Jump to content

1.8т агу червена лейка за маслото


DogForLife

Recommended Posts

Здравейте, от 9 месеца се боря с въпросният проблем със светването на червената лейка на борда /големият борд/ придружена със звуков сигнал от зумера. Този номер го прави след продължително градско каране /над 30 мин./ при добре загряло масло и то на никакви обороти 1500-2000. Изчетох всичко възможно из мрежата, но уви все още нямам решение, а има доста интересни неща по въпроса от сорта дали колата е с ксенон и т.н.....

 

1. мерих налягане - показателите са 1 към 1 с това което пище в аутодата

2. търсих реле зат таблото - не намерих

3. свалях картер, чистих цедка и прочие

4. сменях датчик - проблема се решава за около 3 месеца и отново се появява /като колата си се кара постоянно градско и извънградско/.

 

Колата се кара с мотул 6100 10/40. Изключвам да има проблем с налягането защото съм навъртял около 10к километра и предполагам щеше да е родила вече. Не съм душманин и не карам колата на заварка. Пазя си я, но нали от време на време си и раздавам. Ако някой има предложение или решение на този проблем, защото никаде, никой не е написал как се е справил, ще бъда много благодарен!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете, но питам дали някой е имал проблем с лампата, а не с какво масло да карам колата. Явно е, че проблема не е в маслото или в налягането, а нещо по инсталацията или таблото. Чел съм за проблеми в таблото, но той няма да се оправи със смяна на датчика. За мен остава вероятността да съм попаднал няколко пъти на кофти датчик. Следва купуване на оригинален от представител и да видим. Обикновено светва при превключване от първа към втора на ниски обороти и съответно скорост. Утре пак ще прегледам кабела.Общо взето драмата е пълна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако налягането е ОК както е написал не би трябвало проблема да е в помпата.

Може кратера да е за чистене, да се е събрала гняс :-)  , при А4 доста често го има този проблем.

 

А каква е колата Ауди А4 или А3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картера е свалян и изчистен. Налягането е заводско, което изключва помпата. Колата е А3. В крайна сметка като сменя датчика с "оригинален" и пак светне, окъсявам го и си слагам един часовник за налягането и да се приключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросният "друг датчик" ако е някой за 50 лв, нищо чудно да даде фира набързо. Датчик от морга - НЕ! По-добре отиди и остави 140-220 лв (в зависимост от къде ще го вземеш) за нов с гаранция, отколкото за 50 лв да вземеш някакъв в незнайно състояние. Няколко колеги се опариха вече, доколкото знам един само е успял да върне употребяван датчик в морга.
Не се научихте, че такъв с такъв тип електроника не се експериментира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов датчик в познатите ни магазини е 5-10 лева. Не вярвам хубав да е толкова скъп. А от морга няма да си купя повече нищо - едно на ръка, че продават по-скъпо от ново в магазина и второ продават пълни боклуци (голяма част от частите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей, имах същия проблем на същия двигател. Смених маслена помпа и датчик - същото положение. Моят съвет е да пробваш масло с по-голям визкозитет при работна температура и задължително да е пълна синтетика. Аз карах с хубаво масло 5W40 когато лейката огряваше таблото, след като смених помпата и проблемът си остана, сипах 10W60, отново пълна синтетика. Една година и 5000 километра по-късно нямам никакви проблеми. Двигателят си се държи съвсем адекватно както зимата, така и лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих сипал 10/60. Гледам има 2 вида датчици единият го дават 1,2 до 1,6 бара (черен с който съм в момента), а другият го дават от 0,75 до 1,00 бара (сив) и се чудя дали да не пробвам с него, въпреки, че не намирам смисъл ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслена помпа....?За съжаление си е цифра......провери си я.

:zustimm: Клапанчето и има "навика" да задира и блокира. Прави го от време на време и съответно налягането пада от време на време. Когато си го мерил може налягането да е било ОК, и някой следващ момент да блокира отново и ...

Сменяш цялата помпа или разглобяваш и шлайфаш съчмата на клапана с финна шкурка.

 

 За да си сигурен в датчика вземи друг от работеща кола на приятел. Разменете ги и вижте какво ще се получи.

 

 Когато мериш налягането на маслото колата трябва да е много добре загряла и тогава на място я форсираш до около 4000об. ПОНЕ 3-4мин. Обикновенно, чак тогава , след като загрее маслото много яко се появява проблема с налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...проблема се появява винаги в движение с ниска скорост на добре загрял мотор.Ако е проблем с клапана или помпата защо се оправя с нов датчик (3-4 месеца е ок)? След тези 3-4 месеца като светне и се започва всеки път като карам колата, загрее ли добре-светва, гася и паля отново всичко е наред. След 5 мин в задръстванвто пак светка. Това с приятеля и бартера на датчика ще го пробвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих отново нов датчик пък ще видим. Едно питане - този датчик не работи ли на верига?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих сипал 10/60. Гледам има 2 вида датчици единият го дават 1,2 до 1,6 бара (черен с който съм в момента), а другият го дават от 0,75 до 1,00 бара (сив) и се чудя дали да не пробвам с него, въпреки, че не намирам смисъл ама...

 

Какво те притеснява в 10W60 и знаеш ли тези цифри какво означават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след 30-40 мин каране отново светна. След още 5-10 минути започна да свети през 10 метра и да пищи като лудо. Днес смених датчика и след 1 час висене по светофарите няма проблем. Незнам ккъв датчик да си купя дето деяни повече. А относно вискозитета на маслото всеки е свободен да кара с каквото масло си прецени. Аз 10/60 няма да си сипя в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че и 20 датчика да смениш, работата няма да се оправи от самосебе си. Според мен колата има проблем я с маслена помпа, я с лагери/колянов вал за да губи така налягане на масло при ниски обороти и загряла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм. Но нека някой ми даде разумно обяснение защо с нов датчик няма проблеми? За 10к километра мисля, че щеше да е станало каквото трябва ако има липса на налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо някой трябва да ти дава каквото и да било? Достатъчно мнения са дадени, като да се замери налягането, да се пробва с работещ датчик от друга кола, за проблем с маслена помпа и/или лагери/колянов вал... С хвърляне на боб и гадаене във форума проблема няма да се оправи, пък ти щом мислиш, че няма проблем карай си я така колата и си сменявай датчици през колкото време мислиш, че е необходимо и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е налягането на маслото мерено с манометър на празен ход на 90градуса след натоварване когато лампата свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...