Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Разбрах, ще взема да я сваля тая гад турбината да се види :д Дебитомера 1 път само го гледах и го мернах да прави 158.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да обновя темата. Гейта не съм го гледал, но ще му отделя време скоро. Пускахме се вчера с това другото 1.8Т и другото върви с много малко повече от моята, след като й оправих вакуумите около турбото, доста неща са изчистени дросел, дебитомер, датчик за темп и т.н. + проходното задно гърне и вървят почти еднакво, с изключение на това, че моята е доста по-мудна в оборотите преди 2500 да речем. Днес ходихме на ремап при Адлер Ауто, имахме добра оферта за 2-те коли при него, след месец-два се надява да му докарат диното за 2 моста и сигурно тогава ще се премериме. Резултата при мен е следния: колата си е също толкова мудна в ниските обороти, на 2000 има 0.5 и някъде около 2600об пиква на 1.2 често и след това държи стабилно 1.1 до около 5000об. Определено разликата между 3-7к оборота е огромна. Каза ни, че и двете коли са "в много добро състояние", рядко идвали в такова състояние 1.8Т при тях. При другото 1.8Т има някакво малко придърпване с газта до долу и на буустметъра бууста играе няколко пъти между 1.0 и 1.2 . Та така, доволни са колите след ремапа, само остава при чуденката защо аджеба това магаре моето е мудно в ниските обороти, в началото на темата съм изредил с какво съм пробвал да се оправи, не знам вече, гейта може ли да играе роля в тия обороти?

Колега можеш ли да постнеш една графика от диното да сравня с моята, че ми е интересно. Щом при теб прави пик на 2600, значи да търся проблем явно, въпреки, че ми показаха още графики от Адлер и всички пикват към 4000 оборота. Онзи ден си сложих буустметър и на него не изглежда като на ваг-кома. На 2000 има 0,5, към 2500 вече отива 0,8 и над 3000-3500 вече се вижда 1. Тия дни си е хлъзгаво и не мога да я тествам хубаво, че ESP само връща газта и пада бууста.

 

P.S. Това, че рядко идвали 1,8т в такова състояние явно си му е някаква заучена фраза. На мен и момчето пред мене пак с 1,8т ни каза същото :D

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на коя предавка гледаш бууста?

ole, ако си доволен от вървежа не пипай повече нищо. Само я наблюдавай турбината след раздаване на газ да не става бяла, ако всичко е наред си карай и си свиркай. Имай предвид, че пипнеш ли гейта, после трябва да ходиш да ти настройват пак колата. Натегнеш ли го или го разхлабиш, ще трябва да се промени картата на N75-цата. Идеята беше да провериш гейта преди ремап, не след него.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на всичките го гледам, но в градски условия и не мога много да го хвана, защото само леко да пусна газта и пада. Забелязвам, че на по високите предавки надува по-рано. Гледам го на газ, на бензин не съм го тествал. Сега загледах в страницата на Адлер във Фейса и там има доста графики на 1,8t. Доста от тях изглеждат по-добре от моята. На повечето пика им е около 3000 оборота, а не на 4000, както при мен. Довечера ще я изкарам извън града да видя точно на коя предавка какво показва буустметъра с изключено ESP. Щом при колегата дебитомера прави 158 сега какво да си мисля? Дебитомера да е прецакан, но защо Богомил ми казва, че толкова трябва да си прави? Дали пък не са видяли някакъв проблем и просто да са я чипнали да ми вземат парите и сега за това да ми казва, че е нормално. Това ще е супер тъпо, защото сега наистина съм в голяма чуденка. Аз съм сменил N75, блоу офф съм сложил този от ТТ усиления, всички вакууми са сменени, клапана на вентилацията е сменен и теста с капачката го минавам успешно. Единственото, което не е сменено с ново е дебитомера, но се чудя да давам ли пари за нов, при положение, че тоя пич Богомил ми казва, че така трябва да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-назад написах, че нямам графика, защото диното им за 2 моста все още не е дошло, чакали го до 1 месец и след това може да се замерим. Гейта не се съобразих, може би само ще му хвърля един поглед и тва ще е. Бяла да не става турбината, а червена може ли? :hilezh: Що не пробваш с друг дебитомер?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шансът К03-ка на 1.1 бара да не стане червена след даване на газ е малък, идеята е да не я виждаш, че свети на затворен капак.  :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-назад написах, че нямам графика, защото диното им за 2 моста все още не е дошло, чакали го до 1 месец и след това може да се замерим. Гейта не се съобразих, може би само ще му хвърля един поглед и тва ще е. Бяла да не става турбината, а червена може ли? :hilezh: Що не пробваш с друг дебитомер?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Да извинявай. В последствие видях, че си писал :D За друг дебитомер нямам наличен за проба. Твоя с какъв номер е, ако имаш време някога и случайно е същия, да ги разменим за проба? Говорих с човека в Адлер да я закарам да я погледнат и евентуално каза, че може да се пипне чипа да тръгва по-рано, ако всичко друго е наред. Аз обаче днеска се стреснах сериозно и може да имам сериозен проблем, защото маслото ми за 1000 км беше паднало до минимум от някъде по средата. Долях му 600 гр. По принцип си имаше разход към 2л. на 10000, но такова чудо за 1000км не е било. Ще видя какво ще излезе. Кажете как трябва горе долу да се държи буустметъра да правя тестове? Забелязвам, че на по-високите предавки 1 бар идва по-рано, примерно на 3-та, 4-та идва около 3500 и си го държи така, като към 5000 пада на 0,8. На 1-ва, 2-ра обаче на същите обороти -3500 има не повече от 0,8 и към 4100 прави 1.0, и пак пада на 0,8. Нормално ли е така да се държи? А дебитомера на коя предавка да го гледам? Ще направя един лог гайл на 2-ри и 115 канал да видя какво ще покаже.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш пиши и ще го пробваме. Буустметъра при мен се държи по следния начин : между 1500 и 2000об отива до 0.5 , държи толкова и към 2600-2700об вече е направила 1.1 бар и го държи до към 5000об, след 5 спада почва да спада леко и до 6к е паднал почти до 0.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буустметъра при мен се държи по следния начин : между 1500 и 2000об отива до 0.5 , държи толкова и към 2600-2700об вече е направила 1.1 бар и го държи до към 5000об, след 5 спада почва да спада леко и до 6к е паднал почти до 0.

 

Нещо и при теб не е нормално.

След 5000об е нормално да започва да пада налягането ,но до 6500 трябва да държи около 0,5бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва не ми се струва нормално и хич здравословно за турбината. Богомил каза, че може да се надуе още малко във високи обороти, но няма да е безопасно за турбината.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя е такъв спец че няма на къде.

По-голям паляк от него - рядко.

с коли съм ходил там и всеки път е "изненадан от резултата" и "рядко идват такива автомобили" и "много добре стана, по-добре от повечето други".

 

Тотален циркаджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го знам колко разбира, но аз съм доволен от резултата. Ако някой има чип слаган в голяма фирма маднес и т.н. и има желание може да сравним колите, да видим как вървят.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да ви кажа честно с газта до долу и при мене буустметъра всъщност удря 0,9 на 2800 оборота и го държи до 4000 така, и рязко скача даже до 1,2 на 4100-4200 и до 5000 стои така. Трябва мегдан да го тествам повече. Бе не е толко зле чипа. И аз съм доволен, но ще отида да видя може ли да го бутне още в ниските, ако не умре турбината дотогава, че тва масло......:D

Абе да ви кажа честно с газта до долу и при мене буустметъра всъщност удря 0,9 на 2800 оборота и го държи до 4000 така, и рязко скача даже до 1,2 на 4100-4200 и до 5000 стои така. Трябва мегдан да го тествам повече. Бе не е толко зле чипа. И аз съм доволен, но ще отида да видя може ли да го бутне още в ниските, ако не умре турбината дотогава, че тва масло......:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално се държи с К03-029. Ако се съмняваш в турбината, прави я докато не е наранила я корпус я перки. Може малко да се ъпгрейдне. Не знам защо искаш още въртящ момент в ниските обороти. То на предно само си буксува. Поне при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и при мене само буксува. Чак на 3-та зацепва. Аз искам да видя защо при мен дебитомера прави само 140 единици и да установя имам ли проблем с него, защото колегата със същия чип изкарва 158. Ще отида до Годеч да я погледнат пък ако могат да изместят пика още малко надолу ще е супер. За турбината незнам дали е тя, но мотора работи много тихо и спокойно, та се съмнявам да е от него. Нито пуши, нито смърди сега на масло,  пък изчезва. Имам едни леки течове. Ще хвана да ги оправя, но се съмнявам, да е чак толкова оттам. Гледам, че си с Б7. Ти с BFB и чип ли си? Нашите дебитомери със сигурнст са еднакви. Твоя колко единици удря или не си го гледал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко софтуерно позасилено BFB ... Имах мерак да му сложа друг ТК но с това буксуване ... на предно. Като се "опече" к03-029 ще му мисля. За дебитомера нямам представа ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един и същ е дебитомера на AVJ и BFB. Аз в момента съм с такъв от BFB и е същия номер като тоя, който си беше на колата. Ако я закачаш на комп скоро, ще се радвам да споделиш какви стойности дава. Ако пък имаш желание и си от София, с колегата ole ще правим среща уикенда да сверим часовниците, та можеш да се включиш и ти, пък и някой друг колега с чипнат тръцко, ако иска. Гледам душегубките си правят срещи. Кво ни пречи и на нас :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ще викна и аз един приятел с B5 1,8TQ и колегата bobitovn с B6. Стокови са, но няма значение. Само дано да не вали. Аз между другото съм ОК за Събота, в Неделя може и да не мога ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...