stefan81 Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 (Редактирано) Някой може ли да ми даде подробни напътствия, как да оправя предварението. По това което чета във форума май не е добре. Търсих доста и намирам само отделни мнения, и немога да схвана от каде да се освобождава помпа или шайба, кое се върти за промяна на ъгъла на запалване. Редактирано 29 Декември 2015 от stefan81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Малко извън границите си (говорим за закъснение) - трябва да е между 0 и 4 градуса ATDC (при теб vag-com-а го дава като "-BTDC"). Трябва да намалиш градусите на около 2 (в момента си малко над 4) в идеалния случай, но всичко между 0 и 4 е ОК (стига да нямаш допълнителни проблеми и да ти харесва как пали и работи колата). Махаш десния пластмасов капак на ангренажа (гледайки отпред колата) и развиваш 3те шестограма на външното дясно зъбно колело (на вала на дясната глава). Въртиш по посока на часовника (с малки стъпки, мм). Стягаш и проверяваш, докато стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 29 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Мерси колега. Веднага се заемам, такива насоки ми трябваха, че само се въртя и се чудя от каде да го подхвана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 (Редактирано) Прави си белези за да знаеш на къде и по колко въртиш. За теб най-много 1мм по посока на въртене и ще дойде около 0градуса.Прави разлика в показанията на VCDS правилно ти е казано -BTDC = ATDC. Ако е без минус BTDC значи е на аванс. Ако е ATDC e на закъснение. Изисква се да е 2градуса закъснение( 2ATDC(-2BTDC))при празен ход на 100 процента отпуснат авансатор. Смотано е и ми отне доста време да му проумея извратената логика на програмиста. Редактирано 29 Декември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 29 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Те това докарах. Ще видя утре как е паленето на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 На мен най ми харесва с тези показания. По-твърдо работи докато загрее, но на 2 градуса закъснение не се чува турбината в ауспуха при леко форсиране, а на 0,0 се чува, и може би по-лесно се форсира. Правих няколко проби два дни и там най-ми хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 дака колко ти е количеството впръскано гориво inject quantity при загрял мотор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 ХА...в момента съм без VCDS.... Душегуб пръщи от здраве и е полудял.Ама по спомен беше нещо към 5.30 или 5.60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 29 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Мойто играе между 4.3 и 4.7. Загрял мотор всичко спряно. Незнам така добре ли е или не. Как се променя количеството на горивото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 (Редактирано) Не го пипай ако държи оборотите стабилни. Пък може и моето да е било 4.3-4.6...не помня преди 3 месеца беше.То и горивото се променя според оборотите темп. на вода , входящ въздух, и темп. на гориво. Като целта е да държи зададените обороти.Ако ти е направило впечатление, след палене са около 900-1000, после падат на 835-850, после падат на 742-750. Натоварването от алтернатора, също е фактор(а тогава бях с много слаб акумулатор) така, че спокойно може да е било 5.30-5.60Даже зависи от положението на скорости и температурата(вискозитета на маслото) .Маслената помпа на двигатела оказва доста товар докато загрее маслото на работна темп. Дори виското ако е включило дава товар на мотора. Редактирано 29 Декември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 29 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 До 750 не са ми падали никога. Сега слизат 766 об/мин. 0.7л/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Ето, това поне съм снимал докато имах кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 ХА...в момента съм без VCDS.... Душегуб пръщи от здраве и е полудял.Ама по спомен беше нещо към 5.30 или 5.60 затова ти харесва на 0 градуса центровката, ако я сложиш на -2 градуса ще стане мудна и тромава точно заради тея милиграми. на 4 мг излиза заводско колата от 5.6мг както е при теб ако успееш да я свалиш на 4 при загрят двигател ще видиш колко много ще се промени кошницата . аз бях на 5 по едно време сега го направих на 4 и много ми харесва. центровката ми на -1.2 1.3 по спомен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Нещо не мога да те разбера, консумацията на празен ход ми се мени в зависимост от натоварването, а на мен акумулатора показваше 8-9волта преди да запаля. На 0.0градуса леко по-твърда работа, за това се вдига консумацията от 4.хх на 5.хх на празен ход, но за сметка на това по-добро вървене и форсиране и паленето даже е по лесно. Без значение за мен ... Два дена правих центровки...за да върна после на ново на 0.0градуса и не смятам да пипам повече там. П.П. и изписвайте по-коректно градусите като поствате.... примерно 2 градуса закъснение 2ATDC(-2BTDC).Щото от написаното се разбира, че трябва да се да се аванс(предварение (преди -ГМТ)) а е точно обратното... Нищо лично, само отбелязвам да е по-коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 По-малко от 4мг не го правете горивото иначе по принцип по-ниските стойности означават повече впръскано гориво т.е. ще върви малко повече. Милиграмите се променят от датчика за обороти, т.е. трябва да се свали електрониката на помпата и да се мърда по малко датчика. Питайте колегата Jordan Atanasov, той се специализира вече в тая настройка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) хахахаха да ти кажа честно хич не исках да се запознавам и специализирам в тая шибана шитня ама какво да се прави някой път не те пита Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 На 29.12.2015 г. at 20:45, loshdancho написа: На мен най ми харесва с тези показания. По-твърдо работи докато загрее, но на 2 градуса закъснение не се чува турбината в ауспуха при леко форсиране, а на 0,0 се чува, и може би по-лесно се форсира. Правих няколко проби два дни и там най-ми хареса. Лош, още ли караш с такава центровка? Днес си поиграх малко с душегуба и на мене ми хареса най-много на 0 градуса. Мисля да я покарам така една-две седмици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 (Редактирано) На 1.2 щот ми я правиха в Д-брос и междувременно ми изгоря умната дюза, та си джиткам така вече около година. От как ми свършва нафтата. На 0.0 от грубата работа ми се разминаваха малко повече показанията на празен ход за цикловата порция гориво на дюзите. Стигаха 1.50, което е уж максимално допустимо. При 2.0градуса спадаха разликите. Редактирано 8 Март 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Неработеща умна дюза. Нормални ли са промените в стойностите на загрял мотор. Или всичко е едно към гьотере.... Нямам оплаквания,върти пали не трака не пуши не се чуди като и задам. Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Без умна дюза...гледаш там къде показва дясно00(тоалетна)...и не се задълбочаваш. И не се гледа там. Това, което гледаш е исканото и реалното, а то при теб е 0 щото няма данни от дюзата, колата работи по вградени стойности. Влез на basic setings, 4канал и виж, че там показанията не помръдват въпреки, че се чува как се променят градусите на аванса. Компа си тегли от картите програмиран аванс и бачка без дюзата. Колко е перфектно...бем ли го. Редактирано 11 Март 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Точно...... Като вляза в basic на 3 4 5 канал почва една цветомузика на подгрева на таблото и оборотите заиграват стабилно. Затова щракнах блоковете.. Изпратено от моят Pixel с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Е та мноо ясно, че е цветомузика щом помпата влезе е режим да тества аванса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay145 Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Здравейте колеги, искам да попитам има ли точни стойности които да се догонват с настройка и какви са те ако някой знае? Наскоро скъсах ангренаж на 2.5 ТДИ AFB 150коня и след като оправих всичко колата някак не е същата. Мотора е малко по шумен и в ниските обороти леко придърпва докато достигне 1800 независимо на коя скорост е (с изключение на 1ва). прочетох нагоре нещата които сте писали но честно казано само се обърках. прилагам снимка на стойностите които са в момента на моята кола при загрял мотор на 85 градуса, моля ако някой забелязва нередности да ми каже на къде да мърдам помпата(предварение/закъснение). Благодаря предварително 7776_2019_08_07_20_06.pdf BTDC.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) То хубаво со сложил на 04канал, ама влез в basic setings и го избери. Ще почне да мига реотанчвто на таблото и да мести аванса от край до край. Там се гледа на late106%(или беше 100.6%) да е 2atdc(или-2btdc). Допустимо е +/-2градуса отклонение тоест от 0 до 4atdc(-btdc). Редактирано 7 Август 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay145 Публикувано 8 Август 2019 Доклад Share Публикувано 8 Август 2019 Благодаря колега ще погледна по късно. Ако съм на -5, и нагоре(BTDC) примерно на закъснение ли трябва да завъртя помпата или на предварение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване