N1995 Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Отваряне на багажника с крак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 (Редактирано) това го няма за 4ф нали? Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 23 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 Няма го. Много яка естра. Лошото е, че както виждам масово ако колата е мръсна или особено в сериозна зима не работи, явно се зацапва датчикът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2018 2012 Ауди пускат екстрата - леш, я работи, я не. Спират я, колите 2013 я нямат. 2014 пускат обновена версия, която работи супер. Ще пиша като се върна от морето и я подкарам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 Моята е 2014-та......, ту работи, ту не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 Риташ под номера и чакаш 2 секунди? Тествах на колегата 10/10 работи 2014 и тя... може кал нещо, знам ли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoband Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 (Редактирано) On 7/21/2018 at 6:54 PM, N1995 said: Значи е нещо друго съвсем. Вероятно сензора за наклон... Да дам отчет, иначе остава във въздуха Оказа се, че всички тези грешки са от допълнително монтирания имобилайзер, който изискват застрахователите за Каското! Изтрихме ги всичките, ама пък каква е гаранцията, че няма да се появят пак в един момент - никаква !?! Редактирано 23 Юли 2018 от didkoband Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 преди 45 минути, didkoband написа: Да дам отчет, иначе остава във въздуха Оказа се, че всички тези грешки са от допълнително монтирания имобилайзер, който изискват застрахователите за Каското! Изтрихме ги всичките, ама пък каква е гаранцията, че няма да се появят пак в един момент - никаква !?! От него е. На мен непрекъснато ми пълни списъка от грешки в историята. Само че при мен запалва грешка за проблем в спортния диференциал и въздушно окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 За това си направих каското в арменец. Няма как да дам на родни престъпници да ми монтират имобилайзер правен в някой гараж от същите, които крадът коли в бг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoband Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 (Редактирано) Това добре за градовете, с които се работи добре с тях като застрахователи, ама какво правим с останалите, където си в приключение ако имаш каквито и да било щети. Ама то това си е отделна тема! Редактирано 24 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 2 hours ago, didkoband said: Да дам отчет, иначе остава във въздуха Оказа се, че всички тези грешки са от допълнително монтирания имобилайзер, който изискват застрахователите за Каското! Изтрихме ги всичките, ама пък каква е гаранцията, че няма да се появят пак в един момент - никаква !?! На мен доста често ми гасне колата и изписва куп грешки от смотаният имобилайзер... дори наскоро ми се случи в движение чак ме хвана страх за кутията.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoband Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 Ооо хич няма да го бавя ако се стигне до този момент. Ще се разправям сериозно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 23 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2018 Реших да си проверя дюзите, това дали са нормалните стойности ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 Преди 13 часа, StanTanev написа: На мен доста често ми гасне колата и изписва куп грешки от смотаният имобилайзер... дори наскоро ми се случи в движение чак ме хвана страх за кутията.. Ако си сигурен, че е от имобилайзера е най-добре да отидеш да ти го оправят преди да се е повредило нещо по периферията на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2018 Тия имобилайзери са за в коша. Не знам как биха изобщо разбрали ако си го разкачиш от кан шината и примерно един път в годината го връщаш като ходиш да ти снимат колата. Ако някой иска смислена защита - Ghost Alarm, за към 400 паунда е, но има файда, иначе тия имобилайзери са такъв леш, че не казавай на никой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 На 17/7/2018 at 7:49, N1995 написа: На 17/7/2018 at 7:49, N1995 написа: Да случва се, след като забие въздушното спира маса неща - ауто левелинга, ACC, stop assistant, lane assistant и тн. в зависимост какви екстри имаш. Прави се профилактика, “смазват” се въздушните филтри със специален препарат и се сменят 1 или 2 филтърчета за 20тина лева. Заради всичкия тоя прах в който живеем е в комбинация с топлото. На 24/7/2018 at 8:47, N1995 написа: Пак ми заби въздушното може ли да е от акомулатора, ако не е на VAG и не е запознат с колата или както там му се казва. Трупа ми грешки чиста ги и пак си карам , вече втори път та почна да ме дразни Някои гуро да ни светне с малко теория? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Писах ти от какво е. A6 Q7 всичко с въздушно такова го прави чат пат и трябва профилактика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Сега от ауди се прибрах , тук в Гърция и ми истри грешките , но го нямаше главния механик та се заговорихме с другите момчета и стана въпрос за акомулатора , че не е оригинален и можело от там да трупа грешки.За това го споделям за да знам да сменям ли акомулатора или с профилактика ще ми се размине. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Не мисля, че е от акумулатора, още повече, че става в движение грешката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 След като ми истриша грешките плофилактика профилактика мога ли да направя или само когато е на лице плоблема се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2018 Винаги можеш да си я направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 26 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2018 Преди 15 часа, N1995 написа: Винаги можеш да си я направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ansi Публикувано 26 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2018 On 7/20/2018 at 5:08 PM, Аци said: Как може веднъш показва че е под максимума и после ъпдеита да показва че е в повече Маслото както всяка течност има топлинно разширение т.е когато е студено обемът е един а когато загрее се увеличава. При мен се получава същото когато сменям маслото. Слагам 5л. ( 2.0 ,177кс.с. дизел) както е по инструкция, нивото показва на максимум , започвам да карам примерно на дълъг път с по високи скорости и нивото отива над максимума т.е. излиза съобщение да се намали нивото на маслото. Затова винаги когато сменям масло слагам 4.8л и този проблем го няма. Доколкото си спомням някъде беше споменато масло 6.0л. студено след загряване до работна температура става 6,3л. т.е. топлинно разширение 5%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2018 При 3.0 TFSI се получава обратния ефект . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ansi Публикувано 26 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2018 22 hours ago, Аци said: Сега от ауди се прибрах , тук в Гърция и ми истри грешките , но го нямаше главния механик та се заговорихме с другите момчета и стана въпрос за акомулатора , че не е оригинален и можело от там да трупа грешки.За това го споделям за да знам да сменям ли акомулатора или с профилактика ще ми се размине. Предполагам че акумулаторът ти трябва да е тип AGM т.е. ако си сложил обикновен според мен е възможно да дава някакви грешки. Доколкото съм запознат се слагат AGM заради Старт-Стоп системата. Този тип акумулатори са много капризни към зареждането т.е. зареждащият ток се променя/контролира непрекъснато и от тук може да идват някакви грешки когато се сложи обикновен акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts