Ichi Vielicata Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) Здравейте колеги! Някой можели да ми помогне искам да повдигна малко духа на моето Ауди 80 2.0 Е механична инжекция, дали ще се получи с турбина от (турбо дизелова осемдесятка ) или по някакъв друг начин. Пропуснах да кажа,че имам и газ! Благодаря предварително ! Редактирано 6 Ноември 2015 от Ichi Vielicata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Колко грешни левчета си заделил за проекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Петък е............започва се.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177198 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Освен да му пръднеш в ауспуха на това хАлди, друго няма да помогне ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Ша съ праии бигачка начи. Ша слидя в инерйес прьоектъ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 ......е поне 15-тина поста изчакайте ве, що веднага с подсечката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) Опаааа, най - накрая тема за тунинг на ауди осемдесет, преднячка! Залагам, че този път бюджетът ще е цели 1000 лева! Редактирано 6 Ноември 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Закарай го в Надин, те там ще го повдигнат с крана...духа, муха, с колата, преди да я сложат в пресата. Тая тема...то че е петък, ами и на ракийка ще да е бил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ichi Vielicata Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 парите не са определени но въпросът ми е дали може да се получи нещо качествено и смислено. Най- вече се интересувам от по-леко турбиниране смисъс дали ще стане нещо ако използвам система от осемдесяткя турбодизел за моята бензинка? Просто искам малко повече ряс да има !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) А масло дали ша стига до вентилатора, или ще се маже с трици, а като се напръчи турбото, какво ша мисли тая инджекция, па това МАП, треели да има, все интересни въпроси ми се въртят... Давайте идеИ на чуеко, че я е закъсал кат " Марко на Косово поле". Па за "долнището', нищо не се казва, а кой ша ти прай дженерационето, а всмукационето...Или ша ползваш тръбите от прахосмукачката. Редактирано 6 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ichi Vielicata Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Колко грешни левчета си заделил за проекта? не са определени но ще мога ли да постигна нещо със система от осемдесятка турбодизел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Отдели си едни 2000лв.След това си купи един турбо мАтор и го наръгай в коша на мястото на този.След това ще се наложи да смениш и съединителя,да смениш и окачването,да направиш ъпгрейд и на спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 ЕЕЕ ама то по-убаво да си купи друга кола.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) . Редактирано 6 Ноември 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Здравейте колеги!Здравей!Имаш ли представа как работи турбо мотора, как работи атмосферния такъв и какви са основните конструктивни разлики между двата? Не очакваш да има турбо кит Plug&Play за твоя мотор, нали? Сам ли ще правиш модификациите или разчиташ на "майстори"?Най-тънкото е забождане на някакво турбо с механични клапани, лек надув - 0.5-0.6 бара , каране само на газ (с обикновена АГУ) и очакваш мотора да роди при всяко по-сериозно настъпване на газта. И ей така по груби сметки едно 2000 лв. трябва да си приготвил. Та на въпроса ти "качествено и смислено" - качествено може би, смислено - едва ли. Прощавай за закъснението,но не съм влизал от много време във форума.Всичко по мотора си е сток,не е правено нищо,освен пълна ревизия с нови части.Каран е само на газ около 60 000км на 0.7 налягане обаче с хубаво масло,само 10в60 съм слагал.На това налягане вървеше оптимално и то без кулер.Ако имаш други въпроси питай смело @lz2pic - колегата е турбинирал АВК, което не е много по-различно от твоето AAD(предполагам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ichi Vielicata Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 А масло дали ша стига до вентилатора, или ще се маже с трици, а като се напръчи турбото, какво ша мисли тая инджекция, па това МАП, треели да има, все интересни въпроси ми се въртят... Давайте идеИ на чуеко, че я е закъсал кат " Марко на Косово поле". Па за "долнището', нищо не се казва, а кой ша ти прай дженерационето, а всмукационето...Или ша ползваш тръбите от прахосмукачти ако искаш на твойто можеш да му слагаш и захранка за шарани акощеш, но ако обичаш спри с тъпотйте щот несме тук да се базикаме на другите а да си помагаме с квот можем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Ми, ние ти помагаме.... Ама Ти ич не го разбиргаш. С пръдня боя не става, и с лайна зид се не маже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Колега благодари че механичната инжекция те вози все още безпроблемно и ако нещо не се развали не дигай изобщо капака да не почне да киуфка тоз гениален инжекцион че ше видиш турбо . Карай я колицата докато решиш пък като събереш сили ще вземеш нещо по ряЗко ,това е най-разумното . П.П. Ако все още не си разбрал че не става в прав текст ,по-добре потърси разни теми на мераклии за подобни засилки та да охладиш мераците . На всички тук са им се въртяли подобни безмислени идеи ,но е добре да не задълбаваш че ще те нападнат тук по реЗките колеги ще те пратат и на чип да ходиш . В Маднес обажда ли се ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) Колега, аз сам си турбинирах фокуса от-до, и съм наясно какво приключение с нейзвестен край е, честно ти казвам - не се занимавай с турбиниране...от всяко дърво, свирка не става! Ако толкова държиш да караш по- бърза 80-ка( което аз не бих правил, но времето и парите са си твои), се ориентирай към насаждане на 1.8Т мотор. Редактирано 6 Ноември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Което не значи че колата ти ще стане много БЪРЗа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване