Jump to content

спешно странен боботещ звук audi a6 2,5tdi v6


Kanazirski

Recommended Posts

...но реших че аудито е моята кола намерих я на далавера 2000лв ...

...само проблем с валовете имам и повдигачите и кобилиците...

 

:flehan: :flehan: :flehan: :flehan: :flehan: :flehan: :flehan: :flehan: :flehan: 

:steinigung:

Е, това ми иде да си го сложа в подписа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 204
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

знам но не ми се сменят валове сега  засега само центроване  ..... ако има кои да ми подари валове ще ги сменя ако ли не здраве да е 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо ще ме умориш човек ... един съвет приятелски или както искаш го приеми. 

 

ако няма да влагаш пари в тая кола я продай овреме понеже след това само за части ще става ако изобщо и те стават ...

тая кола изобщо тая марка от 2000г и нагоре се иска поддръжка при това не евтина и не става с подаряване или втора ръка части за повечето неща :)

 

нооо дано я оправиш без пари 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя душко рядко подминава 3200 оборота... Досега само веднъж е отивала до 4000 и то защото без да искам съм я бутнал на S... даже се замислих кво се случава с автомата че не качва скорост и тогава видях че съм на S :)

Иначе, редовно по навик си я карам с около 90 хаха. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако и ти си я взел подарена, нормално е да те е страх.

Натискам си когато е необходимо и колко си може до лютеницата, тия коне само да пасат ли ги отглеждам? Гледам как са подковите, има ли тунджа, следя за симптоми в коремно-чревния тракт и се возим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да е взета подарена не мога да разбера?Трябва винаги да се кара на макс ли?Какъв е проблема човек да си кара нормално колата и да си спазва ограниченията на скороста?Аз примерно не обичам бързите и рискови скорости,и изпреварвания.Всичко си е до човек и направен избор!

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато ми омръзне ще я продам моята е 99 г  карам я бързо карам я и бавно добре се държи добре ускорява само трябва да вдигни градусите малко си трака но надувам alpine и не чувам .......когато си купиш кола V6 150 кончета (кои живи кои умрели )  с 90 да я караш  е престъпление досега всичко в нея съм стегнал за почти без пари  най-скъпото е акумулатора които купих ония ден  и когато ми писне от тракането ще сменя валовете ...........  и това че я намерих за 2к колата не значи че е морга 1 приятел си взе същата за 4к  и вчера излезе от сервиза с диагноза изпадали кобилици  а колата му е по зле от моята 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги,несъм я взел подарък... Карам камион и от там стилът и навиците се прехвърлят и към колата. Но като цяло несъм привърженик на високите скорости... колкото до колата, нямя нищо вечно скапва се сменяш и пак си в джаза :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако и ти си я взел подарена, нормално е да те е страх.

Натискам си когато е необходимо и колко си може до лютеницата, тия коне само да пасат ли ги отглеждам? Гледам как са подковите, има ли тунджа, следя за симптоми в коремно-чревния тракт и се возим.

:hilezh:  :zustimm:  :rock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги карате тия душегуби бе :D Моята като я ръчкам, си я ръчкам стабилно, но през повечето време съм като камион - повече от 1800-2000 об/мин не минава  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И автомат и ръчка съм го карал душегуба. Под 2000 е все едно и също, просто трябва да го зачеркнат тоя диапазон за употреба на този мотор :hilezh:

@Митака 7... прав си по принцип, квартално каране си е нормално за тия обороти. Хубавото на автомата е, че на практика не ползва диапазона 1000 до 2000 и има повече резерв от мощ, който обаче после си го глътва, ако сгазиш педала, за разлика от ръчката  :)

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем редовно карам ръчката от 1500-2200. Ама изпадат ли съчмите, докато има тяга. Точно преди червеното почва да тъпче и нагоре няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше 2.5 тди 180 коня автомат и до 2000 оборота беше трагедия. Реално вървеше от 2200 до 4000, но аз си я карах в диапазона 2000-3200. 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

310Нм от 1500 до 3000 об/мин - така го дават по книжка, така че не е проблем да се кара с по-ниски обороти. Е, 2.5 върви след 2к ама за градско каране си се засилвам леко на 4та до 50-60км/ч и си е точно като камион :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, най-добре ще направиш. Късмет с продажбата.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така тия не се обадиха все тая .... сега колата я докарах до великите 0 градус заспа работи идеално не трака върви идеално до сега така не е работила ...всичко беше до центровката  ........ благодаря на колегите във форума  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...