Jump to content

Каране с изтекло масло


Хан Соло

Recommended Posts

Кофти се сваля гайката защото под ъгъл а да и доста тънка ,усилия за отвиване минимални,поздрави на всички от форума за бързата помощ,пръстена подменен и капачето зад филтъра хлабаво вече затегнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да му е трудното на О-пръстена. Махаш скобите на маркучите, махаш филтъра, после гайката и охладителя/отоплителя пада сам. Не ти трябва канал, нито подемник.

 

Оффтопик: Правилно ли е да се нарича охладител? Маслото никога не ми е загрявало повече от 80 градуса, дори при каране по магистрала (стига да е правилния вискозитет) Антифриза стои на 90-95 пред повечето време :nixweiss:

Да, правилно е да се нарича охладител. Когато се кара лятно време по магистрала на високи обороти, маслото е със значително по-висока температура от антифриза, да кажем 115-120 градуса, може и повече. Това е напълно нормално. Не случайно някои коли имат маслен радиатор, изнесен отпред, който се охлажда от входящия въздух. Аз съм с АБТ, което не предполага големи изрязвания, но въпреки всичко лятото в горещините, когато отивам на море и бръмча с високи скорости по магистралата, съм стигал 120 и няколко градуса, като имаш в предвид, че консумирам хубави и проверени масла. Ако например при 140-150 на магистрала лятото не достигаш такива температури на маслото, просто не ти е верен датчика за температурата на маслото, малката въшка. Попадал съм на два, които не са верни, ама яко не са верни, Както всички други температурни датчици в колата, това е един термистор, който естествено се прецаква с годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш охладител добре  :bia:  Веднъж в сервиз ми наляха някакво незнайно масло и до Сф по магистралата вдигна 160 градуса, след като го смених с правилното никога не отиде на 160, макс 110. На тия уреди аз гледам само налягането на маслото, другите ми се струва, че са за красота :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех моето масло все на 60 градуса седи вобще не загрева . дайте снимка на датчика да го вида че явно е за подмяна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До големия с двете крачета има един малък, месингов с 11 или 12 ключ се развива. 10 лв. някъде струва. Аз избрах Вернет - френски, термостата също ми е такъв и нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А голяма ли е играчката да се сложат и свържат колега или трябва някои жичка джия да се търси.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сложно. Има два датчика, които се слагат на маслената конзола, единия е за налягане, викат му камбанка, тя се намира по-трудно и е по-скъпа. Другия е за темп. на маслото, той е ефтин. Като се купуват уредите, се вземат с пепелника им, той е друг, стария се маха. Имаше във форума теми за подробностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Да, правилно е да се нарича охладител. 

Топлообменник мисля е по-добре !

Защото е далеч като понятие от маслен радиатор ... 

DSCI3757.jpg

Ето да речем на моят дизеляк ... 

Иначе като hint - пробвай с 5w50 масло ! Старата М20-ка  заради слабият мотор и тежкото купе, редовно извънградско седи над 3500 оборота - само това масло не го правеше на "чорба" !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо махни и онова нещо наречено двигател, че мое и то да ти направи проблем...знае ли се?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...