Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Преди 1 час, Broom написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Въпросния имаше и драма да се смени директно с нормален bluetooth модул, понеже един колега имаше подобна пречка, но не знам подробности.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това доста фейк ми изглежда... Ако беше така, както го показват, то тея коли щяха да ги крадат на всеки 2 минути :). Или има нещо допълнително в схемата или е няква шашма, но с каква цел, не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, kainy said:

Това доста фейк ми изглежда... Ако беше така, както го показват, то тея коли щяха да ги крадат на всеки 2 минути :). Или има нещо допълнително в схемата или е няква шашма, но с каква цел, не знам...

 

Няма нищо фейк - просто афтърмаркет модул за централно заключване. Няма нищо общо с имобилайзер - само отключва и заключва вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не влиза ли в конфликт с другия модул, който се грижи за вратите- central electric май беше, а може и комфрта да е - точно това при което се включва в багажника.

То че ще работи добре, ама едва ли е вариант за постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Появи ми се една грешка , то ясно си е изписано че е в EGR-то. Да попитам дали с чистене се оправя. Може ли от EGR-то като запаля от време на време на играят оборотите на 5-10 секунди и после да се стабилизират?

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 4F0 910 401 L    HW: 4F0 907 401 A
   Component: 3.0L V6TDI  G000AG  0040 
   Revision: --H01---    Serial number:              
   Coding: 0011772
   Shop #: WSC 00612 219 183664
   VCID: 2541171FEC14DD36C75-8070
 
1 Fault Found:
16785 - EGR System
            P0401 - 002 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1680 /min
                    Torque: 124.8 Nm
                    Speed: 24.6 km/h
                    Duty Cycle: 77.7 %
                    Duty Cycle: 20.9 %
                    Mass Air / Rev.: 499.4 mg/str
                    Duty Cycle: 72.6 %
                    Mass Air / Rev.: 282.0 mg/str
 
Readiness: 1 1 0 0 0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, mshbul said:

Това не влиза ли в конфликт с другия модул, който се грижи за вратите- central electric май беше, а може и комфрта да е - точно това при което се включва в багажника.

То че ще работи добре, ама едва ли е вариант за постоянно.

 

Няма проблем - по CAN шината всеки може да говори със всеки друг - подобно на нашия форум тук. Просто модулите постват съобщения които се получават от всички и всеки модул решава какво да направи при определено съобщение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,

имам проблем с шибидаха.

 

беше отворен целия, пуснах го да се прибира и на средата изпука, хвръкна някакво парченце пластмаса и се заклещи. нито напред, нито назад. моторчето си работи, но явно жилото се е заклещило. пробвах и с ръчното затваряне но не става.

 

колата е седан. някой може ли да каже дали е имал подобен проблем и как го е оправил?

 

каква е процедурата за разглобяване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те че си говорят ясно. Имах предвид ситуация от типа - аксес/старт модула си мисли, че е заключено. Обаче някой друг дава команда за отключване. Модулът отговорен за самото отключване си изпълнява, ама стават 2, които да казват дали да се отключи или заключи.

Влизаш вътре и въртиш ключа. Аксес/старт модула е на мнение, че е заключено отвън, пък някой завърта стартера. Не знам какво ще стане, поне грешка трбва да се появи. В тия коли компютрите много следят какво става.

 

Някой знае ли къде се продават подобни модули?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, bobi-boy said:

Здравейте,

 

Появи ми се една грешка , то ясно си е изписано че е в EGR-то. Да попитам дали с чистене се оправя. Може ли от EGR-то като запаля от време на време на играят оборотите на 5-10 секунди и после да се стабилизират?

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 4F0 910 401 L    HW: 4F0 907 401 A
   Component: 3.0L V6TDI  G000AG  0040 
   Revision: --H01---    Serial number:              
   Coding: 0011772
   Shop #: WSC 00612 219 183664
   VCID: 2541171FEC14DD36C75-8070
 
1 Fault Found:
16785 - EGR System
            P0401 - 002 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1680 /min
                    Torque: 124.8 Nm
                    Speed: 24.6 km/h
                    Duty Cycle: 77.7 %
                    Duty Cycle: 20.9 %
                    Mass Air / Rev.: 499.4 mg/str
                    Duty Cycle: 72.6 %
                    Mass Air / Rev.: 282.0 mg/str
 
Readiness: 1 1 0 0 0

При мен от задръстен EGR играеха леко оборотите докато примерно чакам на светофара. След изчистване на системата (включително на EGR клапата) се оправи. Но не бяха големи колебания в оборотите, просто играеха леко. В нета, даже youtube имаше клип със същия проблем от EGR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела и електромехачния клапан на ЕГР-а се опитват да компенсират да доставят нужното количество чист въздух на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mshbul said:

Те че си говорят ясно. Имах предвид ситуация от типа - аксес/старт модула си мисли, че е заключено. Обаче някой друг дава команда за отключване. Модулът отговорен за самото отключване си изпълнява, ама стават 2, които да казват дали да се отключи или заключи.

Влизаш вътре и въртиш ключа. Аксес/старт модула е на мнение, че е заключено отвън, пък някой завърта стартера. Не знам какво ще стане, поне грешка трбва да се появи. В тия коли компютрите много следят какво става.

 

Някой знае ли къде се продават подобни модули?

Мисля че хората които са го разработили са се съобразили с тази и много други ситуации. В крайна сметка софтуера е всичко и е главното нещо за което се плаща. Самата електроника по самосебеси не струва повече от някой друг лев. Разбира се може да има нещо което не е 100% доискусорено.

 

В самото клипче в YouTube в коментите има линк къде се продава - някакъв полски сайт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често срещан проблем ли е кабелите на задния парктроник да се прекъсват?

 

Датчиците един ден работят, един ден не. Понякога само 1, понякога и 4те. Смених ги със такива от морга, но проблема остава.

 

Да купувам нови или да търся проблем по кабели/букси/модули?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите са зле попринцип. Хубаво е ако има драми, направо да се подменят. Трябва само да намериш жичкаджия който му се занимава. Мойте последно като ги кърпиха, сега като поработи 1 минута, прегрява кабела и спират парктрониците докато не изстине :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно темата с блутута дали все пак някой от мобилн.оператори не е измислил вариант за 2 сим карти с един и същ номер -едната сим в гсм,другата в подлакътника :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@congo търсих доста в София, бита изглежда се превежда М12 двоен торкс (12 шлици) на нашенски.:)

 

Мерси за снимката

 

 

Иначе за 3.0TDI, 9 разход ако е карано само магистрала до 140 си е малко множко. 

В Практикер има. Аз си купих наскоро

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Ballantiness написа:

Относно темата с блутута дали все пак някой от мобилн.оператори не е измислил вариант за 2 сим карти с един и същ номер -едната сим в гсм,другата в подлакътника :D

Мтел предлага тази опция, аз съм така. Екстра СИМ се казва услугата - около 4 лева на месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали не е само за фирми.

Аз имам, но е на фирма.

 

Аз ползвам едната в нормален телефон, другата в умен. Като свърши батерията взимам другия.

 

Данни има и на 2-те, смс само на основната. Допълнителната твърдят, че може да е само голяма, но винаги можеш да си я отрежеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Ballantiness said:

Което значи,че няма нужда от блутут?

Ако е така обяснете тези,които сте на Мтел как се случват нещата точно :)

 

Забравяш липсата на контактите ти при втората карта. Силно се съмнявам все още да има хора които се пазят контактите на сим картата, а не в паметта на телефона, facebook или google (или icloud ако са хипстъри :) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука пак чоек не може да разбере за какво си говорите, блутут връзката е телефон - кола, а не кола - сим карта. Ако искаш си купи телефон с 8 сим карти, пак ще работи и каквото звънне това ще върви през блутут-а. На мен ми върви Siri-то през него на пример. Има стандартни протоколи и за контактите, които се синкват през телефоа ако ще и на грамофонна плоча да си ги записал. Един телефон в подлакътника и един вързан на блутут се поддържа само от някои модули (моя примерно, но не съм сложил нарочно поставката в подлакътника), но по едно и също време може да има свързан само един телефон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...