Jump to content

А6 пуши


paneca

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем. Когато запаля, без значение дали е студен или топъл мотора, няма и помен от пушек. Когато се движи също не пуши , овен когато се сръчка малко. но абсолютно в рамките на нормалното. Проблема идва когато покарам известно време на скорост (4-5 км) без гас по стръмен баир надолу. След това като подам гас на равното, дори и едвам да натискам педала, отзад стават чудеса....кълбета от дим ,не се вижда нищо. И след около 500м се изчиства и всичко с пушеците приключва, до следващия наклон. Мислех че е от турбото, но се оказа че не е, рециклирано е и сега върви чудесно. Колата е 1.8т 99г

Ако някой има идея , моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че компресията на 3ти цилиндур е 3 атмосфери. Но ще проверя и маркучите на картерните газове, че заради тях миналата година на един приятел му изхвърли маслото. Беше станала яка тапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семерини на клапаните, къде им казват гумички ......, щом като я охлабиш и след това пропушва е голяма вероятността да е това.

Но не пречи първо да си провериш и картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Трети цилиндър какво да го прави?!?! :nixweiss:

 ААА сетих се  тряя се тури в него зеУето.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е дало грешка при измерването, но ще се замери пак. И на другите цилиндри не им е читава работата :( 7 атмосфери, работен минимум. Май работата мирише на сигменти и гумички..., но ще почакат малко, лошото никога не идва само ...междувременно ми изгоря бензиновата помпа. За сега сме на паркинга само, до смяна на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като теглиш чертата - мотора трябва да се отвори. Вариантите са два: 1 сегменти; 2 глава. Но като отвориш мотора с тази компресия която казваш, грехота е да не смениш сегментите ако цилиндрите не са износени и надрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е 1  че главата трябва да се прави ,сегментите може да са бонус ,но с тези 3 атм.......   и счупени да са сегментите 3 амт са много малко . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па си мисля, че не са мерили правилно. Кола с 3 атмосфери на цилиндър ще малее яко и лесно се познава, че е изпърдял мотора. Ако са сегменти... сума масло ще се меша в сместа и колата ще пуши постоянно. Мисля си, че проблема ще е над цилиндрите щом пуши само след спускане на ппх.  Подобен проблем съм имал от гумички, но колата изпушваше и при сутрешно палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...