Jump to content

Невървеж на 1.8Т


ole

Recommended Posts

Знам, че звучи банално заглавието, но проблема ме дразно много вече, защото пробвах какво ли не. Невървежа се изразява в следното : примерно настъпвам газта до долу от 1200 оборота и оборотомера се пълни с почти едно и също темпо до края без никакви ритания от турбото. Проверено/сменено:

- от 2200об има 0.5 налягане, от 1500об си има някъв надув.

- с друг дебитомер положението е подобно / моя прави около 130 единици

- други ламбда сонди

- дросел

- бобини

- сменени вакуумни маркучета

- сменен рециркулационен клапан (блоу оф) с подсиления

- екуто няма грешки

- сменен темп датчик

- свещите са на около 20к км и са добри свещи, не ефтинфжоси

А сигурно и забравям нещо. Отделно от как я имам колата е доста мудна преди 2000об. Днес след като смених маркучетата около турбото и сложих един липсващ еднопосочен клапан при У образния маркуч на бензиновите пари всеки път при пускане на газта оборотите падат повече и после се оправя празния ход. А налягането преди днес беше 0.6 с пикове на 0.7 , сега е 0.5 с пикове на 0.6 . Утре ще пробвам с друг н75 и чистене на дросел сонди и др неща и ще пиша пак.

1.8Т aeb.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 232
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Налягането се влияе от външната температура

Нормално, като я настъпиш от 1200 об. да върви сравнително плавно до прекъсвач,освен ако не е чипната.

Пробвай да ускориш с малко газ до 3-3500об и после я настъпи докрай,тогава трябва да усетиш по-осезаемо ''удара'' от турбото

 

Не на последно място, защо мислиш че не върви,карал ли си други АЕB ,твойта тръгва ли здраво понякога или винаги си върви еднакво мудно.

Имал съм допир с доста 1.8т и специално сток АЕB, никога не e било нещо особено като вървеж

 

Може би най-добрия и евтин вариант при теб, е един дино тест за 120лв и да се видят, коне ,смеси и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...незнам с какво сравняваш 1.8т аеб,но вървежа си му е доста приличен, само че не и от 1200об, ряза се усеща значително повече след 2.5-3 оборота :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ваг Ком какво казва?

Има ли Газ колата?

Определено след 2200-2500 по-осезаемо се усеща турбото ... на 1200 е асно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявам я с друг аеб, стоков, на същото А4, и разликата е осезаема. Преди време бях сравнявал темп на входящия въздух при него и при мен винаги геадусите бяха малко повече. Пробвах с неговия темп датчик и разлика нямаше. Разлика отпред имаме само това, че аз съм със S4 броня. Ако я докарам до около 3000об и после настъпя газта има някакво усещане от турбото, но примерно на 3та почти го няма и много бавно ускорява, другата кола не е така. Иначе постоянно си върви така. Слагах й средно и задно гърне от 2.8 V6, но тия дни ще разкарам задното за проходно, че ми се струва, че се умори още от тия гърнета.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атмосферни гърнета изобщо не се препоръчват за турбо мотори. Катализатор имаш ли? Ъия налягания на турбоъо къде ги мериш?

Не е лоша идеята за дино или някой който си разбира да направи диагностика в движение.

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги махна гърнетата тия дни. Катализатора е махнат. Налягането буустметъра го мери на колектора.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да махнеш гърнетата, разлика надали ще усетиш(Пробвал съм го)

 

Масово имат проблем ,че през повечето време не вървят,но от време на време тръгват за малко и тогава се почва филма

 

При теб щом постоянно си е така и си пробвал почти всички проблемни неща,има вариант да ти е ниска компресията

 

Барометричния сензор ,гледал ли си дали работи коректно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово имат проблем ,че през повечето време не вървят,но от време на време тръгват за малко и тогава се почва филма.........

...и как завършва филма? ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървят си и то доста приятно,иска се само повече занимаване да откриеш проблема.Пробвай да я надуеш да видиш да издиша от някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такива проблеми филма е дълъг ,изнервящ и с висок бюджет,на който малко собственици издържат.

Вариантите са - примиряват се и си карат спреляка или сменят части на посоки без резултат и накрая с ненавист го разкарват

Третия и малко вероятен в такива ситуации - има изпускане на налягане от скрита дупчица или некое клапанче се ебава-оправя я и заживели дълго и щастливо

 

Когато всичко му е наред ,а невърви специално за АЕБ си трябва доста ентусиазъм да се разбере какво му е.

Провери в темите дали поне едно АЕБ, което уж е перфектно ,а невърви, дали някой е разбрал защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батин, това че успехите, постиженията и решенията не се срещат  свободно/често по "проблемните" теми, далеч не означава, че няма успели да ги "оправят" дискутираните проблеми. Същите чисто и просто не споделят постижения/решения.

А какви са причините за тая неприятна фактология е съвсем друга работа.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко места чувам, че трябва да разкарам тия "атмосферни" гърнета и за това ще ги махна, пък и имам едно проходно задно седи така. Има ли някой колега да помогне с уред замерене на компресия? Днес тествах с друг н75. Без да искам и тествах писаното някъде из темите защипване на единия маркуч на н75 и трябяло от 2000об турбото да прави поне 1бар, е моето прави с лекота и колата направо няма удържане, докато компа не пресече бууста. Т.е. да разбирам, че проблем със самото турбо нямам. С другиа н75 няма разлика в поведението и си върнах моя. Обаче забравих в предишните постове да напиша , че имам спад на бууста още от 5к об. и на 6к вече няма никой. Гледахме на другото ауди и онова държи бууста поне до 6к об. Нова чуденка...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях в същия филм като теб, само че на Б6. И аз имах чувството, че не върви, след като смених всички важни клапани, дебитомер и т.н. При мен дебитомера не правеше повече от 112 единици, но ги сравнявахме със същия мотор на колега и той правеше толкова. Реших си проблема като сложих чип накрая. На диното изкара 192 коня и 289 нютона и след 3 месеца в момента пак ми се струва, че не върви :D. Ходи най-добре наистина да я замерят на дино или направо чипвай и да я замерят. Ще останеш доволен, поне за няколко месеца, докато свикнеш ;)  Другото, което е колата, ако е с елетронна газ няма как да ускори рязко от 1200 оборота на пълна газ. С електронната газ не реагира по същия начин. Има едно замисляне при натиснат от по-ниски обороти педал до долу. Мойта примерно върви повече, ако не съм я настъпил докрай в ниските и към 2500 вече идва тласък от турбото, и тогава като настъпя разко се изстрелва доволно. Преди чипа беше по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичин, с нищо не помагаш,пиша не за да си чеша пръстите, а да дам мнение от личен опит......и да, сигурен съм че невървящите АЕБ та ,не са оправени

 

Какво имаш в предвид че няма никой ,нормално е след 5000 да пада буста и след 6000об да е около 0,2-0,3 до прекъсвач

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне. Явно не четеш. Другия мотор държи 0.5 ДО 6000об и от там почва да пада, при мене от 5000об почва падането и на 6к когато другото има 0.5 моя няма почти нищо. Лог ще мога утре.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичин......................сигурен съм че невървящите АЕБ та ,не са оправени...........

Е, хубаво да си "сигурен", но ще те разочаровам дълбоко - за точно четири АЕБ-та със същите(или много подобни) проблеми зная, че са решени и колите вървят както трябва. Едното от които е моето. За другите - чети между редовете.

 

Оле, на пръв поглед мотора ти се държи нормално, май другия който цитираш (с буста около и след 6000 об/мин.) е "пипан".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне. Явно не четеш. Другия мотор държи 0.5 ДО 6000об и от там почва да пада, при мене от 5000об почва падането и на 6к когато другото има 0.5 моя няма почти нищо. Лог ще мога утре.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Няма такъв стоков аеб дето да държи до 6000, до 4500 може. Стига филми, сток не вървят. Чипни и ще се наместят нещата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако слизаш от 4.2 сигурно ще ти се стори спрел 1.8Т, но за останалите си е прилично вървящ мотор. Другия е сток, няма никакви модификации освен махането на катализатора и нов чугун на турбото.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, хубаво да си "сигурен", но ще те разочаровам дълбоко - за точно четири АЕБ-та със същите(или много подобни) проблеми зная, че са решени и колите вървят както трябва. Едното от които е моето. За другите - чети между редовете.

 

 

Mи като знаеш,кажи какво е било на всяко едно от тях и може пък и да има съвпадение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така катo чета какви са симптомите на колата на 90% че проблема ти е в N75 клапана.

 

Ето така изглежда прилагам снимка за да си го визуализираш:

 

f0100000060580.jpg
 
Това с атмосферните гърнета е пълна глупост и не се лъжи да ги махаш.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...