ZAP Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Здравейте, има ли някой представа от къде се получава тази разлика в бензиновите и от там съответно и в газовите времена? Колата е Audi A6 2.4, АGA, 165 к.с, 98г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Възможно е да имаш спукана вентилация или не затварящ клапан за вторичната въздушна система. Ленива л.сонда, не правилно зацепен ангренаж или не работещ коректно дефазатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 5 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Благодаря, излезе от ламбда сондата....откачих ги и нещата се оправиха. Имаше едно притрисане на мотора на празен ход, което изчезна. Въпросът сега е двете ли да сменя или само проблемната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Само ленивата, ако ти се дават пари и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 6 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Каква марка бихте ми препоръчали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 бош Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 По възможност от Порше или колегата Raino. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat'joro Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 на бензин има ли такава разлика между банк 1 и 2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Да и на бензин има разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 По възможност от Порше или колегата Raino. Бошовите си работят без никакви драми моите съм ги сменил и двете преди повече от 3 години.Вече ако някой има мераци нека си вземе оригиналдъ за една торба пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Благодаря, излезе от ламбда сондата....откачих ги и нещата се оправиха. Имаше едно притрисане на мотора на празен ход, което изчезна. Въпросът сега е двете ли да сменя или само проблемната?Моля те, опиши притрисането, защото и при мен има такова, но не винаги. При мен и двете ламбди правят еднаква,рошава графика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 (Редактирано) Пробвах с нови сонди,работят по-бързо от старите обаче пак си остана разлика във времената. Явно когато ги откача влиза в някакъв авариен режим и изравнява времената. Забелязах, че едната беше цялата опушена, а другата беше опушена само от едната страна,от другата беше по към бял цвета.Проблемът е другаде, а за притрисането....усеща се само когато работи на обороти колата, подобно на детонации през 2-3 секунди, много леко, но дразни. Как да разбера дали дефазаторите работят както трябва? Редактирано 8 Декември 2015 от ZAP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Така като го гледам ангренажът е правилно зацепен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Може да ти е разтегната едната верига и/или обтегач да е заминал, тогава може да дава разлика между двете глави. Отворете капаците на клапаните и вижте белезите на валовете.При мен притрисането е само в неутрални обороти и го има само в тях, ако дам леко газ, за да се качат над 800, притрисането изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Валовете горе са на белези.... и двата капака отварях преди 2-3 седмици. Има ли как да се види с VAG COM дали обтегачите работят правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 10 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Или ако не е с VAG COM, какъв е варианта да разбера дали работят правилн, да не стане така да ги сменя без причина,че не са никак евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 90-ти 91-92-93-94 канали са за валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Ето логове от работа на празен ход на 90, 91 и 92 канал logs.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 На този лог се вижда само синхронизацията на валовете където нямаш проблем, направи един лог на 93-94 и ако може на място и в движение, ако колата е автомат сложи на място на директна. Виж на 32-34 лонг тримовете какво показват. Всички процедури без да триеш ако има записани грешки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 А това, че на първа банка стоят 0.0, а на втора постоянно се менят нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 (Редактирано) А това, че на първа банка стоят 0.0, а на втора постоянно се менят нормално ли е? 0+ - 3 е допустимият диапазона в който няма проблем с тайминга, това на празен ход. Реално тази разлика се получава от не правилно зацепен ангренаж, като в твоя случай въпреки, че е сложен блокатора може да не е спазена процедурата по натягане. В движение вече ще стане активен контрола на дефазиране и ще може да се разбере как работят обтегачите! П.П. Не съм виждал В образен мотор на ауди, който да има еднакви тримове и на двете глави. Моята кола е с нови сонди, бубини, свещи, дебитомер, обтегачи и вериги, валовете са 0.0 и пак имам 10% разлика в тримовете и на газ и на бензин. Редактирано 12 Декември 2015 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 отговора е мн тривиален, механично се решава. проблема е в изгорелите газове.... сонси тръби... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAP Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 А може ли да ми кажете каква е процедурата по натягане, защото наистина май не съм я спазил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване