MartinD1 Публикувано 10 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2015 halil buzКолега много полезна инфомарция, преди седмица като ходих до софия получих много силно блъскане отзад викам край някой каре, полуоска отиди , стигнах живот и здраве до софия и разбира се прибягнах до едно сервизче, дигнаха я момчетата гледахме,гледахме нищо свалихме я .. тя пак за инат спря да блъска... прибрах се и я хвърлих в гаража и сега тази седмица ще я нося да я гледаме.. аз мисля кардан или диф. защото блъска като подавам газ а не при смяна на скорости и за инфо. кутията я обслужих преди 2000км и сменихме тампона на кардана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
halil buz Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 колега огледай първо раздатката смени и маслото , и диф. смени маслото бурзо и евтино ,аз трудно повярвах ,че от тези масла може да се влезе в такива филми и проблеми. вдигни я на подемника ,вкл/ на директна след малко ще изкл. есп и абс, тогава виж дали задните колела движат дали поне едно от тях върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) днес я покарах и нямам блъскане но усещам вибрации, ще я кача тая седмица ... дано се размина с масалце, а раздатката и диф. колко масло събират литър? И като я вдигна ако върти или ако не върти ?!?! Редактирано 11 Октомври 2015 от MartinD1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
halil buz Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 предния диф. 1.1 л задния 1,5л раздатката торсена 0,5л о книги ,но моя побра 0.6л. ако не вартят задните колела зна4и раздатка няма масло или е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 значи по написаното от колегата halil buz разбирам че ако не се движат колелата отзад няма масло. какво е маслото на предния и задния диф и на тоя торсен и как се сменя че ми предстой смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Мисля че да, колега. Когато съм на "P" и двигателят е загрял са около 750-800. Но когато съм на "D" и на място, много често са около 500-600, но интересното е че не усещам колата да тресе или да не са й достатъчни. Здравей,при мен оборотите са 700 на загрял и P и 590 на D ... и за мен са си нормални Редактирано 11 Октомври 2015 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Пробва ли това което ти предложиш? Не изисква никакви усилия и може да си спестиш мнооого мъки и средства. Не е 100% сигурно, че проблемът е това, но не пречи да опиташ. Колега, пробвах го, удрянето значително намаля, но не е изчезнало. Междувременно забелязах и друго явление - когато колата работи на място и сменям и изреждам скоростите от P на R и на D, в момента на смяната се чува същия удар и метално прихлопване, което идва отдолу. Отново уточнявам - колата не се движи, а работи на място и просто сменям в различните режими на скоростния лост.В движение най-силният удар е единствено при намаляване на скоростта и връщане от втора на първа. Това ме навява на мисълта да не би наистина проблемът да си е от кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
halil buz Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Здравей,при мен оборотите са 700 на загрял и P и 590 на D ... и за мен са си нормални и при мен е такано на байр даржи не тругва назад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Междувременно забелязах и друго явление - когато колата работи на място и сменям и изреждам скоростите от P на R и на D, в момента на смяната се чува същия удар и метално прихлопване, което идва отдолу. Отново уточнявам - колата не се движи, а работи на място и просто сменям в различните режими на скоростния лост.В движение най-силният удар е единствено при намаляване на скоростта и връщане от втора на първа. Това ме навява на мисълта да не би наистина проблемът да си е от кутията?Добре защо просто не провериш цялата трансмисия отдолу за луфтове и тампоните как са? Това същото упражнение на канал ще каже веднага ако нещо не е както трябва след кутията. А между другото как се държи на D, има ли повече от нормалното вибрация спрямо N? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgidoykov Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Здравейте. Проблемът се изразява в следното - когато искам да спра на място и се стигне до връщане от втора на първа предавка, автоматикът включва първа предавка с удар. Например - карам си с някаква скорост - да речем 60 км/ч. Идва светофар и трябва да спра. Започвам да намалявам и кутията съответно започва да връща предавки - 5-4-3-2-1. В момента в който вече съм с около 10-15 км/ч и е време да върне първа, удря силно в момента на включването й. Забелязал съм че останалите предавки ги включва меко и няма подобни удари. Когато потеглям от място, превключването от първа на втора също е доста по-меко. Проблемът се проявява единствено при спиране и връщане от втора на първа.За ремонт ли е кутията?А сменяно ли е маслото и филтъра на кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 13 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 DLS, категорично няма повече от нормалните вибрации на "Д". За проверката - другата седмица ще я закарам за оглед, но това от което ме е страх е че много познати и приятели са имали различни дребни проблеми с кутиите, но като ги закарат на сервиз веднага им измислят скъпи проблеми от рода на турбина, фрикционни дискове и не знам си още какво, само за да избият повече пари. Затова търся надежден специалист, който да ми каже къде реално е проблемът. Георги, маслото е сменяно миналата година /т.е преди около 40 000 километра/, но не е сменяно с машина, т.е не е източено напълно, а са отвили пробката да изтече и просто са доляли, при което голяма част от старото масло остава вътре и не знам доколко ефективна е била смяната му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgidoykov Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 (Редактирано) Еми според мен при този пробег няма да е лошо да го смениш както си трябва. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 13 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2015 Колега тампон на диференциала виж... а аз за моя проблем не съм ходил още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
halil buz Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 колеги, по принцип кутията ZF 5HP24A т.е. кутията на С 6 не се разваля лесно дават е за наи здравата и РС 6 е със сащата кутия ,само ако е с малко масло или не сменено масло може да се прецака,даржи на 900н/м , направих РС 6 на 920н/м софтуер и вече 2 години няма ядове със кутията,да търсим другаде проблема не да се захващаме за най скъпото,симптомите на хидроъселователя като е спукан или дебалансиран са други и постоянни -от личен опит го знам, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 Аз не съм ходил още поради липса на време.. но вчера влезнах в черен път и с тоя дъжт задното си върти яко но все пак ще се сменят масла на диф и раздатка и ще я гледаме..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Колега, огледайте каретата, кардана ,диф-а и раздатката за луфтове . От разбити предни карета при мен имаше удряне при отнемане на газ и след това като подам . Също и като сменя предавките 2-3 и надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Чак толкова разбити кареда не съм виждал, но по другите точки са възможни почти невероятни фуфтове, които ще чаткат точно като отпуснеш до полусъединител или в случая като включиш на Д. Връщането на първа и от трата на втора също е проблем в такъв случай, но когато е автмат оборотите варирират по-малко, смяната е по-плавна и точна и е нормално да не се усеща винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 15 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Днес имах път по маршрут, по който няма почти никакво движение и е изключително тихо. Реших нарочно няколко пъти да намаля от 60-70 км/ч до 0 км/ч. След това от 30-40 пак до 0. Целта беше да накарам автоматикът да върне от втора на първа, респективно да провокирам удар. Свалих прозорците и вече категорично мога да заявя че точно в момента на удара, който се усеща в купето, се чува метално дрънчене, наподобяващо еднократно удряне на два метални пръта един в друг. Металният звук идва някъде отдолу.Обадих се в един сервиз за автоматици, обясних ситуацията и там ми казаха че са 90 % сигурни че скоростите нямат нищо общо с това. Искат да закарам колата, за да огледат диференциал, раздатка, тампони и т.н. Питаха ме дали е куатро и като казах че е куатро, вече бяха почти сигурни. Другата седмица ще я закарам и ще пиша какво са открили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Звука отдолу можеш да разбереш откъде идва супер лесно, просто вдигаш колата и развърваш кардана и задните гуми, в момента на обиране на луфта ако не е от тампон, а авно не е, ще усетиш и чуеш какво става. Тук трябва да се молиш да е само от едно място, а не цялата трансмисия да има малки луфтове. Пробвай ако ти се занимава преди сервиза да включиш ниска предавка да ръчен режим и да попадеш и отнемеш газта рязко, би трбявало въпреки омекотяващото действие на автомата да ги има пак ударите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 А дали може да е каре на кардана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 16 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2015 Пробвай ако ти се занимава преди сервиза да включиш ниска предавка да ръчен режим и да попадеш и отнемеш газта рязко, би трбявало въпреки омекотяващото действие на автомата да ги има пак ударите. Мога да огранича превключването на предавките до първа в ръчен режим и да подам и отпускам рязко няколко пъти. Това се иска, нали? Ако е така, още днес ще го пробвам и ще пиша.А дали може да е каре на кардана? Нямам представа, колега, но се надявам на огледа в сервиза да установят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Reset-a на скоростната чрез метода с педала помогна и при мен. При спиране не се усеща почти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Как точно става този ресет колега ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 От 1-вата страница в темата. 1. Даваш на контакт /не палиш колата/;2. Настъпваш педала на газта до долу и го задържаш в това положение 20 секунди;3. Пускаш педала, палиш колата и правиш едно кръгче за тест; Аз го пробвах когато имах проблеми с ритането при смъкване на скоростите /от 3-та на 2-ра/ и при мен нямаше ефект, но проблема се оказа в дебитомера при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sami87 Публикувано 24 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2015 Здравейте! Аз също имам проблем с автоматика. Бавно превключва от 2-ра на 3_та, понякога това отнема доста време и нарочно вдигам оборотите над 3к и при отпускане на педала сменя предавката...но понякога не се получава... продължава да си се движи на 2-ра и вие като чакал от високите обороти... какво ли може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване