rbdt512 Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 3 hours ago, robobug said: Проверих заглавието на темата - става дума за "чипнати" 1.8т какви 2 бара.... Само от любопитство - с каква турбина и с каква газова уредба постигате тия 2 бара? Предполагам въпроса е към мен. Това налягане е от EFR 7064, естествено не е на газ. Както и преди моя коментар има мнения извън "чипването", а и къде са точно границите между сток файла, т.нар чип и къстъм тунинга? 15 minutes ago, robobug said: Разликата на IK20 с Vk20y е, че Vk-то имат платинена пъпка на масовия електрод и са фабрично "гапнати" за 1.8т. Правилния гап се определя в общи линии от налягането и смесите, не от типа мотор. Ако преимем, че са гапнати фабрично за 1.8Т трябва да питам за какво налягане и какви горива и смеси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 29 minutes ago, rbdt512 said: Правилния гап се определя в общи линии от налягането и смесите, не от типа мотор. Определя се от всичко. Разговорното "чипнати 1.8т" много точно определя какви са смесите, налягането и мотора. Всякакъв опит със сменени турбини няма нищо общо с темата. Въпросният EFR не се кара нито със стоковата компресия, нито със стоковите карантии. Предполагам, че системата за връщане на аванса и следене за детонации и ЕГТ също не е стокова..... И просто няма нищо общо с темата. Пусни си тема за свещи за "правени" коли и ще коментираме там свещите по 4 лева......междувременно прочети какво означава "топлинно" число и помисли дали свещ за "5-ца" има значение материала на електрода или той вече е взет предвид при определяне на топлинното число. С две думи медна 5-ца на Бош, по-студена ли е от платинена "5-ца" на Бош? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbdt512 Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 (Редактирано) Ей така "разговорно" ще ти кажа, че съм виждал например коли чипнати в Маднес, които за да работят що годе надеждно незнам колко трябва да са студени свещите (да не говорим че те - свещите, са последния проблем), безобразие... Нищо общо да речем с Келеша, а нали и двете са с "чип" на една и съща кола? Не знам защо се опитваш да налгаш принципни граници, когато това е невъзможно. 5-цата е 5-ца независимо от какво е направен електрода. За топлоотдаването добри метали са само злато сребро и мед, платината, иридия и паладия са далеч от характеристиките на първите (дано не ме караш да търся графиката), въпроса е че последните са много по-устойчиви във времето. Всякакви опити за комбинация са от типа пръдня-боя, не може да имаш и двете... самата истина. Ако искаш надежност - МЕД; Ако искаш устойчивост - платина, иридий. И това при адекватния геп. 1 hour ago, robobug said: Въпросният EFR не се кара нито със стоковата компресия - така е кара се на 10.0 компресия, нито със стоковите карантии - биелите са сменени. Предполагам, че системата за връщане на аванса и следене за детонации и ЕГТ също не е стокова..... - напротив сток. Редактирано 3 Август 2016 от rbdt512 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 Накрая много се разколебах за моя АJL 1.8 Т 180 като стане 200-205 к.с denso vt20y ли да взема, за която казвате, че струва всяка стотинка или Ngk bkr7e, които да сменям на всяка смяна масло.. Клоня към последното.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 1 hour ago, rbdt512 said: Ако искаш надежност - МЕД; Ако искаш устойчивост - платина, иридий. И това при адекватния геп. Всъщност това е причината при големи барове да се използват медни свещи - надеждност. А приказките, как медта на бош 5 охлаждала по-добре от платината на бош 5 - ами несериозно е. Двете свещи имат различна конструкция и за топлоотдаването значение има цялостната конструкция на свещта, а не само материала на електрода. @James - сложи си иридиеви или платинени свещи. Като дадеш 3-4 хиляди лева за турбина тогава мисли как да не ти гръмне някоя свещ. Аз досега за К03-ка, през която да е минала свещ не съм чул.....а лагерни турбини с нещо минало през тях има доста:)....включително и при мен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 преди 38 минути, robobug написа: @James - сложи си иридиеви или платинени свещи. Като дадеш 3-4 хиляди лева за турбина тогава мисли как да не ти гръмне някоя свещ. Аз досега за К03-ка, през която да е минала свещ не съм чул.....а лагерни турбини с нещо минало през тях има доста:)....включително и при мен.... В този ред на мисли може ли една препоръка за подходящи свещи за позасилено 1.8Т. Може и на ЛС да минем за да не спамим излишно в темата и да я разводняваме... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 Никога не бих се ангажирал да давам препоръка за нещо, което не съм пробвал.....особено ако последствията може да са за хиляди левове. За да пиша категорично за нещо, значи съм го изпитал на мой гръб. За по-големите турбини темата със свещите е деликатна и според мен опира до поемане на отговорност.....логично е да се следват съветите на мапера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 (Редактирано) Преди 3 часа, robobug написа: @James - сложи си иридиеви или платинени свещи. Като дадеш 3-4 хиляди лева за турбина тогава мисли как да не ти гръмне някоя свещ. +1 Обикновени свещи за 40 000 км ще ги смениш 4 пъти-4 бр х 6 лв х 4 пъти=96 лв-не се усеща много разхода,защото даваш по 24 лв на месец Иридиеви свещи за примерно 40 000 км,даваш веднъж 80 лв,но се усеща сумата по джоба.Чувал съм че те изкарвали до 100 000 км. Ако успея да ги измина ,ще споделя,но няма да ги пипам,докато не се усети,че са за смяна. Редактирано 3 Август 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 (Редактирано) На предишната ми кола Denso-то изкара около 80000 км. Като се прецакат, веднага се усеща, особено на газ. Почна едно придърпване, пекъсване лекичко, абе няма как да се сбърка. На бензин го нямаше обаче, така, че ако се кара на бензин може би ще изкарат 100000 Редактирано 4 Август 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Нещо за BKR7EIX? Срещу FD5POR... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 От опита ,който имам ,за мен най-оптималния вариант е F5DPOR.....за чипнато,засилено ,мега засилено 1.8т Пробвал съм какво ли не-енджиката,дензота,мензота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 (Редактирано) Ето една стара тема Редактирано 8 Август 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване