Toshko Публикувано 19 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2006 Здравейте,Имам следния пробелм - когато колата стои цяла нощ в гаража дори и след дни когато се предполага, че трябва да е изтинала добре като дам контакт лампичката за подгряване на свещите светва за няма и секунда и гасне. След това паля сравнително трудно - въртя 6-7 секунди.Веднъж ми се случи колата да нощува на открито и то в планината. Температурите през нощта бяха -8, -9 градуса, а сутринта когато тръгнах да паля термометърът показваше -3.5 градуса. Тогава лампичката за подгряване светна и поработи няколко секунди.Та въпросът ми е има ли датчик който мери кога да се пусне подгряването и ако да, къде се намира този датчик, за да се помъча да оправя проблема. Също така ще се радвам ако споделите опит и кажете от какво може да се получава този проблем (може да не е това което аз си мисля). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 19 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2006 Аз,също съм забелязъл,че колкото е по студено времето толкова по дълго свети въпросния индикатор.Но при мен свети 3-4 секунди през лятото и 10-15 секунди при -3 С,но и при двата случая пали от четвърт оборот(както се казва),няма и секунда,дова ме кара да мисля,че нещо при тебе не е както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 когато захладня времето и моята по4на да пали трудно но като ходих до софия реших да мина покрай жоро от суходол за една диагностика и човека докато я закачи на компа и вика:"пали трудно, нали?"...центровката не била добре.и има няма 5мин я докара на място.сега наистина пали само от 4етвърт, докато преди въртях по десетина оборота.същевремино ми изкорми и катализатора и после го завариха-целия беше задръстен.та идеята ми е да отидеш на диагностика.там всичко си казва-дори и за свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 Toshko : имах твоя проблем - вече го нямам ! Смени си свещите и направи центровка От сигурен източник знам, че новата свещ грее само на върха си, старата - по цялата си повърхност, това е проблем. Аз когато смених моите свещи започна да работи по-дълго лампата за подгряване при по-ниски температури и след това колата пали от 1/4 оборот Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 20 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 Благодаря на всички за отговорите!Май ще започна първо с диагностиката, защото 6 свещи сигурно са скъпо удоволствие А относно диагностиката някой има ли представа дали ще върши работа и при моя автомобил? Колата е от края на 97-ма година и доколкото разбрах немогла да се настройва. Механично се гласело нещо при смяна на ремъците и след това с компютър само се проверява дали всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 (Редактирано) Благодаря на всички за отговорите!Май ще започна първо с диагностиката, защото 6 свещи сигурно са скъпо удоволствие А относно диагностиката някой има ли представа дали ще върши работа и при моя автомобил? Колата е от края на 97-ма година и доколкото разбрах немогла да се настройва. Механично се гласело нещо при смяна на ремъците и след това с компютър само се проверява дали всичко е наред.ДА! центровката се диагностицира на комп. а самото регулиране се прави с един шестограм за 5 мин-без да се разглабя нищо(освен един пластмасов капак на ангренажа, който е с щипки и декоративния капак на мотора.) Редактирано 20 Декември 2006 от taf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 Май ще започна първо с диагностиката, защото 6 свещи сигурно са скъпо удоволствие Моят съвет е да не ги сменяш 1 по 1, веднъж всичките накуп и си знаеш, че 1-2 години нямаш грижи Иначе като цяло твоята кола си е скъпо удоволствие...Предполагам можеш да си намериш 6 свещи за около 100-120лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 (Редактирано) Ще ме прощаваш че те разочаровам, но читавите подгряващи свещи са 100-120 лв. бройката, а не за 6 бройки да дадеш същите пари.. Редактирано 20 Декември 2006 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 20 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 Тъй...значи трябва да гледам без свещи да мина Все пак нямат ли някакъв датчик който да казва кога да се включат и кога не? Щом при -3.5 градуса тръгнаха явно ги имам и работят само дето не когато трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 (Редактирано) Ако не се лъжа под 8'С трябва да се включват, така че явно знаят кога да се пуснат, въпроса е защо въпреки това двигателя не пали лесно.Между другото виж на www.kanex.bg за свещи, но не знам доколко марката е читава. За всеки случай не са по 100 лева (коет и според мен е много). Редактирано 20 Декември 2006 от stani76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 20 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2006 Аз съм сменял подгряващи свещи. 40 лв бройката на Бош сервиз за AFB-AKN двигател. Започна да свети постоянно лампата за подгряване и бяха изгорели 4 свещи. След няколко месеца само при две изгорели свещи не ми даде сигнализация. Открихме ги при диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 21 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2006 ВЕСКО : моите са най-добрия и скъп модел на Бош - 45лв 4-те (с отстъпка за служител на Бош Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 21 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2006 ВЕСКО : моите са най-добрия и скъп модел на Бош - 45лв 4-те (с отстъпка за служител на БошИ моите са малко над 11 лв едната Champion(естествено с отстъпка). Аз също се учудвам откъде Веско е взел тази цена. Според мен 40-50 лв максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2006 Не че искам да обиждам любителите на великата фирма Бош, НО голяма част от проблемите по нашите коли (AAT/AEL двигатели) се дължат на възли и детайли от въпросната компания - класически пример е дебитомера, производство на френския клон на Бош (гадни франсета, каквот пипнат ръцете си оставят ). Като имаме в предвид и дългогодишния опит на едни наши южни съседи във фалшификацията на продукти на Бош, бих казал че въпросната марка отдавна не е мой фаворит при покупка на подобни консумативи..А най-лесно е да попитаме Димо да ни каже примерни цени за няколко различни марки.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 21 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2006 (Редактирано) Аз пък уважавам марката, вярно не съм се сблъсквал с такъв дебитомер (за моя радост) , но съм чел доста за проблемите по тях... Нормално е всяка фирма да се изложи поне с 1-2 продукта...Но нека не забравяме, че говорим за коли на 10+ години, стандартите за качество са други...Едно време (преди около 20-тина години) всичко е правено за вечни времена......Всичко, което досега съм купувал с тази марка е с гарантиран произход и с отстъпка, а качеството на оригинала Бош е доста високо... независимо къде се произвежда... Та това ме кара да сменям консумативи предимно с Бош... ВЕСКО : ако говориш за NGK - нормално е цените да хвърчат нагоре, а след 1.1.2007 ще си е...т м....та, причината - защитни мита на Европейския съюз... Редактирано 21 Декември 2006 от galaboff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 21 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2006 BECKO ако кажем че бош не произвежда качествени продукти трябва от колите ни да остане само купето щото в общи линии само това не е произведено от тях . И аз при възможност избирам техните продукти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 21 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2006 Веско е прав в смисъл, че повечето неща на реномирани фирми, които се внасят в България са своеобразно "второ качество". Това важи с пълна сила и за самите автомобили, с изключение само на най-престижните марки - Ауди, БМВ, Мерцедес и още максимум 2. Този въпрос сме го дискутирали нееднократно във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 колко ~струва диагностика и центровка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2006 При Мишо е 20-30 лв., и за други места съм чувал подобни цифри.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Публикувано 28 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2006 При Мишо е 20-30 лв., и за други места съм чувал подобни цифри..Благодаря за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts