paneca Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Здравейте, имам следния проблем. Когато запаля, без значение дали е студен или топъл мотора, няма и помен от пушек. Когато се движи също не пуши , овен когато се сръчка малко. но абсолютно в рамките на нормалното. Проблема идва когато покарам известно време на скорост (4-5 км) без гас по стръмен баир надолу. След това като подам гас на равното, дори и едвам да натискам педала, отзад стават чудеса....кълбета от дим ,не се вижда нищо. И след около 500м се изчиства и всичко с пушеците приключва, до следващия наклон. Мислех че е от турбото, но се оказа че не е, рециклирано е и сега върви чудесно. Колата е 1.8т 99гАко някой има идея , моля да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico V6 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Виж си одушниците за картерни газове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 и аз съм за картерните газове нещо има запушено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Гумички на клапани, сегменти. Все хубави работи може да са причината за пушека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paneca Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Забравих да спомена че компресията на 3ти цилиндур е 3 атмосфери. Но ще проверя и маркучите на картерните газове, че заради тях миналата година на един приятел му изхвърли маслото. Беше станала яка тапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Аз залагам на заминал мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Семерини на клапаните, къде им казват гумички ......, щом като я охлабиш и след това пропушва е голяма вероятността да е това.Но не пречи първо да си провериш и картерната вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 А Трети цилиндър какво да го прави?!?! ААА сетих се тряя се тури в него зеУето.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Незнам, може и да го не е измерил като хората... да мери пак, и ако грешката е вярна нещата са ясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Дам, с тия 3 бара нещата са за поп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Залагам на сегменти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paneca Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Съмнявам се да е дало грешка при измерването, но ще се замери пак. И на другите цилиндри не им е читава работата 7 атмосфери, работен минимум. Май работата мирише на сигменти и гумички..., но ще почакат малко, лошото никога не идва само ...междувременно ми изгоря бензиновата помпа. За сега сме на паркинга само, до смяна на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Като теглиш чертата - мотора трябва да се отвори. Вариантите са два: 1 сегменти; 2 глава. Но като отвориш мотора с тази компресия която казваш, грехота е да не смениш сегментите ако цилиндрите не са износени и надрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Сигурно е 1 че главата трябва да се прави ,сегментите може да са бонус ,но с тези 3 атм....... и счупени да са сегментите 3 амт са много малко . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Аз па си мисля, че не са мерили правилно. Кола с 3 атмосфери на цилиндър ще малее яко и лесно се познава, че е изпърдял мотора. Ако са сегменти... сума масло ще се меша в сместа и колата ще пуши постоянно. Мисля си, че проблема ще е над цилиндрите щом пуши само след спускане на ппх. Подобен проблем съм имал от гумички, но колата изпушваше и при сутрешно палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване