mr_green Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Здравейте колеги ,казвам се Ивелин Николов,но всички ме знаят като Иво Грийн или mr_green все съм аз. от много време съм фен на марката.Но от скоро я притежавам.Имам въпросната А4 от заглавието,смених я за тетрадка същия формат Сега сериозно на въпроса ,решил съм да я газифицирам.От опит знам ,че евтиното винаги излиза скъпо.Та за това търся съвет за качествен газов инжекцион,който ще ми върши работа без ядове.До сега съм таркалял дизеларки и това ми е много чужда тема,затова питам тук.Интересува ме,какво трябва да включва добрият вариант за този модел и двигател,трябва ли ми допълнително обмазване на клапани и нещо горница защото е с турбо?Да допълня ,че силно клоня към Романо ,но приемам всякакви съвети и препоръки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 (Редактирано) Мазане на клапаните е излишно на този мотор. Романо е добра марка, но според мен е излишно скъпа в съпоставка с цената на колата. Фобос е добър избор за компютър.Бих ти препоръчал дюзи Баракуда. Изпарител, гледай да е за поне 250 коня. Защо ли?Колата е 150, но ще ти се прииска чип след време, ако сложиш малък ще трябва да го сменяваш. След чипа ако се зарибиш може и още пауър да ти се прийска.Конкретна марка изпарител не искам да се наемам да препоръчвам, но пак като евтин вариант Magic 3 (350к.с.)Сондата в бутилката и тръбата задължително на 8мм, за да нямаш драми в последствие. В кой град ще монтираш ГИ-то? Редактирано 29 Януари 2016 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr_green Публикувано 29 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 За града не ми пречи кой ще е ,стига майстора да си разбира от работата,че ми писна от селски тарикати.Ловешка област Пловдив София.Майстора е важен,за да няма драми после,искам колата да работи нормално ,както на бензин така и на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Аз съм с Романо вече 2,5години,абсолютно никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Баааа, все едно ше газифицираш совалка.Обади се на Муцев от този форум, гарантирам, че щи свърши работата перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Ето моята тема, която пуснах преди да избера каво да сложа, може да ти е полезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeNa7a_Turb0 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 (Редактирано) Здравей и от мен! Както споменаха, редуктор до 250кс.Сонда и тръба 8мм.Газовата рейка за този мотор е добре да е по-бърза и скъпичка! Препоръчвам Баракуда, не защото аз карам със такава!Най-добре прочети мнения.Хана, също много добра рейка.. Комп. Фобос, КМЕ Нево,...Самата настройка е важна,колкото и останалите неща, а не просто автокалибрация.Няма за къде да бързаш! Избери най-добрите неща, интересувай се и намери правелния човек за монтажа на АГУ. Двигателя е перфектен за газ! Не е някаква разработка на Ферари, за да е проблем да се кара с горивото, за Българския стандарт... Редактирано 29 Януари 2016 от GeNa7a_Turb0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr_green Публикувано 30 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Баааа, все едно ше газифицираш совалка.Обади се на Муцев от този форум, гарантирам, че щи свърши работата перфектно.Ха ха,като се замисля точно като совалка си е .Като набере по магистралата ,направо лети Поздрави !Благодаря ви за отговорите,наистина ,не ми се бърза обичам точните неща и не искам,просто да сложа каквото ми попадне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Гледай изпарителя да е над 300 коня, че и повече ,щото зимата щом летиш по магистралата, ще имаш висулки на рейката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 24 Март 2016 Доклад Share Публикувано 24 Март 2016 Старата ми рейка Biagiotti FAST е 2,5 ома ако сложа BARRACUDA 1,9 ОМА ще има ли проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Тцъ, няма да имаш проблем след смяната на рейката. Бракудата е добра. Гледам някои колеги препоръчват редуктор Маджик... На мен не ми хареса, никак. Колкото повече загряваше толкова повече му омекваше пружината и му падаше налягането. Аз съм за редуктор Романо HD. Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Компа ми е Бигаз , редуктора е томасето арктик , но рейката взе да е е...ва. Но нормално на 110к е без ремонт само веднъж е чистена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 (Редактирано) Прегледай тази тема Редактирано 2 Април 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr_green Публикувано 10 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Така,да ви споделя ,че намерих нестандартно решение за мен.Продадох колата и не ми се налага да се напъвам за газова уредба,смятам пак да се върна на дизел .И те тава е,поздрави на всички и благодаря за добрите коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts