Jump to content

Recommended Posts

То и а3 8v има от 3 години ама още никой не му е писал в раздела :hilezh:

А и кви А4ки те гонят, във форума има само 2 вида потребители - класически тарикати с 80тки и "заможни" батки с 4ф.  А, да и Мунчо с ултимативната А3-ка, която по нищо не отстъпвала на А4 и А6, даже била по-добра по-практична, по-удобна, по-бърза и всичко по- и най- :hilezh:

Адрес на коментара

Какъв е смисълът да се създава цял раздел, преди да се популяризира модела? Докато не почне да се кара масово, може да се постват само линкчета с ревюта, за което не е нужно цял секция, заемаща място.

(личен опит)

Адрес на коментара

Даваме ви всичко на тепсия...погледни в главния раздел има тема за А4 B9 от преди месец може и повече. Иначе сте спецове по триене и затваряне на теми, предупреждения за блокиране, че даже и блокирване. От към тази страна сте супер иновативни, а другата ....

Адрес на коментара

Това, че има тема за бъдещ (може вече и да е актуален) модел не означава, че веднага ще се появи и технически раздел за този автомобил. Ти ако искаш да си купиш този модел пиши в раздел "Как и какво Ауди да си купя?" или вече си си купил този модел и имаш техически проблеми и неясноти с него? :wall:

"Като гледам колко души от форума са си го капарили вече този модел, наистина закъсняваме май с такъв раздел" :lupe:   :hilezh:  :gruebel:

Адрес на коментара

Предполагам, че наистина е редно да вкараме Ауди А4 В9 в раздел Сервизи/Ремонти тъй като неминуемо вероятно още след броени месеци ще настъпят теми с въпроси по намирането на дюзи втора ръка, кои масла на Приста биха били предпочетени, отзиви от промоция накладки от Лидъл и други подобни.

 

Отивам да си посипя админ правата с пепел.

Адрес на коментара

Вижте сега....Сами сте си виновни след като сте разбили разделите така. То и ново Q7 излезе ако става на въпрос, но няма нужда от раздел.. Не се заяждам и нямам такива намерения...И се опитвате да вземате решения вместо другите. Свъшете вашата работа, а останалото (писането) оставете на потребителите.

Адрес на коментара

Не се заяждаш, ами направо скочи с кубинките!  Дай го по-спокойно де..... Щом се е появила осезателна нужда от такъв раздел, ще се направи, но чак пък да налиташ така....

Адрес на коментара

Не. Има раздел за конструктори, дизайнери, нови двигатели на водород и какво ли още не. От Инголщат често четат тук за да си сверят часовниците.

Адрес на коментара

Владо ауди е марка на практичните хора, разбирай, ако за бюджета на стара 4ф-ка може да си вземеш по нова шкода, тойота, хюндай, forgot four rings. Истинските фенове на марката остават все по малко във форума, по една или друга причина, справка ЦЕЦО.

Адрес на коментара

Е къ няма да ставаме по-малко след като получаваме сравнително негативен "експириънс" от съжителството с марката. А най-дразнителното е че се усеща "премиума" ама безумните проблеми и дребни изваждания вкисват вкуса от иначе не лошата кола. И не става ъвпрос само до конкретни екземпляри милионници.

Адрес на коментара

Мда, коя е тая ултимативната марка, където прави супер здрави премиуми с турбо мотори, 4х4 и не влизат в сервиз. Просто маркетинговите отдели, отдавна са иззели функциите на инжинерите и всичко се прави много отдавна, не build to last ,a за бърз кеш . Не е странно ,че много хора дори и на запад се връщат към олдскул машините, които не създават толкова проблеми и имат някакъв чар. Тук се забавляваме на последната здрава. но много хора оценяват качествата на колите от това поколение и не търсят възможно най-новия модел на всяка цена.

Адрес на коментара

Че те други коли, освен последната здрава, от това поколение останали ли са?:)

И какво им е на Аудитата? Има няколко по-скъпи ремонта при първите 3.0д и при последните ТФСИ и мултитроника. Дори душегуба може да мине за безпроблемен двигател при правилно обслужване. 

Купуват се автомобили на по 300-400к км и някои просто нямат късмет.

При кои други марки (освен "трите") пробега започва от 380-400к км в мобиле.де за най-евтините екземпляри?

Адрес на коментара

Ми да ви снимам освен последните ф-ри от ремонти на друг премиум де търкалям ся...B7 ASB ми се вижда като детска игра сега сравнение с това ама а де....няма евтина поддръжка при премиум но се убеждавам че качеството на Ауди е по-високо и сравнявм два модела в класа си B7 и С класата ...а B8 е вече съвсем различен автомобил докато W205 на С класата си остава същата за мен каквото и да ми говорят. Съвсем не е страшна поддръжката на Ауди спрямо други премиуми

Адрес на коментара
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...