Jump to content

Тунинг на Ауди 80 2.0Е мех.инжекция


Recommended Posts

Здравейте колеги! Някой можели да ми помогне искам да повдигна малко духа на моето Ауди 80 2.0 Е   механична инжекция, дали ще се получи с турбина от (турбо дизелова осемдесятка ) или по някакъв друг начин. Пропуснах да кажа,че имам и газ! Благодаря предварително !

Редактирано от Ichi Vielicata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опаааа, най - накрая тема за тунинг на ауди осемдесет, преднячка! Залагам, че този път бюджетът ще е цели 1000 лева!

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай го в Надин, те там ще го повдигнат с крана...духа, муха, с колата, преди да я сложат в пресата.

Тая тема...то че е петък, ами и на ракийка ще да е бил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парите не са определени но въпросът ми е дали може да се получи нещо качествено и смислено. Най- вече се интересувам от по-леко турбиниране смисъс дали ще стане нещо ако използвам система от осемдесяткя турбодизел за моята бензинка?                    Просто искам малко повече ряс да има !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А масло дали ша стига до  вентилатора, или ще се маже с трици, а като се напръчи турбото, какво ша  мисли тая инджекция, па това МАП, треели да има, все интересни въпроси ми се въртят... Давайте идеИ  на чуеко, че я е закъсал кат " Марко на Косово поле".

 Па за "долнището', нищо не се казва, а кой ша ти прай дженерационето, а всмукационето...Или ша ползваш тръбите от прахосмукачката.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко грешни левчета  си заделил за проекта?

 

 не  са определени но ще мога ли да постигна нещо със система от осемдесятка турбодизел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдели си едни 2000лв.След това си купи един турбо мАтор и го наръгай в коша на мястото на този.

След това ще се наложи да смениш и съединителя,да смениш и окачването,да направиш ъпгрейд и на спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Здравей!

Имаш ли представа как работи турбо мотора, как работи атмосферния такъв и какви са основните конструктивни разлики между двата? Не очакваш да има турбо кит Plug&Play за твоя мотор, нали? Сам ли ще правиш модификациите или разчиташ на "майстори"?

Най-тънкото е забождане на някакво турбо с механични клапани, лек надув - 0.5-0.6 бара , каране само на газ (с обикновена АГУ) и очакваш мотора да роди при всяко по-сериозно настъпване на газта. И ей така по груби сметки едно 2000 лв. трябва да си приготвил. Та на въпроса ти "качествено и смислено" - качествено може би, смислено - едва ли.

 

Прощавай за закъснението,но не съм влизал от много време във форума.

Всичко по мотора си е сток,не е правено нищо,освен пълна ревизия с нови части.

Каран е само на газ около 60 000км на 0.7 налягане обаче с хубаво масло,само 10в60 съм слагал.

На това налягане вървеше оптимално и то без кулер.

Ако имаш други въпроси питай смело :)

 

@lz2pic - колегата е турбинирал АВК, което не е много по-различно от твоето AAD(предполагам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А масло дали ша стига до  вентилатора, или ще се маже с трици, а като се напръчи турбото, какво ша  мисли тая инджекция, па това МАП, треели да има, все интересни въпроси ми се въртят... Давайте идеИ  на чуеко, че я е закъсал кат " Марко на Косово поле".

 Па за "долнището', нищо не се казва, а кой ша ти прай дженерационето, а всмукационето...Или ша ползваш тръбите от прахосмукач

ти ако искаш на твойто можеш да му слагаш и захранка за шарани акощеш, но ако обичаш спри с тъпотйте щот несме тук да се базикаме на другите а да си помагаме с квот можем 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, ние ти помагаме.... Ама Ти ич не го разбиргаш.  

С пръдня боя не става, и с лайна зид се не маже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодари че механичната инжекция те вози все още безпроблемно и ако нещо не се развали не дигай изобщо капака да не почне да киуфка тоз гениален инжекцион че ше видиш турбо . Карай я колицата докато решиш пък като събереш сили ще вземеш нещо по ряЗко ,това е най-разумното . 

 

П.П. Ако все още не си разбрал че не става в прав текст ,по-добре потърси разни теми на мераклии за подобни засилки та да охладиш мераците . На всички тук са им се въртяли подобни безмислени идеи ,но е добре да не задълбаваш че ще те нападнат тук по реЗките колеги ще те пратат и на чип да ходиш . В Маднес обажда ли се ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз сам си турбинирах фокуса от-до, и съм наясно какво приключение с нейзвестен край е, честно ти казвам - не се занимавай с турбиниране...от всяко дърво, свирка не става! Ако толкова държиш да караш по- бърза 80-ка( което аз не бих правил, но времето и парите са си твои), се ориентирай към насаждане на 1.8Т мотор.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...