ole Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Какво беше... Писател, а не читател. Пробвах с друг н75 и нямаше разлика в поведението. А като се беше прегънал маркуча от н75 до студената част на турбото колата нямаше удържане, адски много тръгваше да върви от секви обороти и преди 2000об ми се стори малко по-жива. Е, докато компа не прекъсне бууста. Явно турбот надува добре, компа успява да нагласи смесите и на 1бар и малко над 1, къде да е проблема деба? Кажете при вас на колко оборота почва да пада бууста? Сток аеб.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Редактирано 24 Януари 2016 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) На всяко стоково АЕВ почва да пада около 5000 оборота. Редактирано 24 Януари 2016 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Хммм... Е защо на това другото, което ползвам за сравнение почва да пада към 6000об . Нищо няма пипано мотора, не е виждал чипсове и т.н. просто е с нова топла част на турбото от Real Turbo.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Може и да има слаган чип от предишен собственик,проверете на втора предавка с газ до долу какви стойности дава дебитомера,по-това горе долу може да се види има ли чип,ако е чипнато трябва да дава около 160-170гр.Стоково трябва да е 120гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Не е пипано бре! ДебиЛомера дава колкото моя, около 130 единици.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Добре де сравнете корекциите на двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Еми дано имаме време утре да ги видим. Иначе на няколко места във форума чета, че дебитомера не трябвало да отчита повече от 120, ама никъде не пише какво значи като отчита повече?Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Затова ти казах да погледнеш корекциите,ако се шашка дебитомера ще бърка смесите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Ще ги видим, но и неговия отчита между 120-130.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 По-принцип дебитомера отчита по 0,8гр на конска сила 150х0,8=120гр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) ....ако е наред. Преди да сменя стария, показанията му варираха от (примерно) 30 днес, до (ако реши) утре 200 , лашках се от депресия до Нирвана, най-накрая му теглих кофата за боклук, един нов и толкоз. Е, съпроводено с цялата останала командна електроника, на принципа "една птичка пролет не праЙ"......, грубо казано. Редактирано 24 Януари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Така е прав си,но има ли желание(не само де.. ) всичко се оправя,все трябва да почне от някаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Един нов за тоя двигател е колко минималната работна заплата Моя от как си спомням си държи тия стойности клонящи към 130. На другата кола е подобно положението със стойностите.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Може и да има слаган чип от предишен собственик,проверете на втора предавка с газ до долу какви стойности дава дебитомера,по-това горе долу може да се види има ли чип,ако е чипнато трябва да дава около 160-170гр.Стоково трябва да е 120гр.Това за всички 1,8t ли важи, защото мойто чипнато прави 140 гр? Питах ги в Адлер, където я чипнах и ми обясниха, че така е написан чипа и толкова трябва да прави. Турбото прави пик 1,1 на 4000 оборота. Ако смятам по формулата, която колегата е дал 140/0,8=175 к.с. Значи ли това, че диното им лъже, след като на него изкара 192 коня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Тази формула съм я срещал на доста места по- чуждите форуми,обаче колко е точна кой може да каже,при мен на сток мотор дебитомера ми дава 122 гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 При мен на АДР-а с оригиналния дебитомер стига до 105 на втора и трета до прекъсвач. 125 к.с. х 0,8 = 100 Долу-горе смятам, че е вярна, но когато са пипани другите таблици в чиповете, вече може да има разлики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Тук има писано. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=168619 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Мда явно става въпрос за чип на същото място в тая тема. Като гледам колегата е бил в същата чуденка с три различни 1,8t. Значи явно такъв си им е чипа и дебитомера ми си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 (Редактирано) Това за всички 1,8t ли важи, защото мойто чипнато прави 140 гр? Питах ги в Адлер, където я чипнах и ми обясниха, че така е написан чипа и толкова трябва да прави. Турбото прави пик 1,1 на 4000 оборота. Ако смятам по формулата, която колегата е дал 140/0,8=175 к.с. Значи ли това, че диното им лъже, след като на него изкара 192 коня? Няма как със 140гр въздух да изкара 192к.с. Нещо са те пуснали по пързалката ...Освен това пика на турбото трябва да е около 2600 - 2800об. Определено нещо не е наред с колата ти и тия в Адлер са я чипнали така... Редактирано 25 Януари 2016 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 И аз се учудих на тия 140 единици, понеже нашите и двете изкарват стокови към 130.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 (Редактирано) .....- от 2200об има 0.5 налягане, от 1500об си има някъв надув.- И при теб надува не е много добре. 0.5 бара трябва да имаш още на 2000об, а ако си с К03 05 даже една идея по рано.Тия 200 оборота по-късно се усещат като не вървене... и то осезаемо. Това може да е от буст лийк... малък. В началото, на ниски обороти турбото няма все още дебит и не може да компенсира макар и малкия лийк. Затова и надува малко по-късно. Там, се усеща най-вече и невървежа. След това над 2500 - 3000об и нагоре, вече дебита е голям и компенсира "пробива" и всичко изглежда наред по показанията на дебитомера за вкараният въздух... Може да е и от самата турбина - поодътряла е и толова си може .. Редактирано 25 Януари 2016 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Затова му казах да направи един лог на корекциите,може да е от доста неща,бууст лийк,дебитомер,ламбда,бензинова помпа,почти съм убеден че сместа е бедна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Ми не слушат, това е.Ето нещо интересно, дъвкано, дъвкано, че изплюто, ама "повторението е майка на знанието"...., казват :http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Мда,особено в клиповете човека много добре обеснява,има и други негови клипове също много добри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Тримовете съм ги гледал и до колкото си спомням бяха в граници. Не ми остава време тия дни за лог, но утре сигурно ще се класирам.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване