Jump to content

А6 2.7 битурбо ръчка


Recommended Posts

Евтино 2.7Т е голяма грешка да се купува, ако не знаеш какво правиш. Да не говорим, че в 99% от случаите, причината за смяна на всичко отпред е челен удар. Дано да не съм лош пророк, но..... Аз лично такава кола не бих купил, всичко сменено, а евтина.

Една бърза сметка, като не гледам цените за труд:

- ги за 2.7Т, поне 1000 лв

- съединител е минимум 300лв

- частите по фейса(фарове, маска, капак, броня, калници) едва ли са под 800лв

И то какво излезе.....

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледах я бая сякаш няма удар пича казва че си я е правил за него си той я е редил, газовата е била с течна фаза но гръмнала помпата и затова сложил инжекцион, има доста коли и ги продава смисал затова и гледа една по една да заминават естествено всичко е късмет при такива коли

Но като цяло нищо незнам за тези мотори имал съм а4 1.8 т и А8 4.2 хаха този корав ли го дават или пиклив като някои 2.5 тди някакво мнение ако може

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

железен двигател.имам две такива,ръчка и автомат.на автомата му правих ремап,избуших му катализаторите,сега ще му сменя и колекторите.смених му турбините и по нищо не отстъпва на ръчката.мога да кажа само хубави думи за въпросния мотор и автомобил като цяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтино 2.7Т е голяма грешка да се купува, ако не знаеш какво правиш. Да не говорим, че в 99% от случаите, причината за смяна на всичко отпред е челен удар. Дано да не съм лош пророк, но..... Аз лично такава кола не бих купил, всичко сменено, а евтина.

Една бърза сметка, като не гледам цените за труд:

- ги за 2.7Т, поне 1000 лв

- съединител е минимум 300лв

- частите по фейса(фарове, маска, капак, броня, калници) едва ли са под 800лв

И то какво излезе.....

 

Я кай къде ги слагате тея ГИ за по 1000лв щот на мен само дюзите са ми 660лв ? Цялото ГИ с тридневния монтаж ми стъпи 2300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преебали са те яко :hilezh:

 

http://unigas.bg/prices/price-gas-injection/

http://www.газов-инжекцион.com/ceni.html

 

На шестаци не съм правил, но за 1.8Т ГИ може да се събере за 400 лева с бутилката! Толкова струват частите. Вече монтажа всеки взима колкото си иска. В плевен искат 100лв, в софия поне още 300 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нека да съм преебан яко па колата ми да си върви като на бензин ;) Ако има значение всичко е подбирано с тенденция за чип. Дай по-ниска оферта за ГИ с обд, бързи дюзи, мощен изпарител, бутилка на мястото на резервната и пълначка при капачката на резервоара и веднага отивам да им кажа, че са ме преебали яко и да си ми върнат парите. На тая кола ако намериш някой дето да се навие да ти монтира ГИ за 200лв ела и ми звънни. На времето във фобос монтажа на 4 цилиндъра беше 350лв. Звънях им да питам за моята и едва не ми затвориха като чуха каква е  :)  Та като дръпнах чертата предпочетох срещу 2300 да ми я монтират хора които имат опит с тоя двигател отколкото за 1700(такава беше офертата за ловато в Стара Загора) да ми я монтира човек който ми казва, че няма опит с 2.7Т но има голям опит с 1.8Т а те двигателите били почти същите, нямало особенности :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложихме преди година на 2.7 автомат ГИ, бутилка вместо резервна гума, скрита пълначка, 2 дена монтаж и няма разлика във вървежа с бензин, 1450 лева по спомен, може и да бъркам с 100лв, но не повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема лошо в благотворителността!

Човека е подарил двуседмично море на някой газаджия-късметлия :hilezh:

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кай къде ги слагате тея ГИ за по 1000лв щот на мен само дюзите са ми 660лв ? Цялото ГИ с тридневния монтаж ми стъпи 2300лв.

Цените бяха супер примерни и възможно най-ниските, за които се сетих докато писах мнението. Какво подскачаш като охапан, това че теб са те ебнали не значи, че всички други трябва да са балъчета. Този двигател, от 98-ма година се монтира, не е някаква извънземна технология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем ок. Кажете тогава от къде да пазарувам на вашите цени и да давам по 50лв за дюза вместо по 110, да дам 100лв за изпарител вместо за 300, филтъра ми да е от 5лв а не тия от по 35... За качеството разбрах, че е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те опре пак ми драсни и ще се опитам да те насоча, мисля че му пазех някъде номера на майстора, иначе аз лично не знам от къде си купува компонентите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем ок. Кажете тогава от къде да пазарувам на вашите цени и да давам по 50лв за дюза вместо по 110, да дам 100лв за изпарител вместо за 300, филтъра ми да е от 5лв а не тия от по 35... За качеството разбрах, че е същото.

Ако познаваш или се запознаеш с правилните хора, всичко е възможно. Просто трябва да се инвестира време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

железен двигател.имам две такива,ръчка и автомат.на автомата му правих ремап,избуших му катализаторите,сега ще му сменя и колекторите.смених му турбините и по нищо не отстъпва на ръчката.мога да кажа само хубави думи за въпросния мотор и автомобил като цяло

Вярно ли е железен? Аз мислех, че е алуминиев двигателя. Всеки ден човек научава нещо ново.

Цените бяха супер примерни и възможно най-ниските, за които се сетих докато писах мнението. Какво подскачаш като охапан, това че теб са те ебнали не значи, че всички други трябва да са балъчета. Този двигател, от 98-ма година се монтира, не е някаква извънземна технология.

Най евтините цени за компонент по ГИ невинаги са удачни ако смяташ да го ползваш за по дълъг период от време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най евтините цени за компонент по ГИ невинаги са удачни ако смяташ да го ползваш за по дълъг период от време.

Ама наистина ли? Аз си мислех, че като си купя Дачия, ще е по-яка от Майбах.

Стува ми се, че някой хора не четат какво се пише, а само плямпат. Първоначалното мнение беше свързано с обявата, колата беше под 6000лв, с вложени в нея минимум 2000лв за части без труда, а то е ясно, че са повече от 2000лв. Тоест какво остава от тази кола като състояние, при положение,че се продава за 6000лв, а в нея преди месец са набити минимум 2000лв без труд. Четете малко преди да поучавате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Плевен за 2,7 цена на ГИ с обд,скрита пълначка,бутилка за рез.гума и т.н. 1250лв с известен пазарлък,като ГУ е съобразен с това,че колата е надута на около 300к.с.,на моята 2,8 пак там сложих ГИ на 790лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...