премахна проблема за да може всяко палене да е на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване