Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

Аз съм си играл с моя гейт и + – 3-4 оборота не се отразяваха изобщо гледано по буустметъра и със широколентова сонда,виж ако сложиш по корав гейт ,тогава вече налягането отива нагоре(това пак според уреда),но не играe

 

Пробвай с друг N75 и маркучетата около него или мини до мапера да я види ,може и да се наложи да се пипне софта ,ако преди е губела много налягане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Турбината няма да почне да надува повече, а ще започне да се разтоварва по-късно. Направих си една джаджа за да си регулирам гейта на новата топла част. 3955f9989d7b4197d28c937add68bd81.jpgbfa7e4eeabd3383b088065c7f3b3c787.jpg

Колкото е по-навита гайката толкова на по-високо налягане започва да разтоварва. Нормално би трябвало да започне да отваря на 0.3 и на 0.6 вече да е напълно отворен гейта. Моя го натегнах да започне отварянето на 0.35psi

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.35 bar искаше да кажеш предполагам? Иначе, аз предполагам, че играе бууста, защото исканото налягане е около 1.1 бар, пък заради натегнатия гейт турбината прави повече, после компа реже бууста, обаче турбината после пак надува повече и така до безкрай. Значи трябва да развия малко гейта, ама деба то нема стигане тва, толко е забитано... Мапера каза точно това, много е натегнат гейта и требва да улаби малко.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото е толкова е@но, че направо не ми се мисли как ще развиеш гайката. Отдоло може да е по-лесно или развии турбото от колектора за да падне малко надоло. Трябва да бележиш гайката, за да знаеш колко оборота навиваш.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте пак Малко помощ отностно правилно зацепване на ангренажния ремък и 2-та разпределителни вала. Преди 2 дена ходихме на Дино Ден от КГА в сервиза на FTA Auto, казах им на момчетата, че има някакъв проблем и бууста играе, те викат сигурно някой вакуум, ама аз им казах, че се съмнявам в гейта, макар, че два пъти разкачах турбината за да го разхлабя малко и все си пренадуваше тая кола. Стигнах до извода, че тази топла част явно има някакъв проблем и ще трябва да си търся друга. Но след като раздадоха газ на колата на диното излезе друг проблем. При около 150км/ч скорост компа прекъсваше всичко и не можеш да й се дава повече газ. Момчето вика, че смесите и/или аванса въобще не са както трябва, чул аванса да чука отпред преди да се влезе в авариен режим. Друго интересно, е че от време на време ми записва бедна смес на long trim-a, без да светва чека. Мислех, че е само на газ и трябва просто да отида за настройка, но на диното я карахме на бензин. Турбината след 2 пъти даване на газ на диното светна в средата леко червена. Сега въпроса е, валовете какви белези имат или зъбните им колела вътре имат и как се настройва общо взето коляновия вал и двата разпределителни вала вътре. Как се разбира дали обтегача и/или веригата са за смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

c6bef9e0b6a35b98c05018b3c18b48b7.jpg

Това са белезите на веригата обтегача е за смяна ако трака при студен мотор или постоянно първата фаза е при студен. ако сменяш него сменяш и веригата глупаво е поотделно.

На шайбата на коляновия вал си има белег както и на шайбата на разпределителния вал. Тази на разпр. вал има белег и от двете страни като белезите не са еднакви ако я сложиш обратно бягат 4-5 зъба. За да видиш белега на коляновия вал трябва да се свали шайбата на пистовия ремък.

Sent from my D2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двата белега на разпределителните валове са на тях а не на веригата нали? Че не разбрах много. Каква фаза? Шайбата на разпределителния вал как се разбира на коя страна е?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белега на коляновия вал се вижда и от зад - на маховика. На колелото на разпледелителния вал от пред не трябва да има никакви надписи. Надписите са на гърба. Белезите са на венеца на зъбните колела.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така под фаза имам в предвид поведението на обтегача когато си заминава в началото трака на студен мотор, после постоянно.

Белезите на валовете са на зъбните колела и на петите които фиксират вала към главата. На петите са едни триъгълни стрелки . Напиши 1.8T timing в гугъл на снимки и ще видиш. Цифрите 1 и 16 показват че между двата вала трябва да има 16 звена.

Както е показано на снимката белезите на валовете не идват точно един срещу друг, има половин зъб отклонение. Така е и при белезите на ангренажа.

За страната на шайбата на разпределителния вал не искам да казвам мнение без да съм 100% сигурен, просто не си спомням как беше. Принципно погледни на някоя кола през капака виждат ли се надписи или не.

Sent from my D2303 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белегът на коляновия вал,който както каза колегата е на маховика не е резка а една 0-нула.Трябва да се вижда само половината част от нулата във вътрешната част на отвора-това е твоят белег.Шайбата на ангренажния ремък също има белег.

 центровката на този белег трябва да е на "0" (TDC - горна мъртва точка):

Pic003a.jpg
upload an image

Виж снимковия материал в тази тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря. Странна работа. След като презацепихме ангренажа, мисля го нагласихме правилно, защото не идваше с два зъба на белега, освен, че нямаше разлика почна нещо странно да се случва. На празен ход бягаше много трима, сондта отива на 30% и забиваше там, в движение уж беше наред, но от известно време гледам че записва грешка бедна смес на дългия трим. Това и на газ и на бензин.

Едит: значи тази 0 трябва да застане срещу някакъв белег на корпуса или просто се вижда половината през отвора?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма спукано колега, картерната вентилация е изолирана. До колкото знам, когато на празен ход бяга трима, значи има най-вероятно пробив, обаче не го намирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги прегледам утре, ако времето позволи, че сега ме прекъсна тая буря. Свалих капака на клапаните и тях когато ги наглася двата вала на белезите, съвпадат си точно, звената на веригата са точно 16 между тях, белега отпредната страна на шайбата на единия вал съвпада с белега на главата и в такова положение долния белег бяга с малко от стрелката на капака. Когато наглася стрелката и белега на шайбата на коляновия вал избягват с леко 3-те белега горе, а от задната страна на маховика, когато е нагласена шайбата отпред, на маховика се виждат 3 много малки рески и нищо друго. Това се вижда не през този отвор, който е точно от долу, а този отвор, който е от страната на шофьора. Какво сме гледали предния път като сме го зацепвали не знам, но явно ще се наглася пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е нормално белезите на разпределителния и на коляновия да бягат с половин зъб. Това е поради разликата на стоковия кайш и на афтърмаркета - единия е 152 зъба, а новите са 153...

Sent from my K920 using Tapatalk

ПС. Ти хубаво викаш картерната е аут, но аз ти пиша за големия маркуч от филтъра към турбото. Цепи се доло до скобата на турбото и смуче само когато направи голям вакум. Ако си 100% сигурен, че си го гледал -ОК, но не ти пречи инак за 5мин. да го свалиш и провериш. Другото което ми идва на ума - блоу офа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за белезите, не идват точно и мисля че трябва да са точно. Ще ги прегледам всичките маркучи, но последно като ги гледах, когато сменях топлата част на турбото, всичките си бяха здрави. Блоу оффа е сменян скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е натягането на гейтовете да го парвеите преди мапване. Ако се направи след, е хубаво да се върне колата при мапера, за да коригира N75-цата.

Разминали сме се на диното, аз бях в неделя. Твоята кола на коя скорост я мериха?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За турбината не съм го измислил още, дали ще търся друго турбо или само топла част и след това ще се мисли настройването на гейта. Н диното мисля, че на 4-та й даваха газ, после пробваха и на 3-та но пак влизаше в авариен режим. Днес ще сменя ремъците и ролките и ще видим дали след като се зацепи правилно ангренажния ремък дали пак ще записва бедна смес на дългия трим.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменяте ремъците и ролки, отвори капака на клапаните, за да видиш на ГМТ дали валовете са на маркери. Ще се набуташ една гарнитура, но поне ще си изчистил и това.

Моята я мериха на 6-та, ръна завърши под 280, не знам защо, затова ми беше интересно дали и при други са мерили на максимална предавка. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе писах, че ги гледах белезите на двата вала и си идват точно на маркерите, когато шайбата отпред на мотора е на белег, но в такъв случай малко бяга белега долу на коляновия вал. За това ще наглася долу коляновия вал на белег, за да е на ГМТ и тогава трябва леееко да мръдна горе шайбата за да дойде на белег и след това се слага ремъка.

За диното, видях, че това се обсъждаше някъде из кръвната група в един пост и някой пишеше, че трябва предавателното число на предавката, на която се мери,  да е възможно най-близко до 1-ца, това освен да е 6-та при теб? Не знам. На колите, на които аз видях, мериха на 4-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за белезите съм го пропуснал, съжалявам. Като си нагласиш центровката така, най-вероятно всичко ще е наред и ще ти се изчистят дребните проблеми по мотора.

При мен 3-та е 1.231, 4-та е 0.967, 6-та е 0.68. От там идват и малкото коне, които изкара колата. :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа, не ги ли пита момчетата? Иначе за турбина съм загледал ей тая , ама не знам дали да рискувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поискай му снимки на топлата част от двете страни - индусер и ексдусер. Знаеш много добре къде се цепят тези турбини, за да гледаш.

За меренето не ги питах, за мен беше важна графиката, че има 1-2 неща, които исках да сравня като усещане с нея. И двете излезнаха на графиката и се виждат отчетливо, сега ще се боря да ги отстраня. За едното съм 99% сигурен, че от бобини или комутатори, но аз така или иначе ще ги сменям, такаче за сега ги оставям тях.

 

П.П. Да споделя малко информация, която ще е интересна за някой евентуално. За моята кола последно взех две малки втулкови Т25 турбини, топлата част е с една идея по-малка от на Garrett GT2560R. Мерих ги и ги гледах една до друга - двата китаеца и Гарета. Въпросните турбини минаха през сервиз миналата седмица и се оказа, че са с високо качество 360 градусови лагери, разглобихме ги целите и не намерихме една забележка. Всичко беше едно към едно направено и ориентирано, една турбина спрямо другата. Минахме ги на баланс и настроихме гейтовете. Сравнявахме всичките лагеруващи компоненти в средната част с тези, които те продават и заключението беше, че нямат нужда от смяна. Лагерите ги разглеждахме подробно, човекът от сервиза каза, че ако не са по-добри от тези, които те монтират, то 100% не са по-лоши. Щом те дават 1 година гаранция с такива лагери, ще спя спойкойно. Братята китайци за пореден път ме изненадаха. Турбините са купени по 100 паунда парчето с компресори 44.2/60мм и трубини 47/53мм, на хартия са с потенциал около 300коня на парче в този си вид.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...