Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

Е ако слизаш от 4.2 сигурно ще ти се стори спрел 1.8Т, но за останалите си е прилично вървящ мотор. ...

Слушай го шпекси... и той е минал през легендата АЕБ.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Знам го малкия олроуд :hilezh: Вчера оставих колата да ми сменят крайното гърне с едно проходно и се учудих даже колко е тиха колата. Няма да казвам дали има разлика във вървежа, щот е много субективно. Поне звука ми харесва, съвсем умерено, между 2 и 3к оборота не надува главата, което е най-добре. Доволен, сега се чудя за средното гурне, мисля, че е негов ред :hilezh: тримове утре-другиден!

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Буст-лийк, вземаш един стар маслен филтър режеш го през средата, в долната част слагаш вентил от гума, и го надяваш на маркуча от турбото към кулера. Отваряш дросела и надуваш с компресор. После слушаш дали съска от някъде. Ако си с картерна вентилация трябва да я затапиш. Ако си с ГИ, 99% изпуска много малко от щуцерите навити в колектора. Също така 99% изпуска малко от уплътненията на бензиновите дюзи. Там не се чува как изпуска, хваща се с вода и веро, ще видиш балончетата. В ютуб има клипове как се прави теста за бууст-лийк. 

 

Аз също имам авер с едно АЕБ, на което сме сменяли АБСОЛЮТНО всичко и колата не иска да надуе повече от 0,3.

 

N75, дебитомер, кът-оф, дросел, ламбда, бенз помпа, дюзи, турбото сменихме, ЕКУ-то сменихме, абе всичко всичко е пипано и бангията не иска и не иска да надуе. Компресия има и те така... Моя кош също чат-пат спира да надува нормално, но в повечето случай се оказва някое скъсано вакумче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Няма как със 140гр въздух да изкара 192к.с. Нещо са те пуснали по пързалката ...Освен това пика на турбото трябва да е около 2600 - 2800об. Определено нещо не е наред с колата ти и тия в Адлер са я чипнали така...

Ами явно има някаква пържола в цялата им схема и такъв си им е чипа. С един колега го дискутирахме и при три коли, правени там, дебитомерите не са правели повече от 140гр и пика пак им е бил на 4000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези чипове, какви са тези чудеса, к03-ка да пиква 1бар на 4000 оборота, то като GT30-ка? С една подробност, едната бута 180коня, а другата 380+. Никой не може да ме убеди, че чипнато 1.8Т с К03-ка не може да направи пик 1 бар преди 2800 оборота.

 

Към автора, разкарай и двете атмосферни гърнета и виж колко е натегнат гейтът. Възможно е при сваляне на турбото някога да не са му дали достатъчен "прелоуд" и да е хлабав в момента. От там може да ти идват всичките драми. Също така виж дали не си объркал посоката на еднопосочните клапани при евапа, малко вероятно е, ако си внимавал. Колкото до формулата с показанията на дебитомера, тя е по-скоро насочваща.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ето я мойта графика от диното им в Адлер. Възможно ли е да е пунта и диното да лъже с 15-20 коня и някакви нютони?

 

P.S. Извинявам се, че не е точно по темата.

post-86544-0-86687800-1453883239_thumb.j

post-86544-0-86687800-1453883239_thumb.j

post-86544-0-86687800-1453883239_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@becinko мн занимавка тва бре, а и нали тримовете могат да подскажат за лийк?

Верно ли с чип от Адлер турбината пиква чак на 4к оборота?

Одеве гледах, понеже стана въпрос на кви обороти прави 0.5 и не мога да видя с голяма точност, но между 2000 и 2100 мисля, че е стигнала вече 0.5 .

@ghostdog, ще махна и средното съвсем скоро. Гейта не трябва да е хлабав? Само това ли да му видя? Клапанчетата би трябвало да са наред.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, има си начин и идея в това колко да се натяга гейта, такаче да има нужният прелоуд. Обикновено на малките турбини се гледа при затворен гейт положението и се навива една врътка още, за да го държи под напрежение малко. Точно как е при твоята турбина може да кажат в някой турбо сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чипа виж графиката от диното. Наистина е така. На ваг-кома го видях точно - прави 1,1 на 3960 rpm. Интересно ми е как може да прави 1.0-1.1, а дебитомера да отчита 140, но явно всичко е възможно :) Отделно турбината не прави исканото налягане при дадени обороти. Някъде го прави, някъде не точно и Богомил обясни, че точно така трябва да бъде и нарочно така е написан чипа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята прави 1 бар на около 2500 оборота. Ако тоя Богомил е видял, че колата ти прави 1,1 бара чак на 4000об. и ти е казал че всичко е наред и такъв е чипа, според мен трябва да отидеш да ти върне парите....

Колата ти според мен в момента е мъртвец ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна гейта благодаря за инфото. Вчера й раздавах газ, топличко време и ми направи впечатление, че от 3-та нагоре пиква към 0.6-0.7 , държи повечко време на 0.6 от 3та нагоре. При ръчкане от 1ва нагоре не прави повече от 0.5 нито на 1ва 2ра 3та... Обаче преди малко пак не искаше да направи повече от 0.5 на студа. Да има значение външната темп за бууста? Загледах на 4та примерно настъпвам я от 1500 някъде и на 2000об вече имам 0.5

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че има значение температурата за буста. Има значение и дали си на газ или бензин. На бензин пиква една идея по-рано. Напълно нормално е това, което си описал. На 1-ва и 2-ра не се товари достатъчно двигателя и затова налягането е малко по-малко. Пробвай на голямо нагорнище и ще видиш, че и на 2 и 3-та ще направи по-голям пик. На 1-ва трудно ще я накараш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята прави 1 бар на около 2500 оборота. Ако тоя Богомил е видял, че колата ти прави 1,1 бара чак на 4000об. и ти е казал че всичко е наред и такъв е чипа, според мен трябва да отидеш да ти върне парите....

Колата ти според мен в момента е мъртвец ...

Е то малко късно вече за връщане на пари. Минаха 3-4 месеца :D. Странното е, че въпреки, че пиква на 4000, в ниските я усещам много по-пъргава от преди чипа. На 2-ра си тръгва бая от 2000, на 3-та от 2500-3000. Мъртвец определено не мога да я нарека, просто си иска по-високи обороти, за съжаление. Примерно на 5-та чак на 3500 тръгва, което определено ме дразна ама.....Като чета мненията, къде най-добре чипват 1,8т, явно лятото ще се разходя до Варна за едно плажче и ще оправим нещата :)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде стегнете се, не се товарил мотора достатъчно и не можеш да надуеш К03-ка с 1.8 литра мотор, стига глупости. 1.8Т-то ми едно време с К04-ка и фронтален кулер, мапвано от келеша, на първа правеше 1.3-1.4 на около 4500 оборота, на трета около 2500-2700 оборота, на 5-та около 1800. Колата беше A6 C5 1.8T quattro, която е с една от най-късите кутии за 1.8Т. На старт, с помпане на газта правеше над 0.2. Това са адски малки турбини, за да си говорим, че колите може да са лагави или да не надуват.

2.7Т-то в момента с две К03-ки, вярно една идея по-малки са от на 1.8Т, но са две за обем 2.7, на трета може да има над 1 бар на 2500 оборота и е с интеркулери 2-3 пъти по-големи от заводските.

Единствената причина 1.8Т с К03-ка да не може да надуе преди 4000 оборота е да е била мапната с тази цена, за което аз не мога да намеря обяснение.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорих за колата на колегата Ole, който се оплаква, че колата му на 1 и 2-ра пиква по-малко(0,5b), a на 4 и 5-та отива до 0,6 бара.

 

 За тази която пиква на 4000об. според мен нещо не е наред с колата...и маперите са я мапнали така, без да оправят роблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, не съм разбрал.  :hilezh:

Иначе аз бих почнал от гейта, както писах по-горе, особено щом при по-висока предавка надува повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ваг-кома го видях точно - прави 1,1 на 3960 rpm. Интересно ми е как може да прави 1.0-1.1, а дебитомера да отчита 140

Дебитомера отчита 140гр след 6000 об, когато си далече от 1.1бара

Мойта к03 надуваше също на 1.1бара на около 2500об

Като сложих К04 си правих  тестове с Ваг- кома и при 0.4бара на 6500об., дебитомера показваше към 170гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, не съм разбрал. :hilezh:

Иначе аз бих почнал от гейта, както писах по-горе, особено щом при по-висока предавка надува повече.

А за да видя гейта трябва да развия тръбата на генерацията. Тегава работа, но ще трябва да го видя.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да обновя темата. Гейта не съм го гледал, но ще му отделя време скоро. Пускахме се вчера с това другото 1.8Т и другото върви с много малко повече от моята, след като й оправих вакуумите около турбото, доста неща са изчистени дросел, дебитомер, датчик за темп и т.н. + проходното задно гърне и вървят почти еднакво, с изключение на това, че моята е доста по-мудна в оборотите преди 2500 да речем. Днес ходихме на ремап при Адлер Ауто, имахме добра оферта за 2-те коли при него, след месец-два се надява да му докарат диното за 2 моста и сигурно тогава ще се премериме. Резултата при мен е следния: колата си е също толкова мудна в ниските обороти, на 2000 има 0.5 и някъде около 2600об пиква на 1.2 често и след това държи стабилно 1.1 до около 5000об. Определено разликата между 3-7к оборота е огромна. Каза ни, че и двете коли са "в много добро състояние", рядко идвали в такова състояние 1.8Т при тях. При другото 1.8Т има някакво малко придърпване с газта до долу и на буустметъра бууста играе няколко пъти между 1.0 и 1.2 . Та така, доволни са колите след ремапа, само остава при чуденката защо аджеба това магаре моето е мудно в ниските обороти, в началото на темата съм изредил с какво съм пробвал да се оправи, не знам вече, гейта може ли да играе роля в тия обороти?

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...