hysterics Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Какви снадки? Каква корозия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Утре ще снимам края. Снадки няма , правени са само лайсните на вратите , другите нямаха проблем , а и с това фолио , което взех няма как да стане извивката на на триъгълното стъкло, понеже не е достатъчно еластично. Иначе момчето каза , че е добро - не се драска , лепи добре , просто трябва да може да се разтяга повече при нагряване. Това , което той има става и за страничните огледала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Някой може ли да даде парт номерата на тези лайсни на вратите? Някой може ли да даде парт номерата на тези лайсни на вратите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Нямат парт номер, не се продават отделно. С това фолио както и всичко кажи речи правено с фолио не е особено яко. Нямат парт номер, не се продават отделно. С това фолио както и всичко кажи речи правено с фолио не е особено яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Хммм.. Ще взема да отида до сервиза. 100% ги има някъде, смениха ми ги на предната кола и си бяха супер. Хммм.. Ще взема да отида до сервиза. 100% ги има някъде, смениха ми ги на предната кола и си бяха супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Продават се отделно, на мене по каско ми бяха сменили трите и аз отидох в Ауто+ и си поръчах четвъртата, но ми казаха, че ги взимат само оригинални и те. Но не е проблем да ти ги намерят за няколко дни. Редактирано 2 Юни 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Колеги един бърз въпрос. За пръв път карал кола с постоянно зацепено 4х4. И трябва да мина технически преглед. Може ли колеги от София да ми препоръчате някой и съответно ако имате информация дали работят и събота. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Ако става въпрос за хромираните лайсни на вратите под стъклата,Н-то не е прав,че не се продават отделно от вратите. Преди време съм проверявал в ЕТКА-та и онлайн магазина на ССМ. Лайсни предни врати - 4F0 853 283/284 G 2ZZ - 2х142.64 лв.,задни врати - 4F0 853 763/764 E 2ZZ - 2х126.16 лв.. Цените са от сайта на ССМ преди 1-2 г.. Това е вариантът с гуменото уплътнение отзад, може и без него. Отделно,има едни дреболийки,нещо като попнитове: N 900 978 02 - 16х0.73 лв. 8L3 837 199 B - 4х0.55 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Ми като питах ми казаха, че няма иначе до сега да съм си купил един комплект нови. Данке шон Знам, че се сменят доста гадно обаче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Вратата ли се разглобява за смяната им? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Не би трябвало да се разглобява цялата врата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Quote you have to do, Take off door card Take off window motor Take off all the bolts that hold the window frame to the door Take off the window frame from the door Then you can get at the push lugs that told that bit of trim on place, its a real balls ache of a job to do as it takes so much time to change just one bit, i would book a whole day to do all 4 windows. Аз ще тествам първо с plastidip как ще стане :). Отделно имам една разглобена врата вкъщи и ако имам време, ще се помъча да я сваля, но май си е голяма драма. Редактирано 3 Юни 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Аз съм сменял на A4 Б7. Моят вариант беше само хром лайстната без уплътнението, тъй като за да смените и него трябва да се свали рамката на вратата, да се махнат нитовете и съответно да се сложат отново след като се смени. Смяната само на никел частта е по-лесна. Трябва от една от страните да подпъхнете с нещо така че лайстната да се отщипе от гуменото уплътнение. Цялата се криви, но така или иначе аз старата я изхвърлих. Новата влиза в улей в горната част на гумата, а отдолу трябва да се натисне здраво за да щракне и в долната част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Сваля се рамката на вратата за да стигнеш до нитовате, Като цяло е грозна работа... С пластидип пробвах, не става. Решението е боя или ново покритие на хрома. https://www.facebook.com/boitenabarzov/photos/pcb.1707939186090710/1707938502757445/?type=3&theater Тук предлагат истинско хромиране, а не боя... Редактирано 3 Юни 2016 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Хромирането е електрохимичен процес, а не нанасяне на покритие. Тази установка е за боядисване с изглеждаща като хром боя ( покритие ), но не и за истинско хромиране с шест валентен хром Редактирано 3 Юни 2016 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) То си е едно топене във вани, да ти писне направо Но да питам нещо по друга тема Не венъж са споменявали колеги, че са се възползвали от сервизна акция относно маркучите на задната чистачка при комбитата. Днес ходих до Порше Запад да проверя за два автомобила, като и за двата такава акция нито я е имало, нито я има в момента, като приемчика дори не знаеше за такова нещо. Някакви идеи точно как се случва работата? В друго представителство ли се ходи и кое е то или просто е изтекла акцията? Редактирано 3 Юни 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 тия акции като гледам са само за щатите За моята като гледаха е имало една единствена акция за перките на радиаторите, и е правена в италия още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 От тази акция са се възползвали доста колеги (които са писали във форума). Или е изтекла, или отиди в другото Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Е там е въпроса, колегите къде са си го правили, че да звъннем да питаме и да се настоява, щото нищо чудно от мързел да се направят. В сайта на Ауди, Порше ЮГ не излиза като представителство, само Порше БГ, но те са само вносител, не сервиз. Редактирано 3 Юни 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Аз питах за allroad-a и ми казаха, че няма. На предния Авант ми казаха, че има без да ги питам и е хубаво да се направи. Споменаха, че може след някой VIN проблемът да е отстранен и да я няма акцията... или просто са я спрели. Редактирано 3 Юни 2016 от hysterics Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 1 minute ago, hysterics said: Аз питах за allroad-a и ми казаха, че няма. На предния Авант ми казаха, че има без да ги питам и е хубаво да се направи. Споменаха, че може след някой VIN проблемът да е отстранен и да я няма акцията... или просто са я спрели. Имаш ли някакъв документ за тази акция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Четох някъде, че ангренажна верига се сменя на към 200 хил.км. Има ли някакви симптоми, когато наближи да й изтече времето, или директно отиваме на скъсване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Хора, пише, че добавките на PRO TEC имали нов дизайн, това ли е синята добавка, че да не я сбъркам? http://bluechemgroup-bg.com/product/pro-tec/gorivni-sistemi/dizel/pochistvashti-preparati-dizel/common-rail-diesel-system-cleaner-and-protect-2/ П.с. Каква е разликата м/у тази и тази http://bluechemgroup-bg.com/product/pro-tec/gorivni-sistemi/dizel/pochistvashti-preparati-dizel/diesel-system-super-cleaner/ Редактирано 3 Юни 2016 от kazichene Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Колеги някой може ли да ми каже ориентировачни цени на пистов ремък обтяжна ролка и там още квото се сменя на 3.0 дизел че го скъса и останах на пътя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Ако ти върши работа, преди месец питах за смяна на двата ремъка с ролки и водна помпа в Порше. Дадоха ми цена 1380 лева, така че може да свалиш едни 30% надолу, че и повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts