Jump to content

Съвет за покупка на дизелово ауди А6 C5


Recommended Posts

2.5tdi quattro 180hp

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Здравейте колеги. Искам първо да се извиня за поредната тема, но с търсачката ми излизат само теми от 2005г. Та на въпроса интересува ме кола от определена обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11431764342471900&slink=amc7t5 . И ако може някой по запознат с дизелите да ми обясни малко повече какво да се гледа при такъв двигател. Чувал съм доста приказки за 2.5 150 коня двигателя че бил с "кашкавалени" валове и т.н. и ако може горе долу цена за обслужване и консумативи.

Благодаря предварително.

П.с. Километрите са без коментар и захабените копчета на климатроника и на врътката за фарове.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този първият собственик е бил голям пичага. Купил си е голямо семейно комби с голям дизелов двигател за да минава няма и 10К км на година  :hilezh:

 

Точно при тази кола няма как да са БЕЗ КОМЕНТАР точно километрите.... разбирам да говорим за 124-ка, така съм съгласен, ама точно душелюб да не му се кОсиш на километрите, явно си голям оптимист.

 

Мисля колегата Неотрейс беше постнал определението за мазохист: Собственик на душегуб с мултитроник и да му сложи чип  :hilezh:

 

 

Имай предвид, че като т гледам какво караш сега, това ще ти струва все едно да поддържаш 4 такива едновременно, да не говорим, че във всеки един момент могат да станат и осем  :lupe:

 

П.П. По добре да си купиш AFN 

 

Разширителните казанчета на тези коли сиви ли са, или е бил бял едно време? 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За километрите имам предвит без коментар, че не с му реалните. А къде видя мултитроник при положение, че е 6 степенна ръчна кутия? За поддръжката спор няма, но ремъци и водна помпа не се сменят всеки ден. Искам като отида на оглед да се ослушвам за някъкви по специфични шумове на заминаващо турбо, на разбито окачван и работи от този тип.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже наскоро търсих нов душегуб (карах преди това друг, но един камион му ева мамицата), прегледал съм  всички в Сф (поне преди 3 месеца). Критериите ми бяха куатро, фейс демек мноого запазено АКЕ, или BAU/BDH. Също така ръчка и заради това с напразни надежди ходих да го гледам и тоя. Дори не стигнах до бодване на кабел - страшен умореняк и въобще не се види на снимките за какъв тор става дума... Отсях по снимки 30-на обяви и реално гледах на место останалите подбрани 10. Наложи се да направя компромис за автомат, с единствената кола, която ми хареса в област София.

 

Ако може търси 2004 и не бързай.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що си търсил втори път душегуб? Рисков играч си а? Ю лайк ливин он ди едж? :hilezh:

 

Eдин път ти излиза късмета, ама втори път няма как да не се наиграеш :hilezh:

Други свестни мотори няма ли за тебе? Ауди имат доста мотори с по-добър баланс разход/вървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем си чувал,...  Хем те сърби. Ще ти кажа моята максима. Някой ходят  на риба, други имаме 2.5тди.

 Ако не попаднеш на добър екземпляр те чака:

1000лв. ремонт валове, кобилици......

 Като я купиш олекваш веднага с 1000лв за ангренаж, водна пома, стартер , алтернатор.

И Ако VP44(ГНП) се държи прилично..... ако не и там олекваш 350-1000лв.

Сложи и рейка обезателно в близко време, смяна масло, филтри, и някой друг сензор....

Сам си предници тази кола колко ще ти струва.
За ходовата част са поспаднали цените ама и там е изваждане.

Като вървене, няма какво да очакваш от кола 2тона, като разход ...9-17л/1000 иначе са пълни с глезотийки,   Иначе зимата е удоволствие с куатрото, голям хамбар е  комбито.,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера какво толкова им гледате на двигател и ходова част. Има си резервни части по моргите и по магазините - всичко се прави евтино и бързо.

Като не е наред боята, купето е посукано, екстрите не работят, таблото свети и прочие...спасението е само нова кола.

Ама не - масово хората си мислят, че мотора е важно да е добре. Затова е пълно и със скъсани от каране дизели, в които те е гнус да седнеш, но иначе са с добри двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А що си търсил втори път душегуб?

...

Прайм си интрига и давам храна, да не умират техническите теми в АКБ.

Искам дизел 4*4, комбинизон, с екстри, без ДПФ и в 10к бюджет. Б6, 1.9 и бензиновите отпадат по посочените. Единствената грешка в моя случай засега е автомата.

 

...

:zustimm: + специално за 2.5 си е хубаво и той да се прослуша доколкото може, за другите може компромис...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прайм си интрига и давам храна, да не умират техническите теми в АКБ.

Искам дизел 4*4, комбинизон, с екстри, без ДПФ и в 10к бюджет. Б6, 1.9 и бензиновите отпадат по посочените. Единствената грешка в моя случай засега е автомата.

 

Що отпада 1.9 не разбрах?

Има б6-ци , куатро, 1.9 ПД. Дето с чип вървят повече от душегуба и горят почти двойно по-малко. За обслужването да не говорим :hilezh:

 

И бензиновите мотори също не са нещо греховно и сатанинско, нали знаеш. Даже са доста по-безпроблемни от душегубите. И всичките вървят повече... От 1.8Т до 4.2... За звук и кеф също си мълча. И обичат газчицата. :hilezh:

 

Kaкто и да въртим, все си е преебавка душегуба, освен ако не е подарък... ама и тогава е спорно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен ъпгрейднатата 1.9 на юзъра, виждал ли си други ц5 1.9 с какво оборудване вървят обикновено? Б6 не ми харесва и ми е тясна. С малко напън 4Ф за близки пари ще е тотален гроб. На душегуба му знам кътните зъби, а и не е чааак толкова зле вървежа, ако е в добро състояние, с чипС. ...и ако не е с ужасното 5хп19.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: + специално за 2.5 си е хубаво и той да се прослуша доколкото може, за другите може компромис...

Ами не е приятно да правиш V6, особено сравнено с редови 4 цилиндров:)

Но ако го правиш за себе си и си убеден, че това е твоя мотор - не е икономически неоправдано или невъзможно.

За съжаление при диагностика почти нищо не излиза.

 

 На душегуба му знам кътните зъби

Ами това е от ключово значение. Все пак основен ремонт на душегуб струва колкото 1-2 дюзи за комънрейл:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво не ти харесва на A6 C4 ? Имам предвид AEL Quattro ?

 

Искаш визия, морално остаряла ти е... какво?

 

На мен лично повече от 10-11 колата градско не ми е харчила и аз я карам на къси разстояния зимата.

Какви са тези разходи 17  на душелюба  :nixweiss:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал, че не ми харесва ц4 аел, но поне аз не можах да намеря в интернет. Има една за 6700 мисля, че беше от Пловдив. А пък ми се кара малко по-нова кола. Затова се допитвам до мнение тук, защото знам, че доста хора карат 2.5 и почти нямат оплаквания.

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз сега я потърсих , но я няма. Момчето беше споменал, че ако не се продаде колата заминава за Германия.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Карс я има ;) http://www.cars.bg/c1207242

Споменал... говорил си с него ли?
Форумна ли е, читава е доста.

 

Не зная, наистина има по стара визия колата от C5 но пък онова си е таралеж в гащите, не върви повече, но пък харчи повече .

 

Чакай, че чак сега видях, че си писал, че доста хорта карат душегуб и нямат оплаквания  :hilezh:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше пусната и тук във форума. За сега ще си помисля дали искам дизелова или бензинова кола. Малко ми е писнало от газови бутилки и т.н. така че ще си помисля за сега.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEL Quattro - да знаеш, под 9 софийско не дава. Зимата и 10, но пак казвам, аз карам на къси разстояния.

Колата тежи 1860 КГ и е 4х4, не зная какво по малко може да се иска  :lupe: .

Извънградско може да се свали на 6 с нормално каране, до 120. Със до 160 дава разход 7. Все пак на 120 на 6-та скорост е на 2200 оборота  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не върви повече, но пък харчи повече

В никакъв случай не подстрекавам към случайна покупка на душегуб, даже въобще не го препоръчвам, ако не знаеш за Него и характера Му, но в цитата не съм съгласен с теб.

Голям проблем е автомата относно вървежа и разхода - дупка за нафта и к.с. и го заявявам с личен опит - справка подписа ми. АКН-а ми беше доста икономичен и движеше доста добре. В спритмонитор можеш да си извадиш статистика за моделите с ръчка и автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не подстрекавам към случайна покупка на душегуб, даже въобще не го препоръчвам, ако не знаеш за Него и характера Му, но в цитата не съм съгласен с теб.

Голям проблем е автомата относно вървежа и разхода - дупка за нафта и к.с. и го заявявам с личен опит - справка подписа ми. АКН-а ми беше доста икономичен и движеше доста добре. В спритмонитор можеш да си извадиш статистика за моделите с ръчка и автомат.

Верно бая гори, но ако се взема ддс на горивото и те кефи лошо няма. Иначе автомата някак създава усещане за премиум в тоя клас. Аз си оставям фен на ръчката и смятам скоро да се поглезя с нещо вървящо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че е старо и морално и физически, но дава едно добро вървене с малък разход, доста надежден мотор и още повече окачване и ламарини.

 

Имам такова и ще го сменям, но знам, че като сменя ще вдигна силно разходите за поддръжка, въпреки доста по-новата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...