Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Утре ще снимам края. Снадки няма , правени са само лайсните на вратите , другите нямаха проблем , а и с това фолио , което взех няма как да стане извивката на на триъгълното стъкло, понеже не е достатъчно еластично. Иначе момчето каза , че е добро - не се драска , лепи добре , просто трябва да може да се разтяга повече при нагряване. Това , което той има става и за страничните огледала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде парт номерата на тези лайсни на вратите?

Някой може ли да даде парт номерата на тези лайсни на вратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат парт номер, не се продават отделно. С това фолио както и всичко кажи речи правено с фолио не е особено яко.

Нямат парт номер, не се продават отделно. С това фолио както и всичко кажи речи правено с фолио не е особено яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм.. Ще взема да отида до сервиза. 100% ги има някъде, смениха ми ги на предната кола и си бяха супер.

Хммм.. Ще взема да отида до сервиза. 100% ги има някъде, смениха ми ги на предната кола и си бяха супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се отделно, на мене по каско ми бяха сменили трите и аз отидох в Ауто+ и си поръчах четвъртата, но ми казаха, че ги взимат  само оригинални и те. Но не е проблем да ти ги намерят за няколко дни.

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един бърз въпрос. За пръв път карал кола с постоянно зацепено 4х4. И трябва да мина технически преглед. Може ли колеги от София да ми препоръчате някой и съответно ако имате информация дали работят и събота. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за хромираните лайсни на вратите под стъклата,Н-то не е прав,че не се продават отделно от вратите. Преди време съм проверявал в ЕТКА-та и онлайн магазина на ССМ.

Лайсни предни врати - 4F0 853 283/284 G 2ZZ - 142.64 лв.,задни врати - 4F0 853 763/764 E 2ZZ - 2х126.16 лв..

Цените са от сайта на ССМ преди 1-2 г..

Това е вариантът с гуменото уплътнение отзад, може и без него. Отделно,има едни дреболийки,нещо като попнитове:

N 900 978 02 - 16х0.73 лв.

8L3 837 199 B - 4х0.55 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми като питах ми казаха, че няма иначе до сега да съм си купил един комплект нови. Данке шон :) Знам, че се сменят доста гадно обаче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quote

you have to do, Take off door card Take off window motor Take off all the bolts that hold the window frame to the door Take off the window frame from the door Then you can get at the push lugs that told that bit of trim on place, its a real balls ache of a job to do as it takes so much time to change just one bit, i would book a whole day to do all 4 windows.

 

Аз ще тествам първо с plastidip как ще стане :). Отделно имам една разглобена врата вкъщи и ако имам време, ще се помъча да я сваля, но май си е голяма драма. 

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял на A4 Б7. Моят вариант беше само хром лайстната без уплътнението, тъй като за да смените и него трябва да се свали рамката на вратата, да се махнат нитовете и съответно да се сложат отново след като се смени. Смяната само на никел частта е по-лесна. Трябва от една от страните да подпъхнете с нещо така че лайстната да се отщипе от гуменото уплътнение. Цялата се криви, но така или иначе аз старата я изхвърлих. Новата влиза в улей в горната част на гумата, а отдолу трябва да се натисне здраво за да щракне и в долната част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се рамката на вратата за да стигнеш до нитовате, Като цяло е грозна работа... С пластидип пробвах, не става. Решението е боя или ново покритие на хрома.

 

https://www.facebook.com/boitenabarzov/photos/pcb.1707939186090710/1707938502757445/?type=3&theater

 

Тук предлагат истинско хромиране, а не боя...

 

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хромирането е електрохимичен процес, а не нанасяне на покритие.

Тази установка е за боядисване с изглеждаща като хром боя ( покритие ), но не и за истинско хромиране с шест валентен хром ;)

 

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е едно топене във вани, да ти писне направо :)

 

Но да питам нещо по друга тема :) Не венъж са споменявали колеги, че са се възползвали от сервизна акция относно маркучите на задната чистачка при комбитата. Днес ходих до Порше Запад да проверя за два автомобила, като и за двата такава акция нито я е имало, нито я има в момента, като приемчика дори не знаеше за такова нещо. Някакви идеи точно как се случва работата? В друго представителство ли се ходи и кое е то или просто е изтекла акцията?

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия акции като гледам са само за щатите :) За моята като гледаха е имало една единствена акция за перките на радиаторите, и е правена в италия още...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е там е въпроса, колегите къде са си го правили, че да звъннем да питаме и да се настоява, щото нищо чудно от мързел да се направят.

 

В сайта на Ауди, Порше ЮГ не излиза като представителство, само Порше БГ, но те са само вносител, не сервиз.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз питах за allroad-a и ми казаха, че няма. На предния Авант ми казаха, че има без да ги питам и е хубаво да се направи. Споменаха, че може след някой VIN проблемът да е отстранен и да я няма акцията... или просто са я спрели.

 

 

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, hysterics said:

Аз питах за allroad-a и ми казаха, че няма. На предния Авант ми казаха, че има без да ги питам и е хубаво да се направи. Споменаха, че може след някой VIN проблемът да е отстранен и да я няма акцията... или просто са я спрели.

 

 

Имаш ли някакъв документ за тази акция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох някъде, че ангренажна верига се сменя на към 200 хил.км. Има ли някакви симптоми, когато наближи да й изтече времето, или директно отиваме на скъсване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, пише, че добавките на PRO TEC имали нов дизайн, това ли е синята добавка, че да не я сбъркам?

http://bluechemgroup-bg.com/product/pro-tec/gorivni-sistemi/dizel/pochistvashti-preparati-dizel/common-rail-diesel-system-cleaner-and-protect-2/

 

П.с. Каква е разликата м/у тази и тази http://bluechemgroup-bg.com/product/pro-tec/gorivni-sistemi/dizel/pochistvashti-preparati-dizel/diesel-system-super-cleaner/

Редактирано от kazichene
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми каже ориентировачни цени на пистов ремък обтяжна ролка и там още квото се сменя на 3.0 дизел че го скъса и останах на пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти върши работа, преди месец питах за смяна на двата ремъка с ролки и водна помпа в Порше. Дадоха ми цена 1380 лева, така че може да свалиш едни 30% надолу, че и повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...