kpematop Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Вземи си Force гидория Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 На мен всичко ми е форсе и не съм чупил нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Поръчах си KS Tools, немски, тествани и препоръчани от Кайну ПП. Прасчо, демек оривай се в пот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 За цената си форсе нямат аналог. Вюрта незнам колко струва, но топмастер за мен не е инструмент, дори наскоро си взех клещи топмастер и се усукваха и с трудност вкарах пружинката на едни задни накладки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 За гедоретата - зависи до колко пари.До 200 лв - Force. За парите си е прекрасен комплект. Ако бюджета позволява - Beta,Gedore, King Tony ( да не се бърка с King roy ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Не лош вариант е TOPTUL и "ZIMBER". Бета, гедоре, факом са бая скъпички... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 С тва куфарче разглобих половината ауди и нищо не се опъна... Ако човек не върти сервиз, не знам за какво му е нещо по-професионално. Всеки сам си решава де . Понякога "направи си сам" трябва да има граници... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Продавача ще ти промотира това, от което има най-голям марж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 В този частен случай маржът не играе никаква роля . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Хора може ли малко помощ. Фаровете ми не се раморегулират , а са сацепени в едно положение. Грешка не ми свети грешка на таблото, а VCDS неможе да се свърже. Сега свалих фара и мисля ,че е и със завиване. Искам да си ги оправя , въпреки ,че в момента си светят както трябва. Някакви предположения как са ги изолирали. Нещо нередно виждате ли, освен ,че червения кабел наа габарита е прокъсан? На втората снимка май има нещо правено по единия кабел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Колеги, тази вечер ми алармира ФИС-а, за проверка нивото на двигателното масло....Явно го е изгорила.... В момента не съм в София, а в провинцията и нвямам под ръка оригинално ОЕМ масло на VAG 505=00 507=00===Но не смея да карама така колата, защото я вкарвам в обороти... Разпоблагам с масло ELF Evolution 900 SXR 5W30====Спорлед Вас, мога ли да долея 1 литэър от това масло? Страх ме е да не се пресече остатъчното масло, въпреки, че като мвискозитет и то е 5w30====Просто временно да закърпя положението, докато се прибера в София, за да купя ОЕМ масло на VAG=== Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Няма да се пресече нищо.Това с пресичането са градски легенди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Паси, доста съм притеснен...Трябваше да купя ОЕМ-ско масло, но не очаквах, че така бързо ще се наложи доливане...Не ми се иска така още 100 км да карам колата...Всъщност, не знам, при светване на лапата за предупреждение за ниско ниво на маслото,колко километра може да се изминат така..Аз поне не смея да я карам, че като знам от липса на мазане или лошо смазване, какви задирания по цилиндрите са получават, просто настръхвам.....Веднага я спрях колата, Хубаво е, че съвпадна с прибирането ми...В момента не разполагам с друго двигателно масло, освен този ЕЛФ ELF Evolution 900 SXR 5W30. Може и да ми се смеете на въпроса, но мислите, ли че има риск, ако долея 1 литър ELF Evolution 900 SXR 5W30 към ОЕМ масло VAG Long Life III 5W30.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Стига да е 507.00 няма да имаш никакви грижи. И да не е, пак не е супер драма. Идеята е да не се смесват различни видове масло (минерално със синтетика например), така че за доливане ти върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 10 hours ago, andrei_S40 said: Паси, доста съм притеснен...Трябваше да купя ОЕМ-ско масло, но не очаквах, че така бързо ще се наложи доливане...Не ми се иска така още 100 км да карам колата...Всъщност, не знам, при светване на лапата за предупреждение за ниско ниво на маслото,колко километра може да се изминат така..Аз поне не смея да я карам, че като знам от липса на мазане или лошо смазване, какви задирания по цилиндрите са получават, просто настръхвам.....Веднага я спрях колата, Хубаво е, че съвпадна с прибирането ми...В момента не разполагам с друго двигателно масло, освен този ЕЛФ ELF Evolution 900 SXR 5W30. Може и да ми се смеете на въпроса, но мислите, ли че има риск, ако долея 1 литър ELF Evolution 900 SXR 5W30 към ОЕМ масло VAG Long Life III 5W30.. Вдигнеш ли предния капак, колата отчита че си правил нещо и ти спира алармата за 50-100км. Доливай каквото имаш и виж колко ти показва на щеката. Карай с 90-100 и ще се прибереш. Виж да няма теч от масления филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Естерно и минерално/синтетично масла не се смесват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Крематор, ясно ми е че естерно и минерално масло не се смесват...Това, с което разполагам в момента е синтетично... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 преди 49 минути, kpematop написа: Естерно и минерално/синтетично масла не се смесват. Що какво ще стане като ги смесиш? Някой ако пресече при смесване две двигателни масла аз ще го изпия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Аз като си слагам естерна добавка в уж пълната синтетика на Кастрол трябва вече да съм блокирал мотора :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Колеги, нормално ли е при първо палене да се включват перките на радиатора (2,7 тди ) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci11 Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 (Редактирано) Колеги аз имам същият проблем относно оранжевата лампа на маслото. Смених датчика, маслото е на макс и един ден свети един ден не.Много интересно е че като извадя пръчката на маслото да проверя нивото след това 2-3 дни не свети А6 allroad 2008 Редактирано 11 Юни 2016 от Venci11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 On 6/6/2016 at 0:27 PM, lmbr said: Никой не каза къде да отида да си сменя стъклото... Имаше някакви негативи към Кобра, та ако не там - къде? Аз ходих в Глас Голд Груп и съм доволен от монтажа, дават и 2г гаранция за теч. www.glassgoldgroup.eu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Преди 7 часа, kpematop написа: Естерно и минерално/синтетично масла не се смесват. Перфектно се смесват.До 50% хидрогенирано+25% минерално+25% полиолефини+3-5% естери= Мотул Синерджи 6100+ 10в40.И маса други марки са така.Всичко се смесва вече. Нищо лично и никакви лоши чувства,просто споделям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Имаше някво раладжийско масло естерно, дето пишеше на опаковката да не се смесва с други. Аз прицнипно смесвам и не са се пресичали маслата. Доливал съм 5в40, при условие, че в колата е имало 5в30... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) Just now, kpematop said: За цената си форсе нямат аналог. Вюрта незнам колко струва, но топмастер за мен не е инструмент, дори наскоро си взех клещи топмастер и се усукваха и с трудност вкарах пружинката на едни задни накладки... Топмастер, наистина са много боклучави интрументи...Чупил съм два броя клещи...Не просто счупени, а пръснах челюстите..На онези тънките, жичкаджийски гклещи, тип ,,човка"...А, колко отвертки на ,,Топмастер" съч счупил, вече не ги броя...Това не са инструменти, а разходен материал...Имам един комплект тресчотка с 24 броя вложки...Засега държи, но не знам до ккога ще оцелее..Аз с такива, си развивам болтовете на колелата... Редактирано 12 Юни 2016 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts