oppi Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Кофти се сваля гайката защото под ъгъл а да и доста тънка ,усилия за отвиване минимални,поздрави на всички от форума за бързата помощ,пръстена подменен и капачето зад филтъра хлабаво вече затегнато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Какво да му е трудното на О-пръстена. Махаш скобите на маркучите, махаш филтъра, после гайката и охладителя/отоплителя пада сам. Не ти трябва канал, нито подемник. Оффтопик: Правилно ли е да се нарича охладител? Маслото никога не ми е загрявало повече от 80 градуса, дори при каране по магистрала (стига да е правилния вискозитет) Антифриза стои на 90-95 пред повечето време Да, правилно е да се нарича охладител. Когато се кара лятно време по магистрала на високи обороти, маслото е със значително по-висока температура от антифриза, да кажем 115-120 градуса, може и повече. Това е напълно нормално. Не случайно някои коли имат маслен радиатор, изнесен отпред, който се охлажда от входящия въздух. Аз съм с АБТ, което не предполага големи изрязвания, но въпреки всичко лятото в горещините, когато отивам на море и бръмча с високи скорости по магистралата, съм стигал 120 и няколко градуса, като имаш в предвид, че консумирам хубави и проверени масла. Ако например при 140-150 на магистрала лятото не достигаш такива температури на маслото, просто не ти е верен датчика за температурата на маслото, малката въшка. Попадал съм на два, които не са верни, ама яко не са верни, Както всички други температурни датчици в колата, това е един термистор, който естествено се прецаква с годините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Щом казваш охладител добре Веднъж в сервиз ми наляха някакво незнайно масло и до Сф по магистралата вдигна 160 градуса, след като го смених с правилното никога не отиде на 160, макс 110. На тия уреди аз гледам само налягането на маслото, другите ми се струва, че са за красота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Брех моето масло все на 60 градуса седи вобще не загрева . дайте снимка на датчика да го вида че явно е за подмяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 До големия с двете крачета има един малък, месингов с 11 или 12 ключ се развива. 10 лв. някъде струва. Аз избрах Вернет - френски, термостата също ми е такъв и нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Къде па гледате температура на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 На някой Б4 ки има три уреда над пепелника за акумолатора , налягане и темперетура на маслото . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 А пък, който няма такива уреди, си ги слага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) А голяма ли е играчката да се сложат и свържат колега или трябва някои жичка джия да се търси. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 27 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Не е сложно. Има два датчика, които се слагат на маслената конзола, единия е за налягане, викат му камбанка, тя се намира по-трудно и е по-скъпа. Другия е за темп. на маслото, той е ефтин. Като се купуват уредите, се вземат с пепелника им, той е друг, стария се маха. Имаше във форума теми за подробностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Дръпнах колата до сервиз. Смениха пръстена. Демонтаж, монтаж , обезмаслител.....общо 35 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Да, правилно е да се нарича охладител. Топлообменник мисля е по-добре !Защото е далеч като понятие от маслен радиатор ... Ето да речем на моят дизеляк ... Иначе като hint - пробвай с 5w50 масло ! Старата М20-ка заради слабият мотор и тежкото купе, редовно извънградско седи над 3500 оборота - само това масло не го правеше на "чорба" ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 колеги това нещо може ли и без него, мисля да го махам докато не ми е направил проблем с охл. система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Направо махни и онова нещо наречено двигател, че мое и то да ти направи проблем...знае ли се?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 колеги това нещо може ли и без негоНе може без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване