Jump to content

Разлика в бензиновите времена на bank1 и bank2


ZAP

Recommended Posts

Здравейте, 

има ли някой представа от къде се получава тази разлика в бензиновите и от там съответно и в газовите времена?

 

post-58963-0-76561700-1449292150_thumb.j

 

Колата е Audi A6 2.4, АGA, 165 к.с, 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш спукана вентилация или не затварящ клапан за вторичната въздушна система. Ленива л.сонда, не правилно зацепен ангренаж или не работещ коректно дефазатор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, излезе от ламбда сондата....откачих ги и нещата се оправиха. Имаше едно притрисане на мотора на празен ход, което изчезна. Въпросът сега е двете ли да сменя или само проблемната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По възможност от Порше или колегата Raino.

 

Бошовите си работят без никакви драми моите съм ги сменил и двете преди повече от 3 години.

Вече ако някой има мераци нека си вземе оригиналдъ за една торба пари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, излезе от ламбда сондата....откачих ги и нещата се оправиха. Имаше едно притрисане на мотора на празен ход, което изчезна. Въпросът сега е двете ли да сменя или само проблемната?

Моля те, опиши притрисането, защото и при мен има такова, но не винаги. При мен и двете ламбди правят еднаква,рошава графика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с нови сонди,работят по-бързо от старите обаче пак си остана разлика във времената. Явно когато ги откача влиза в някакъв авариен режим и изравнява времената. Забелязах, че едната беше цялата опушена, а другата беше опушена само от едната страна,от другата беше по към бял цвета.

Проблемът е другаде, а за притрисането....усеща се само когато работи на обороти колата, подобно на детонации през 2-3 секунди, много леко, но дразни.

 

Как да разбера дали дефазаторите работят както трябва?

Редактирано от ZAP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е разтегната едната верига и/или обтегач да е заминал, тогава може да дава разлика между двете глави. Отворете капаците на клапаните и вижте белезите на валовете.

При мен притрисането е само в неутрални обороти и го има само в тях, ако дам леко газ, за да се качат над 800, притрисането изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете горе са на белези.... и двата капака отварях преди 2-3 седмици. Има ли как да се види с VAG COM дали обтегачите работят правилно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ако не е с VAG COM, какъв е варианта да разбера дали работят правилн, да не стане така да ги сменя без причина,че не са никак евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този лог се вижда само синхронизацията на валовете където нямаш проблем, направи един лог на 93-94  и ако може на място и в движение, ако колата е автомат сложи на място на директна. Виж на 32-34 лонг тримовете какво показват.  Всички процедури без да триеш ако има записани грешки! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това, че на първа банка стоят 0.0, а на втора постоянно се менят нормално ли е?

 0+ - 3 е допустимият диапазона в който няма проблем с тайминга, това на празен ход. Реално тази разлика се получава от не правилно зацепен ангренаж, като в твоя случай въпреки, че е сложен блокатора може да не е спазена процедурата по натягане.  

В движение вече ще стане активен контрола на дефазиране и ще може да се разбере как работят обтегачите! 

 

П.П. Не съм виждал В образен мотор на ауди, който да има еднакви тримове и на двете глави. Моята кола е с нови сонди, бубини, свещи, дебитомер, обтегачи и вериги, валовете са 0.0 и пак имам 10% разлика в тримовете  и на газ и на бензин. 

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отговора е мн тривиален, механично се решава. проблема е в изгорелите газове.... сонси тръби...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...