Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

Какво беше... Писател, а не читател. Пробвах с друг н75 и нямаше разлика в поведението. А като се беше прегънал маркуча от н75 до студената част на турбото колата нямаше удържане, адски много тръгваше да върви от секви обороти и преди 2000об ми се стори малко по-жива. Е, докато компа не прекъсне бууста. Явно турбот надува добре, компа успява да нагласи смесите и на 1бар и малко над 1, къде да е проблема деба?

Кажете при вас на колко оборота почва да пада бууста? Сток аеб.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Хммм... Е защо на това другото, което ползвам за сравнение почва да пада към 6000об . Нищо няма пипано мотора, не е виждал чипсове и т.н. просто е с нова топла част на турбото от Real Turbo.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има слаган чип от предишен собственик,проверете на втора предавка с газ до долу какви стойности дава дебитомера,по-това горе долу може да се види има ли чип,ако е чипнато трябва да дава около 160-170гр.Стоково трябва да е 120гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми дано имаме време утре да ги видим. Иначе на няколко места във форума чета, че дебитомера не трябвало да отчита повече от 120, ама никъде не пише какво значи като отчита повече?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ако е наред. Преди да сменя стария, показанията му варираха от (примерно) 30 днес, до (ако реши) утре 200 :hilezh: , лашках се от депресия до Нирвана, най-накрая му теглих кофата за боклук, един нов и толкоз. Е, съпроводено с цялата останала командна електроника, на принципа "една птичка пролет не праЙ"......, грубо казано. ^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един нов за тоя двигател е колко минималната работна заплата :hilezh: Моя от как си спомням си държи тия стойности клонящи към 130. На другата кола е подобно положението със стойностите.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има слаган чип от предишен собственик,проверете на втора предавка с газ до долу какви стойности дава дебитомера,по-това горе долу може да се види има ли чип,ако е чипнато трябва да дава около 160-170гр.Стоково трябва да е 120гр.

Това за всички 1,8t ли важи, защото мойто чипнато прави 140 гр? Питах ги в Адлер, където я чипнах и ми обясниха, че така е написан чипа и толкова трябва да прави. Турбото прави пик 1,1 на 4000 оборота. Ако смятам по формулата, която колегата е дал 140/0,8=175 к.с. Значи ли това, че диното им лъже, след като на него изкара 192 коня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази формула съм я срещал на доста места по- чуждите форуми,обаче колко е точна кой може да каже,при мен на сток мотор дебитомера ми дава 122 гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на АДР-а с оригиналния дебитомер  стига до 105 на втора и трета до прекъсвач.  125 к.с. х 0,8 = 100  Долу-горе смятам, че е вярна, но когато са пипани другите таблици в чиповете, вече може да има разлики. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда явно става въпрос за чип на същото място в тая тема. Като гледам колегата е бил в същата чуденка с три различни 1,8t. Значи явно такъв си им е чипа и дебитомера ми си е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за всички 1,8t ли важи, защото мойто чипнато прави 140 гр? Питах ги в Адлер, където я чипнах и ми обясниха, че така е написан чипа и толкова трябва да прави. Турбото прави пик 1,1 на 4000 оборота. Ако смятам по формулата, която колегата е дал 140/0,8=175 к.с. Значи ли това, че диното им лъже, след като на него изкара 192 коня?

  Няма как със 140гр въздух да изкара 192к.с. Нещо са те пуснали по пързалката ...Освен това пика на турбото трябва да е около 2600 - 2800об. Определено нещо не е наред с колата ти и тия в Адлер са я чипнали така...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се учудих на тия 140 единици, понеже нашите и двете изкарват стокови към 130.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

- от 2200об има 0.5 налягане, от 1500об си има някъв надув.

-

 И при теб надува не е много добре. 0.5 бара трябва да имаш още на 2000об, а ако си с К03 05 даже една идея по рано.

Тия 200 оборота по-късно се усещат като не вървене... и то осезаемо.

 Това може да е от буст лийк... малък. В началото, на ниски обороти турбото няма все още дебит и не може да компенсира макар и малкия лийк. Затова и надува малко по-късно. Там, се усеща най-вече и невървежа.

  След това над 2500 - 3000об и нагоре, вече дебита е голям и компенсира "пробива" и всичко изглежда наред по показанията на дебитомера за вкараният въздух...

 

 Може да е и от самата турбина - поодътряла е и толова си може  :eusa_angel: ..

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова му казах да направи един лог на корекциите,може да е от доста неща,бууст лийк,дебитомер,ламбда,бензинова помпа,почти съм убеден че сместа е бедна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не слушат, това е.

Ето нещо интересно, дъвкано, дъвкано, че изплюто, ама "повторението е майка на знанието"...., казват ^_^ :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тримовете съм ги гледал и до колкото си спомням бяха в граници. Не ми остава време тия дни за лог, но утре сигурно ще се класирам.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...