Jump to content

Локвичка Антифриз


Tzerber

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Много неща досега се изписаха за най-различни случаи на течове на антифриз. Тъй като не съм прочел всичките теми, не ми се сърдете ако темата се повтаря.

Значи тая сутрин си вадя колата от гаража и когато отидох да затворя вратите видях ена локвичка антифриз от порядъка на 300-400 мл. Долях и тръгнах. Минах около двадесет км. и спрях (толкова ми беше предвиденото пътуване). За този пробег не установих почти никаква загуба. Оставих колата да изтине и след това почнах да проверявам всички гумени съединения. Всичко си беше наред. Загрях колата докато се включат перките (исках да видя дали някой маркуч не пикае когато има по-вискока температура и налягане. НИЩО! Колата стоя три часа и капка не потече.

Усещам че това са някави симптоми на предстоящ ремонт. Моля ви дайте мнение по въпроса.

Ако съм пропуснал нещо друго да проверя, споделете.

Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значе моита правеше кви ли не номера! Смених й и двата фланеца, отстрани (троиника) и отзад, и пак продалжи да губи! Като опипах радиатора си ОТДОЛУ бе влажен! Тогава едно прятелче ме посаветва да си сложа няква добавка made in USA, че била много добра! Малко скептично подходих тогава, но откакто я сложих спря да губи ОТРАЗ! :dance:

Тя представляваше в едно малко цилиндрично шишенце някаква прахообразна консистенция. Ще я потърся и ще ти пратя линк да я видеш! Струва 2лв. Слага се като се отвори разшерителния сад на колата!(ако нямаш отвор на радиатора) запалва се колата. Оставя се да достигне работна температура! След това бавно, ама наистина по - малко и БАВНО сипваш от праха в разшерителния. По добре не изсипваи всичкото защото има опастност да не се разтвори добре и да стане на буца. След това караш 15 минути или я оставяш да си работи 15 мин на място, след като си затворил вече резширителя И си ОК!

сЛЕД МАЛКО ще ти кажа как се казва точно!

Редактирано от bankera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря ти за инфото. Ще чакам за името на добавката. Когато пипах радиатора отдолу не ми се стоди да е влажен. Също теча беше някъде под картера. Не съм проверил обаче тапата на радиатора и датчика дали не тее през тях. Също, чудя се дали може да тече от водната помпа без симптоми или това са симптомите на заминаваща помпа. Ще се радвам ако някой обясни.

Колега, благодаря ти за инфото. Ще чакам за името на добавката. Когато пипах радиатора отдолу не ми се стоди да е влажен. Също теча беше някъде под картера. Не съм проверил обаче тапата на радиатора и датчика дали не тее през тях. Също, чудя се дали може да тече от водната помпа без симптоми или това са симптомите на заминаваща помпа. Ще се радвам ако някой обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

STOP-LEAK-BOX.jpg

Дано да ти помгне! Пробвай го задължително и запомни сипва се БАВНО И ПОМАЛКО! НЕ ЦЯЛОТО НА ДОБРЕ ЗАГРЯД ДВИГАТЕЛ И ПОСЛЕ КАРАШ 15 МИНУТИ!

ABRO®

Редактирано от bankera
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре не сипвай добавка за лепене докато не локализираш проблема. Тези добавки имат навика най-вече да запушват радиаторчето на парното.

Ако все пак опреш до добавка най-добре я сипи направо в радиатора. От разширителния съд мнооого бавно ще слезе в радиатора и може да не помогне. Другото за добавките е да се спазва дозировката. Т.е. ако пише че работи за 11 литра охлаждащ обем да се сипе половината от опаковката за да няма "ауу" после.

Има и течни добавки (без стружки) които се водят че не запушват радиаторчето но не мога да препоръчам. Наскоро си купих за Реното такава Holts от Шел. Но не мога да кажа има ли файда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

grizzly, напълно съм съгласен с теб. ще локализирам проблема и тогава ще реша дали да ползвам добавка. Честно казано до сега не съм прибягвал към добавки а и от форума разбрах че има доста ментета. Дори и да са истински, не се знае дали няма по някакъв начин да навредят (особенно ако не се прилагат правилно). Тази седмица съм в Пловдив и като се върна в Бургас ще видя какво е положението.

Подкрепям също мнението на vladi_di но все пак не можах да разбера дали преди теча трябва да има симптоми или самият теч е симптом за предстоящ ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

също те съветвам да не бързаш с добавката,по вероятно теча ти се дъжи на това че като истине повечето гумени уплатнения се свиват и губят еластичноста си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах бодобен проблем спирам пред техноплис и на излизане гледам локва пот колата .След 2 часа нерви телефони обаждания останових че капачката на разширетелния съд не е била затворена като хората ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моят съвет е никога да не слагате от тези добавки!

Почти със сигурност оставате без парно

Ако все пак решите да спасите някой течащ радиатор-задължително изолирате радиаторчето на парното и карате така поне 1-2 дни

И повече от половината шишенце не сипвайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ABRO сипах и парно имам!

Ако все пак опреш до добавка най-добре я сипи направо в радиатора. :bia:

А този горния съвет ми е много интересно, как да бъде изпълнен!!?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката е временно решение което води след това до значително по-скъпи ремонти.Провери си всички маркучи,тройници,двойници и каквото има там преди да слагаш добавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес като отидох в гаража установих че под колата няма нищо. Колата не е карана от няколко дни (от както съм почнал темата). Очаквах всичкият антифриз да се е излял но нито капка.

Колеги, чудя се ако има теч от водната помпа то, той кога се случва- по време на работа на двигателя или след престой на колата.

За сега не знам какво да предприема, ще я карам така и ще я наблюдавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай го задължително и запомни сипва се БАВНО И ПОМАЛКО! НЕ ЦЯЛОТО НА ДОБРЕ ЗАГРЯД ДВИГАТЕЛ И ПОСЛЕ КАРАШ 15 МИНУТИ!

Нещо не разбрах, как така се сипва при работна температура? Нали като отвориш капачката на разширителния съд, антифриза ще кипне и ще почне да изтича!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...